SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy siatkówka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8031

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 646
Witam wszystkich, trenuje siatkówkę i chciałbym zasięgnąć Waszej rady. Jestem w drugiej klasie liceum i tydzień temu miałem 17. urodziny. MOIM PRIORYTETEM JEST SIATKÓWKA oraz wzrost (aktualnie 176 cm). Ułożyłem sobie dzienny plan treningowy.

5:10 pobudka
2KAPS AOL
~5:20-6:30 interwały sprinterskie (4x75m,6x55m,8x40m - między interwałami przerwa 45 sek, a pomiędzy seriami 2min truchtu, na koniec biegnę na maksa 30sek.)
LUB
6:00-8:00 BASEN - trening sprinterski
6:30-7:20 jedzenie do szkoły, kosmetyka, śniadanie( po śniadaniu piję 20g WPC ŁOWICKIE 80 + 1 kaps.[CHELA CYNK, CHELA ŻELAZO, CHELA MAGNEZ - 3 chelaty firmy olimp kupione w aptece + FOLIK i 2xkaps tranu)
8:55-15:30[przykładowo] szkoła (w szkole jem obiad + to co wziąłem do szkoły-zwykle są to serki wiejskie/ser biały + kanapki)
15:30-17:00 SKS z lekkiej (bardzo dobry trener) przed sksem 2g L-tryptofanu
później obiad w domu
1 kaps AOL
18:30-20:00 trening w klubie siatkarskim
~20:30 powrót do domu
od razu jem kolację
20:30-21:00 przygotowania do szkoły itd.
~21:00 trucht
21:15~22:10 podskoki z wysokim unoszeniem kolan 3x20 i ćwierćskoki 3x30 + rozciąganie prowadzące do szpagatu bocznego i przedniego
22:20 sen (przed snem 3kaps AOL)

Jest to przykładowy dzień. SKS z lekkiej mam raz w tyg.(akurat w tym dniu, którego plan rozpisałem:), siatkówkę 4x w tyg. + niedziela (mecz ligowy), ew. mogę korzystać z siłowni - niby mam rozpisane co mam na niej robić, ale dobrze by było gdyby ktoś doświadczony podsunął dobry zestaw ćwiczeń. Dostęp do basenu codziennie lub interwały sprinterskie (bieganie) codziennie. Każdego dnia biorę w sumie 6 kaps AOL, 20g BIAŁKA WPC i Witaminy po śniadaniu(żelazo, magnez, cynk, kwas foliowy i tran). 2g L-tryptofanu co drugi dzień. I mam jeszcze pytanie - czy robić jakieś przerwy w suplementacji i czy ew. jeszcze coś DODAĆ? I jak powinien wyglądać mój plan na weekend(sobota i niedziela). W sobotę poświęcam trochę czasu na naukę, bo na tyg nie za bardzo mam czas. :) Aha i w taki mróz jakiś trening w domu zamiast interwałów biegowych- polećcie coś. Co do diety to też możecie coś podrzucić - bardzo zdrowo się odżywiam.

Jeśli macie jakiś pomysł co mógłbym dodać do/wyrzucić z planu to piszcie. Jeszcze raz wspominam, moim priorytetem jest siatkówka i wzrost (aktualne 176cm) . Czekam na Wasze odpowiedzi ;]. Oceńcie sami!

Pozdrawiam!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17 ukonczone tydzien temu

Waga: 67

Wzrost: 176

Cel treningowy: wzrost,siatkówka

Staż treningowy na słowni: -

Uprawiane inne sporty: siatkówka, interwały sprinterskie, basen

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia, basen

Dieta: bardzo dobre odżywianie, ale poszukuję odpowiedniej diety do tego co robię

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: AOL, L-tryptofan, białko wpc, chelaty (wapń, magnez, cynk), folik i tran

Zmieniony przez - dobi19 w dniu 2010-12-01 13:18:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 646
do swoich ćwiczeń dokładam jeszcze trening na wyskok http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=75 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11125
Nie za duzo tego? Bo jak dla mnie, jak do tego dorzucisz silownei, to padniesz.

Poza tym, wzrostu nie da sie w zaden sposob pobudzic. Warunkowany jest on przez hormon wytwarzany przez przysadke mozgowa, mozesz ewentualnie robic cwiczenia rozciagajace, by w pelni wykorzystac to, co ci w genach zapisano, inaczej tego nie obejdziesz, wiec trudno mowic zeby wzrost byl priorytetem treningu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 646
ale proponujesz jakieś zmiany w treningu (suple, ćwiczenia)? siłownie bym robił na 2 w-f-ach w szkole, w sobote i w czwartek od razu po szkole.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11125
Jak dla mnie, to tego w tej chwili jest za duzo, twoja doba zawiera 7 h 20 minut cwiczen ! tego normalny organizm nie wytrzyma, do tego trening na silowni?! Jak dla mnie, przesada.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 646
Normalnie nie mam sksu(1,5h), a interwaly sprinterskie sa zamienne z basenem. Ale gdybyś miał coś wywalić z planu - to któro?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11125
Nie znam sie na treningu pod katem siatkowki, musisz sam przemyslec czego najbardziej potrzebujesz. Dla mnie najbardziej efektywne byloby:

- trening siatkowki (2 razyw tygodniu masz, nie?)
- silownia 3 razy w tygodniu trening jakis na razie ogolnorozwojowy i ewentualnie mozesz po treningu sobie chwile pobiegac
- basen od swieta :)

Jestes szczuply wiec nie potrzebujesz tyle cwiczen, chyba ze to niezbedne do siatkowki, w co watpie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 646
Trening siatkówki mam 4x w tyg. + mecz (niedziela). Właśnie te ćwiczenia (co podałem link) są bardzo ważne, bo wspomagają wyskok. Basen to najlepsze rozciąganie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 646
a co do supli i diety to czy sa dobre?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11125
ale po co ci do tego wszystkiego jeszcze silownia?zameczysz sie ! o diecie praktycznie nic nie napisales !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 646
Właśnie powoli plan wykonuje i nie czuję jakiegoś super obciążenia. A najbardziej zależy mi oczywiście, żeby jak najlepiej grać na meczach i treningach. Siłownia pomaga w lepszej grze - wyskok(tylko na to ćwiczenia). W diecie staram się unikać posiłków o wysokim ig (chleb biały, słodycze). A jem to co mama ugotuje(zupa+drugie danie[codziennie mięso, często kurczak]) + obiad w szkole + ostatnio robię w pojemnik plastikowy sałatkę do szkoły (np. feta+papryka+pomidor+kapusta pekińska)+kanapki z pełnoziarnistym chlebem+serek wiejski/ser biały chudy, na kolację różnie, zwykle kanapki + płatki z mlekiem, na śniadanie owsianka, kanapki, kakao. + WPC 80 (20g z mlekiem).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia z hantlami

Następny temat

Optymalny trening wydolnościowy

whey deli