SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przysiad z przysłowiowym palcem w doopie - żadnych wymówek Panowie i Panie

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 115971

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Proponuję, żebyś przerzucił się na przysiady trójbojowe, a do tego pełne bez obciążenia. No i spróbuj jakoś te hemoroidy wyleczyć, jeżeli się da, nie znam się za bardzo na tym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6772
(Spóźnione) dzięki za odpowiedź.
Z hemorodami jest ten problem, że u wielu osób nawracają nawet po operacji. Póki co, zauważyłem, dobra dieta (mało słodyczy, itp - generalnie dieta osoby trenującej siłowo) + sporo ruchu znacznie redukują dolegliwość.
Staram się z każdym treningiem odrobinkę głębiej opuszczać - i czuję fest tyłek i parę mięśni stabilizujących! Jest ból, więc - o ile doległiwośc nie powróci - będzie postęp!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 181 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8533
Przebrnąłem przez cały temat ale nie znalazłem podobnego do mojego przypadku; otóż zniesienia lordozy odcinka lędźwiowego; podczas wykonywania przysiadów czuje się bardzo niepewnie tzn. max muszę sie koncentrować na prawidłowej technice unikając maxymalnych ciężarów, inaczej mówiąc po treningu bardziej czuję odcinek lędźwiowy kręgosłupa niż nogi ... czy taki trening ma sens? wyczytałem gdzieś że przysiady można zastapić wstępowaniem na podest - juz drugi trening staram się wykonywac to ćwiczenie ale bardziej mnie ono męczy kondycyjnie niż czuje je w nogach ... próbowałem też przysiadów z hantlami - trochę lepiej ale też nie za ciekawie; nie wiem czy autor tematu tu jeszcze zagląda bo chętnie przeczytałbym jego opinię na temat mojego problemu; nie wiem czy robić przysiady czy nie
...