SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pierwsze HST do oceny

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 678

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 444 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 25032
Witam.



Wrzucam swoje pierwsze HST do oceny. Wszelkie poprawki/korekty/sugestie mile widziane. Z góry dziękuję za pomoc, odwdzięczę się SOGami

Pozdrawiam.

Zmieniony przez - Fresh_05 w dniu 2008-09-22 15:56:17
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 87 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11813
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 3791 Wiek 322 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 50494
Wszytsko to sie fajnie prezentuje w opisie, ale wykonanie tego dobrze moze juz byc probleme. Podstawowy blad przy ukladaniu planu HST i podstawowy blad 80% cwiczacych na silowniach to przeladowanie planu. Chyba, ze masz diete dopieta na ostatni guzik z duza nadwyzka kalorii i do tego regeneracja jak u zawodowca wtedy moze ten trening przyniesie rezultaty. Jezeli jestem zwyklym osobnikiem cwiczacym i dbajacym o diete tez mozesz osiagnac duzo ale nie przy tylu cwiczeniach.

martwy, podciaganie, wioslowanie, uginanie hantelek to przeciez 4 cwiczenia w ktorych dziala biceps, robiac to 3 razy w tyg napewno sie nei zregeneruje. Chyba ze jestes kulturysta albo jesz jak ten osobnik http://www.sfd.pl/ZWOLNIJCIE_PANOWIE_SYLWETKI_ARNOLDA_NIECH_NIE_BEDA_NAM_W_GLOWIE-t433428.html

Moj typ:

Przysiady / MC zamiennie co kazdy trening
Podciaganie
Wyciskanie sztangi na lawce poziomej
Wspiecia na palce
Wyciskanie sztangi zza glowy
bic
tric

Troeche wywalilem, i zostawilem tak, powinien byc plan optymalny rzy ktorym bedize ok z regeneracja. Serie mozesz robic roznie. JA polecam:

15tki:
2serie na partie priorytetowe duze np: MC , wyciskanie, przysiad, reszta 1 seria
10tki: 2serie wszedzie
5tki: 3serie na partie duze, 2 serie male


Zmieniony przez - kris4real w dniu 2008-09-22 17:55:25

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HST nie pierwsze ale pierwsze porzadne.

Następny temat

potrzebuje porady na cylkl anaboliczny

Fruzelina