SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

klatka z bicepsem, czy klatka z tricpesem ??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1692

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1256
Lepiej jest łaczyć klatkę z bicepsem, czy klatkę z tricpesem?

bo w założenu mam trening:
poniedziałek: Klatka + Biceps
wtorek : Plecy + Triceps
Sroda : Wolne
Czwartek: Klatka + Biceps
Piątek: Wolne
Sobota: Barki + łydki

Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek - brzuch --> brzuszki na ławce skośnej 5 seri po 25 powtórzen z dodatkowym obciązeniem.

Moj staz treningoy to około 7 lat, wczesniej cwiczylem systemem 4 dni w tygodniu kazda partia osobno.
Waga około 85-6 , ramię około 44,5 - 45..

Priorytetem jest zdobycie kolejnych kg i cm , lecz bez zalewania.. brzuszek zaczynam cwiczyc z obciazeniem.
Klatka i biceps - 2 x w tygodniu zeby je poruszyć do wzrostu bo cos widze zastój w tych partiach. Oczywiscie treningi te bedą różne.

Z góry dzieki za odp.
POZDRO!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 413
To zależy jakim wcześniej planem ćwiczyłeś.
Według mnie jak chcesz zdobyc kolejne cm w łapce i ćwiczysz typowo kulturystcznie byłoby lepsze połączenie biceps-triceps na oddzielnym treningu połączonym w super seriach.Na klatke polecam eksperyment Pumy ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 130 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
z tym stażem nie widzę sensu trenować w ten spsób aby jakas grupa była 2x w tyg.
możesz np. rozlozyc cale cialo na 5 części i trenować 5x w tyg. albo nawet zmieścić to w czterech[jednak bardziej zalecane w 5]
nie wiadomo jaki ten trening chcesz stosować- a z opisu planów na m. brzucha[jesli są kompletne] wniosku pocieszającego nie mozna wysnuć- narazie więc sprawa jakby w zawieszeniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1256
no cos chce zmienić.. bo od dłuższego czasu ciezko z przybywaniem kolejnych cm i kolejnych kg..

Bicepsy chciałbym trochę skatować przez około 2-3 miesiace.. i powrócić do cwiczenia ich 1 x w tyg..

A co do klatki to chce ja troche uwypuklic.. klatkę wcześniej ćwiczyłem nst:
1. Wyciskanie płaska - 4x 10,10,8,8 + dobitka około 4-5 razy
2. Rozpietki płaska - 5 x 10-8
3. Wyciskanie sztangielek - skos w góre 4-5 - 10 powtórzeń
4. Przenoszenie sztangi zza głowy - 4 po 10 powtórzeń.

teraz myślę bardziej nad :
w 1 dzien:
1)wyciskanie skos w dół - 4 serie po 10-8-6-4 ruchy + mniejszym ciezarem 8 ruuchów na koniec jako dobitka
2)pompki na poręczach - 4 serie z dodatkowym obciążeniem po 15 ruchów
3) brama - 4 serie po 12-10 powtórzen

pozniej bic


a następny trening klatki to:

1) wyciskanie płaska 4 x 10-8-6-4
2) rozpietki 5x 10
3) wyciskanie sztangielek skos góra 4x 10

+ bic


Zalezy mi rownież na lepszym odcięciu od brzucha stad ten 1 trening klatki

a co do rąk cwiczyłem je razem z tricpesem.. ale ostatnio zajeło mi to 1,5 h i troche juz mnie to meczyło..cwiczyłem 7 cwiczeń przeplatajac raz tric raz bic wygladało to tak:

1. Wyciskanie sztangielek zza głowy 4x 10
2. Modlitewnik ( sztanga łamana) 5x 10-8
3. Francuskie do czoła 5x10 - bardzo dobrze wchodzi!!
---- po tych 3 cwiczeniach najwieksza pompa- ---
4. wyciskanie sztangi w waskim chwycie nieco szerszym niz rozstaw kciuków - 3 x 10-8
5. Naprzemian stronne podnoszenie sztangielek w siedzeniu na ławce skosnej 4x8
6. Prostowanie ramion na wyciagu 4x10
7. Uginanie ramion ze sztangą prostą 4x10 + 5 ruchów dobitki.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1256
potrzebuje jakiegos nowego bodźca stad tez szukam jakis optymalnych rozwiazan...podkreslam ze teraz priorytetem jest pioprawa klatki oraz bicepsu:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmiana treningu

Następny temat

Trening a prac za granica

Whey vit