SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsze HST do oceny

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1889

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Seewy z działu Trening.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 895
To moje pierwsze HST, nie mam dużego doświadczenia, wydaję mi się, że jest w miarę "lajtowe".
Mam do dyspozycji ławkę poziomą, sztangę i sztangielki.
Ćwiczę co 2 dni np. pon, środa, piątek, niedziela, wtorek itp.
Klatka:
1.Wyciskanie sztangi poziomo 2 serie
2.Przenoszenie sztangi/sztangielki wzdłuż tułowia w poprzek ławki 2 serie (nie mam możliwości ćwiczenia na ławce skośnej)
Plecy:
3. Podciąganie na drążku 2 serie wg. https://www.sfd.pl/temat164144/ 
max to 12 powtózeń więc na każdym kolejnym treningu: 8,8,10,10,12,12
4. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 2 serie.
Barki:
5. Wyciskanie sztangi siedząc 2 serie
6. Naprzemienne unoszenie sztangielek bokiem 2 serie
Biceps:
7. Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem 2 serie
8. Uginanie przedramion chwytem neutralnym ("młotkowym") 1 seria
Triceps:
9. Wyciskanie francuskie sztangi leżąc. 2 serie
10. Wyciskanie francuskie sztangi stojąć.
Nogi:
11. Przysiady ze sztangą na barkach 2 serie (ciężko mi robić to ćwiczenie ze względu na brak stojaka na sztangę -maxy mierzyłem poza domem a w domu niue jestem w stanie przenieść sztangi za kark- czy mogę to zastąpić "Hack-przysiadami" ?)
12. Wspięcia na palce ze sztangą trzymaną z przodu nachwytem 2 serie
Brzuch:
Aeorobiczna "szóstka" Weidera.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 895