SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLaN

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 809

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2648
Witam chciałbym żebyście powiedzieli czy ten plan jest dobry jeśli to można nazwać planem :D ale coś wydaje mi się że będzie trochę zły :P
Na siłownię chodzę regularnie od ok 3 tyg (pon,piątek w środę ćwiczę w domu ) wcześniej trochę ćwiczyłem w domu ok 1roku tak dla kondycji.
Chciałbym przybrać na masie mam 20 lat obecnie ważę ok 70-72kg przy 180cm wzrostu.Dietę dopiero układam.
To jest mój plan który stosuję :
(Wypisałem wszystkie ćwiczenia które robie na siłce z atlasu ćwiczeń)
Pon i Piątek
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 6s x10
WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY(MASZYNIE): 6s x10
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 6s x10
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ 4s x10
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W DÓŁ 4s x 8
POMPKI NA PORĘCZACH: 4s x8
KRZYŻOWANIE LINEK WYCIĄGU W STANIU 4s x10
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT):6s x10
PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM: 6s x10
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM: 6s x10

Środa
Przysiady ze sztangą 6s x10
Wyciskanie sztangi sprzed głowy 5s x10
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 8s x10 4s x8
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ 5s x10
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4s x10
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM: 6s x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 538 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12358
lolek2222 ten plan nie jest trochę zły on jest do kosza w względu na twój staż FBW jest dla Ciebie (posty podwieszone czerowne literki) Ułóż dietę i ogień

Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2648
Tak myślałem że będzie zły :P
A ten plan skopiowałem go z http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html
tylko że nie wszystkie ćwiczenia mi pasują kilka bym wymienił na inne :P

Poniedziałek i piątek
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s << można zamienić to na Wyciskanie sztangi sprzed głowy ?
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

Środa

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s < to bym wymienił na jakieś inne możecie coś podpowiecie
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s << jak to wygląda nie widziałem w atlasie tego ćwiczenia pewnie jest tylko inaczej jest nazwane.
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

Zmieniony przez - lolek2222 w dniu 2008-06-09 20:42:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 538 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12358
lolek2222 zły podział dałeś tym treningiem trenujesz tak samo w każdym dniu treningowym, po tygodniu ćwiczeń zmieniasz.Trening podziel na A i B (tak jak dni na dni podzieliłeś)
i tak 1tydzi trening A
2 tydz B
i tak na zmiane
A unoszenie z opadu http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp (15 ćwicznie)
Triceps - francuska w leżeniu
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s jak najbardziej


Zmieniony przez - Reaven_7 w dniu 2008-06-09 21:32:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 9779 Napisanych postów 46791 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 367988
- Wyciskanie hantli 2s << można zamienić to na Wyciskanie sztangi sprzed głowy ? moze byc
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s < to bym wymienił na jakieś inne możecie coś podpowiecie wyciskanie francuskie sztangi stojac badz lezac
- Unoszenie z opadu 2s << jak to wygląda nie widziałem w atlasie tego ćwiczenia pewnie jest tylko inaczej jest nazwane. http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp#15

I nie cwicz ze w piatek i pon to samo za kazdym razem. Przeplataj zestawy na zmiane zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening do oceny glowny cel masa sila

Następny temat

zmiana treningu klatki ?

Shaker