SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc i ocena fbw w domu

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1105

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 473
Witam,

jestem początkująca jak i tutaj, tak i w treningu obwodowym. Proszę o pomoc w planie i wypełnienie w nim dziur propozycjami ;)
Do dyspozycji mam hantle 2x2kg i 2x5kg. I na razie tyle ze sprzętu. Od miesiąca jem racjonalnie, bez żadnego syfu, owsianka rano, omlet przeważnie wieczorem,obiad ryż, razowy makaron, kurczak plus warzywa.
Angela, lat 23 ;)
To mój plan :
1 i 2 tydzień: 2 s.x15 p.
3 i 4 tydzień: 2 s.×12 p.
5 i 6 tydzień: 3 s.×10 p.
7 i 8 tydzień: 3 s.×8 p.
Rozgrzewka:
Skakanka , pajacyki, sprint, kręcenie biodrami, kolanami, nadgarstkami, plus lekkie rozciąganie mięśni (10 min)
Zestaw "A"
Nogi
Przysiady z hantlami
Wykroki z hantelkami do tyłu
Plecy
Wiosłowanie z hantlem jednorącz w opadzie tułowia
Klatka piersiowa
Rozpiętki z hantlami na ławce płaskiej
Barki
Unoszenie hantli w przód stojąc
Unoszenie hantli w bok siedząc
triceps
Wyciskanie francuskie ze sztangielkami - ręce proste i za głowę, leżąc
Biceps
Uginanie ramion z hantlami, chwytem młotkowy łokcie blisko, tylko przedramiona do góry

Zestaw „B”

Nogi
Wykroki z hantlami
Plecy
?
Klatka piersiowa
Pompki damskie
Barki
Unoszenie hantli w przód stojąc
Unoszenie hantli w bok siedząc
Triceps
Prostowanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia
Biceps
Uginanie ramion z hantlami prostą
Uginanie ramienia w podporze o udo
Łydki
Spięcia łydek

Brzuch:

unoszenie nóg leżąc
brzuszki z nogami do góry
skręty tułowia
plank
plank bokiem na ramieniu

Plus pytanie. Trening siłowy 3x w tyg co drugi dzień, a co z areobami? W inne dwa dni wolne od siłowych?

Dzięki za uwagi odpowiedzi i takie tam
Ekspert SFD