SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3414

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6534
Witam, 9 miesięcy ćwiczyłem na siłowni z czego 4 z porządną dietą i przybrałem 15kg, ale sporo w tym tłuszczu i tu jest problem ;]. Jestem ostrym endomorfikiem niestety i już przed rozpoczęciem ćwiczeń byłem trochę otłuszczony, a początkowa nieprzemyślana dieta tylko pogłębiła ten stan. Myślę że bf jest gdzieś na poziomie 20% i duża redukcja nie byłaby potrzebna gdyby nie fakt że mam strasznie lipo które niesamowicie mnie w****ia Cóż, trzeba więc zrzucić kilka kg wykorzystując moment że nie mam w ogóle apetytu przez temperaturę i nie jestem w stanie trzymać diety masowej...

Tak wiec zaczynam redukcjeee

a więc dieta:

9:00 - 1
Jajecznica 180g
Chleb razowy słonecznikowy 150g

33/35/68 700kcal


12:00 - siłownia 2
Odżywka białkowa 35g

27/2/2 139kcal

15:00 - 3
Ziemniaki, średnio 200g
Mięso z ud kurczaka bez skóry 200g
warzywa

39/15/26 390kcal

18:00 - 4
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g
Ryż brązowy 100g
warzywa

35/6/44 372kcal

21:00 - 5
twaróg 170g
warzywa

39/8/68 471kcal


173/68/210 2140kcal
2,2/0,9/2,7 na kg
Jest troche wiecej kcal bo mi się nie chciało liczyć warzyw, a jest ich duzo myslę jakieś +100kcal

Trening siłowy - 3 razy w tygodniu, będzie FBW ze zmniejszoną liczbą powtórzeń i zwiększonym ciężarem ale to wrzucę do innego działu.

Trening aerobowy - bezpośrednio po siłowni jakieś 30 min rowerka.

Trening interwałowy - 3 razy w tygodniu w dni nietreningowe, jakieś 20 min (2 min 30%, 2 min 80% możliwości).



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 80kg

Wzrost: 180cm

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: niemiarodajne reczne wyliczanie ale ok 20%

Aktywność w ciągu dnia: średnia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: w poście opisane jak będzie ;]

Odżywianie: w poście przyszłe obecnie masówka

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: Zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: opisane

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: Masówka
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
Ogólnie jest ok, tylko nie jedz raczej słonecznikowego chleba ze względu na dużą zawartość o:6. Powiedz mi jeszcze, czy warzywa jesz 3x dziennie? W jakich ilościach? Interwały masz robić w tempie submaksymalnym, czyli ok 95% - po prostu zapyerdalasz a później trucht na ok 50% możliwości. Nie wiem czy wykonywałeś już wcześniej tego typu trening. Jeśli nie to zacznij od 15s sprint/45s trucht i sprawdź jak będziesz się czuł po 4-5 interwałach. Jeśli będzie w miarę ok to zwiększasz czas sprintu i zmniejszasz czas truchtu.

Warzywami się nie przejmuj. Jedz po prostu dużo zielonych /brokuł, szpinak np./. Zawierają one dużo błonnika, który nie jest trawiony przez nasz organizm, więc można ich nie liczyć.

Wrzuć jeszcze fotkę z lipo.


P.s.
Wchodząc do takiego tematu, aż chce się coś napisać. Kolega zarejestrował się w marcu i zdążył przeczytać prawie 3000 artykułów. Tak więc czytał -> ułożył dietę i trening -> wkleił do poprawy -> opisał swój problem -> wypełnił ankietę. /czytaj wzorowo założył temat, nie jest ważniakiem, który rejestruje się na forum i po godzinie napisał 5 postów w swoim temacie pt. 'REDUKCJA I RZEŹBA. POMOCY!!!'

Nowi powinni się wzorować na Tobie i masz ode mnie soga

/pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6534
Aż sie fajny poczułem

Warzywa to:
1) 1 duża marchewka
2) Ogórek + sporo sałaty
3) Marchewka, sałata, ogórek, cebula, szczypiorek, koperek, groszek, ogolnie wszystkie warzywa jakie mam w lodówce w dużych ilościach by zabić smak twarogu którego nienawidze Co ciekawe wychodzi smaczne

W interwały sie bawiłem kilka razy 30 sek max, 60 sek trucht i po 4-5 min wysiadałem, więc pomyślałem że intensywność zwiększe to pobiegam chociaż z kwadrans.

Fotke z lipo wrzuce jutro, bo teraz mam chłodno w pokoju i sie schowało.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
No to jak robiłeś 30sek max, 60sek trucht i byłkoniec to jka teraz chcesz 2min max na 2min trucht?


Fotke z lipo wrzuce jutro, bo teraz mam chłodno w pokoju i sie schowało.


Myślałem, że jak jest zimno to suty sterczą /bez obrazy /
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6534
No bo sterczą, ale tu maja odstawać

A tu zdjęcie, jakoś w miare nawet wyszło (w rzeczywistości jeszcze gorzej ) http://img696.imageshack.us/i/zdjcie000tf.jpg/

A co do interwałów, to pisałem że te 2 min to nie max a 80% jakieś.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
Co do interwałów to właśnie mają być robione na 95%, a później trucht na 50%. Tak wygląda schemat i wtedy najbardziej podwyższa się epoc co wpływa na redukcję fatu

/pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6534
Czyli to 5 min które robiłem z maxem będzie bardziej skuteczniejsze niż to które zaproponowałem wyżej, ale biegane dłużej?

PS Sogacz poleciał

Zmieniony przez - MichalCK w dniu 2010-06-30 15:24:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
Musisz po prostu biec maksymalnie, a później zwolnić do truchtu. W interwałach chodzi o manipulowanie tętnem /95%-50%/ co zwiększa potreningową konsumpcję tlenu, a zarazem spalanie tłuszczu w dużym uproszczeniu.

/pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6534
OK, redukcja rozpoczęta ;]

To mój trening, z bykiem w temacie ale szczegół
http://www.sfd.pl/Trening_redukcyjny_do_sprawsdzenia-t618972.html

I miałem jeszcze pytania:
1) Kiedy najlepiej robić interwały? Mi by pasowało w porze siłowni, albo między 3 a 4 posiłkiem (wtedy 4ty zamieniałby się z 2gim)
2) Po jakim czasie od interwałów wypić odżywke białkową?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
1. Interwały wykonuj tak jak trening na siłowni. Nigdy z siłownią nie łącz. Rób je w dni bez siłowni. Obowiązuje tu taka sama zasada odnośnie posiłków okołotreningowych jak w przypadku siłowni.

2. Białko możesz wypić od razu

/pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6534
1. Interwały wykonuj tak jak trening na siłowni. Nigdy z siłownią nie łącz. Rób je w dni bez siłowni. Obowiązuje tu taka sama zasada odnośnie posiłków okołotreningowych jak w przypadku siłowni.

Tak tak, byka tam strzeliłem już wcześniej poprawione na 40 min aero na rowerku

PS. Robiłem interwały przed chwilą i wyszło 8 min 15sek-max 30sek-trucht po czym wyrzygałem pluca i jestem bardzo zadowolony
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening brzucha + trening domowy

Następny temat

Czy od spinningu urosnie mi tylek?

BF