SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening do oceny glowny cel masa sila

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 674

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 253
pon. najpierw nogi pozniej barki
barki-nogi
-wyciskanie sztangi zklatki piersiowej 4x8
-unoszenie ramion bokiem w gore3x6
-unoszenie sztangielek bokim w gore 3x6 w opadzie

-przysiady ze sztanga 4x8
-wykroki
-prostowanie nog na atlasie 4x8
-uginanie nog lezac
-wspiecia na palcach 4x max

sroda
klatka-triceps
wyciskanie sztangi w lezeniu poziom 12-10-8-6
skos w gore chwyt waski 4x8
rozpietki w lezeniu poziom 3x6


-francuskie lezac 3x6
-prostowanie ramiena ze sztangielka w opadzie 4x8


piatek
plecy -biceps
-podciaganie sie na drazku
-podciaganie sztangi w opadzie 12-10-8-6
-mc!!! a szrugsy w koncowej fazie mc
szrugsy ze sztanga 3x max
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
widze moje poprawki. I co? to jest plan juz po poprawkach.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 253
no to juz plan po poprawkach... a co bys dodal jak bym powiedzial ze mam problem z szerokoscia barkow i gorna czescia klatki glownie srodkowe czesci...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 253
no i jeszce biceps bym chcial podszlifowac bo cos marnie rosnie... triceps rosnie bez zastrzezen a z bicem cos nie tak...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35589
Myślę że na "szerokość barków" to podciąganie ale szerokim nachwytem, może zamiast francuza pompki na poręczach ( w miarę szerokich jeśli jest taka możliwość). Na górną część klatki masz wyciskanie wąsko na skosie więc powinno być spoko.

"In the end, everybody bleeds the same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 253
sory bo cw. na biceps nie podalem

pt. biceps
uginanie ramion ze sztanga stojac 4x8
naprzemianstronne uginanie ramion mlotkowy 4x8

moze cos jeszcze dozucic????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
widze ze plan po moich poprawkach ale zmieniles go troche, gdzie jest biceps?cwiczenie tez nie wszystkie takie jak poprawilem.Z tego co pamietam to jak na twoj staz i gabaryty to nic bym nie zmienial.Masz podciaganie sie na drakzu szeroko, na klatke masz gorny skos ale nie wasko tylko normalnie.Na bica masz a raczej miales tez odpowiedni trening.Wszystko wymaga czasu nie ma nic odrazu.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35589
Hmmm... skoro bery poprawiał ci ten plan to znaczy że go jeszcze nie robiłeś? Jak dla mnie wygląda okej, zamiat marudzić powinieneś sprawdzić jak jest w praktyce.

"In the end, everybody bleeds the same"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak trenowac na brzuch?

Następny temat

PLaN

Fitmeal