SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza dieta

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3722

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 289
Płeć : mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 90
Wzrost : 182
Obwód klatki : 97
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 102
Obwód uda : 60
Obwód łydki : 43
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 27.9%(wg. http://www.pella.pl/Kalkulatory/Glowna/Kalkulator-poziomu-tkanki-tluszczowej.html) 
Aktywność w ciągu dnia : 3x silownia FBW
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW
Odżywianie : srednio kaloryczne
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry (nadwaga?)
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia i 3 lekcje w tygodniu wf'u
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : wolalbym bez
Stosowane wcześniej diety : brak

Chciałbym poprosić o ułożenie diety.

Moje plan FBW ABA na zmianę z BAB (3 serie po 10 powtórzeń na małym obciążeniu)
A.
- Przysiad
- WL
- Wiosłowanie w opadzie
- Pompki na poręczach
- Brzuch1
- Łydki

B.
- Przysiad
- Wyciskanie stojąc
- Martwy Ciąg klasyk
- Podciąganie podchwytem
- Brzuch
- Łydki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 289
Aktywność w ciągu dnia : szkoła

Przepraszam bo nie doczytałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
Nikt CI tutaj diety nie napiszę, co do diety to:
NAJBARDZIEJ PRZYDATNE TEMATY DOTYCZACE DIETY
-Przygotowanie Do Diety
http://www.sfd.pl/Przygotowanie_do_diety-t433273.html
-Jak Ułożyć Sobie Diete i Jak Wyliczysz Swoje Zapotrzebowanie Kaloryczne!
http://www.sfd.pl/Dieta_-_ułóż_sam_a_-t315296.html
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
-Dieta Na Masę - Dodatkowe Kg Dla Wszystkich Potrzebujących!
http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę_-_dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebujących!-t240536.html
-Zbiór Linkow Dzialu Odżywianie
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
-10 wskazowek
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

CO JESC W SZKOLE/PRACY
http://www.sfd.pl/[ART]_CO_JEŚĆ_GDY_JESTEŚMY_W_SZKOLE/PRACY__strona_1_i_20-t52

Plan do poprawy, dwa razy przysiad? daj np. wykroki, co na barki? Jak robisz triceps, to machnij też biceps. Na brzuch daj ze 2-3 ćwiczenia po 20-25 powtórzeń;) Na plecy daj jedno ćwiczenie, daj w A Podciąganie, w B daj MC i wystarczy

Zmieniony przez - peepeek w dniu 2011-12-13 20:24:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
...


Zmieniony przez - nowy_K_D w dniu 2011-12-13 20:25:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 289
Własnie zapomniałem ze zamiast Podciąganie podchwytem robię inverted row (czy cos takiego) ponieważ nie dam rady ani razu podciągnąć się.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52465
Dobra to jedziemy, bo jeśli masz ponad 27% BF to jest katastrofa.
Zaczniemy od tego:
Jaki masz sprzet?
Czytaj tematy co podał peepek a tu masz ode mnie
http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW_TRENING-t401012.html|
http://www.sfd.pl/Robimy_wypiski,_liczymy_kalorie__OBOWIĄZKOWO!!!-t818373.html
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odchudzanie-t418943.html
Więc tak, czytasz na spokojnie te tematy (ale nie w jeden dzień, na to potrzeba czasu)
Potem dajesz tutaj swój proponowany jadłospis (dietę) oraz trening a my mówimy ci co źle, co masz poprawić.
Zaznaczam, że nikt ci tutaj jej nie ułoży, tu cię nauczymy ją układać.
Dodatkowo pamiętaj aby bazować na zapotrzebowanie kalorycznym i od swojego zapotrzebowania odjąć tak z 400kcal i na tym bazować, mało węgli, więcej tłuszczy i białka.
Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 289
O sprzęt to się nie trzeba martwić bo mam prawie cały na siłowni a jak czegoś co będzie potrzebne nie będzie to po prostu napisze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
to zabierz się do czytania i słuchaj rad kolegów wyżej miłej lektury
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzbuję pomocy

Następny temat

Zmiana planu

Fruzelina