SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy spamik w dziale mamy, ryż z kurczakiem wpjerdalamy i haj kiki nakvrwiamy

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 254941

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 207 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3063
40 min a biegam troche sprintem troche truchtem, a interwały osobno na sali ale przed rozgrzewka 20 min bieg skipy pajacyki itd

NeverGiveUp

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 207 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3063
złomu nie zbieram

NeverGiveUp

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 213 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2643
A ja studiuję wf chyba tylko po to żeby coś studiować :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 11497 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45161


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 23860 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 147326
VenuMek

Nie przejmuj sie jak ja tu przyszłem też sie ze mnie nabijali

a co do twojego treningu - to robisz ogromny błąd metodyczny , więcej nie znaczy lepiej do niczego to nie prowadzi to jak codzienne zyłowanie silnika powoli twój CENTRALNY UKŁAD NERWOWY sie zajeżdża i nie dość że skończy sie to żle to kordynacja ruchów pójdzie w piz. ., czyli część technik których sie nauczyłeś pójdzie w piz.. bedziesz je gorzej wykonywał.

1.interwał np to 30 sekund trucht 30 sekund sprint i wykonujesz np 10-15 interwałów sprint ma być maxymalny to praca beztlenowa masz mdleć masz czuc palenie.

dodatkowo twoja zdolność czyli twój mózg przy tak intesywnych treningach nie bedzie wstanie zapamietywać tego co sie nauczyłeś lub jak bedzie przemeczony bedzie kasował część rzeczy żeby sie regenerować, zregenerować ciało to jedno i najłatwiejsze.