SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z bicepsem i klatką

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 764

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47767 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ćwiczę od roku.
Waga: 73 kg
Wzrost: 183 cm
Z bicepsem sprawa jest taka, że mięśnie u mnie są płaskie co daje efekt taki że jak napnę to wyglądają że są bardzo duże jednak gdy tzreba zmierzyć ich obwód wynik jest zupełnie odwrotny.

Z mięśniami klatki mam taki problem, że stosowałem trening opierający się na zasadzie zwiększania ciężaru przy jednoczesnym zmniejszaniu liczby powtórzeń. Wynik był taki , że dochodząc do większych ciężarów byłem już na tyle zmęczony mniejszymi, że brakowało mi już sił na ćwiczenie z coraz większymi ciężarami. Sytuacja zmieniła się, gdy zaczęłem ćwiczyć ze stałym ciężarem. Co tydzień systematycznie zwiększając o kilo czy dwa czy więcej w zależnoćsi od sił.
Jednak W porównaniu z innymi zostaję z tyłu mam mały przyrost siły o wzroście masy nie wspominając. Jak ruszyć klatkę by ciskać więcej, by ten przyrost był u mnie szybszy. Chodzi mi o siłę przy wiciskaniu sztangi na ławeczce poziomej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
mozesz wprowadzic do swojego planu na biceps (w zamian za jakies cwiczenie np.) cwiczenie na 'szczyt' czy tez 'wypietrzenie' twoich bicepsow

- uginanie ramion ze sztangielka badz sztanga na modlitewniku
- uginanie ramion ze sztangielkami z supinacja w siadzie na lawce skosnej
- uginanie ramienia ze sztangielka w podporze o kolano

co do drugiego pytania:
ten trening ktory stosowales to trening na zasadzie progresji, to ze byles zmeczony jest prawdopodobnie przyczyna zlego rozplanowanie ilosci powtorzen w tym treningu. cwiczenie ze stalym ciezarem natomiast nie sprzyja rozwojowi masy ani sily klatki piersiowej. wypadaloby abys zdecydowal na co chcesz polozyc glownie nacisk. jezeli zalezy ci tylko na sile, to proponuje sie przejsc do dzialu 'trojboj silowy' tam pomoga ci ulozyc trening silowy na klatke piersiowa, jednak musisz wiedziec ze taki trening nie bedzie za bardzo wspolgral z reszta treningu ktory pozostanie (prawdopodobnie) "kulturystyczny". jesli jednak chcesz nabrac i masy i sily wrzuc tutaj swoj plan tygodniowy (w jakie dni jakie partie miesniowe trenujesz), a takze rozpisz swoj trening na klatke (zarowno ten poprzedni jak i ten obecny). wtedy bedziemy mogli odpowiednio ci doradzic.

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla ciebie Mietki

Następny temat

Kiedy najlepiej trenować ?

Fruzelina