SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem w treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1019

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184
Witam

Chce zacząć trening siłowy na wzmocnienie swojego ciała oraz rozciągnięcie (oczywiście w warunkach domowych :) ).Lecz nie mam doświadczenia w tym kierunku i chciałbym prosić o pomoc w doradzeniu jakie ćwiczenia robić. Jak narazie w domu robie pompki i macham trochę hantlami i gryfem :)


Wiek : 18
Waga : 61
Wzrost : 183
Doświadczenie : 4-3 miesiące "ćwiczeń" w domu
Przeciwskazanina: Brak

Ogólnie trenuje 3 razy w tygodniu Muay Thai od 2 miesięcy oraz staram się biegać :)
Prosiłbym o pomoc :)

Z góry dziekuje :)

Zmieniony przez - jutube w dniu 2012-05-01 11:33:17

Zmieniony przez - jutube w dniu 2012-05-01 11:35:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 291 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6100
3 razy w tyg. FBW :) poszukaj informacji o tym treningu i ułóż sobie, albo gotowca w necie znajdziesz

Do ataku ! - krzyknął bohatersko generał spier.dalając w krzaki :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184
Oki, macie jeszcze jakieś propozycje ? :) Dodam że posiadam gryf łamany 10kg-15kg, hantla 10kg, ekspander (z uchwytami na nogi), ściskacze, koło do ćwiczeń :)

A takie małe pytanko mam :) Czy pas elektrostymulacyjny coś daje bo znalazłem ostatnio w domu nie wiem skąd nawet go mam ale nie wiem czy to coś daje w ogóle :)