SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Matrix 10-15% mocy więcej

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2716

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 148 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1567
NAJWAŻNIEJSZE!!! - każdy ruch powinno się wykonywać dokładnie - powolne opuszczanie, zatrzymanie na klacie, po 2/3 sekundach wypchnięcie. Tylko w tym przypadku ten trening ma sens.


A więc Matrix jest systemem opracowanym przez specjalistów na badanej grupie 25 ciężarowców (wyciskanie leżąc) U 19 przyrost siły wyniósł blisko 17kg a u reczty od 10 do 14kg. (Nie znalazłem na ten temat żadnych wyników w internecie, ale musze stwierdzić, że po próbie dowiedzenia sie czegoś o tym, znalazłem kilka osób które go stosowały i były zadowolone 2 osoby siła+13kg 1 osoba +11kg)

Wpisujemy aktualny CM(Ciężar Makcymalny): CM=
Obliczamy rekord do uzyskania PCM (przewidywany CM): CM x 1,1=
Trening klatki 2 razy w tygodniu, trzy dni przerwy między treningami
np poniedziałek i piątek. Należy pamiętać o zasadzie przemienności inteswyności treningu - raz ciężki raz lżejszy (co nie oznacza że lekki )

SCHEMAT TRENINGU I OBCIĄŻENIA PROCENTOWE

Tydzień I
Poniedziałek: 3 serie 10 powt. 55% PCM
Piątek: 3 serie 10 powt. 44% PCM

Tydzień II
Poniedziałek: 3 serie 9 powt. 60% PCM
Piątek: 3 serie 9 powt. 48% PCM

Tydzień III
Poniedziałek: 3 serie 8 powt. 65% PCM
Piątek: 3 serie 8 powt. 52% PCM

Tydzień IV
Poniedziałek: 3 serie 7 powt. 70%% PCM
Piątek: 3 serie 7 powt. 56% PCM

Tydzień V
Poniedziałek: 3 serie 6 powt. 75% PCM
Piątek: 3 serie 6 powt. 60% PCM

Tydzień VI
Poniedziałek: 3 serie 5 powt. 80% PCM
Piątek: 3 serie 5 powt. 64% PCM

Tydzień VII
Poniedziałek: 2 serie 4 powt. 85% PCM
Piątek: 3 serie 4 powt. 68% PCM

Tydzień VIII
Poniedziałek: 2 serie 3 powt. 90% PCM
Piątek: 2 serie 3 powt. 72% PCM

Tydzień IX
Poniedziałek: 1-2 serie 2 powt. 95% PCM
Piątek: 1 serie 2 powt. 78% PCM

Tydzień X - SPRAWDZIAN
Środa:
1 seria 1 powt. 88-92% PCM
1 Seria 1 powt. 95-97,5% PCM
1 Seria 1 powt. 100% PCM



W tym tygodniu np. w środe robimy sprawdzian. W ten dzień musisz być wypoczęty dlatego najlpiej zrobić przerwę od ostatniego treningu klatki piersiowej 4-5 dni.

Po sprawdzianie przynajmniej tydzień - dwa całkowitego wypoczynku (lekkie treningi masowe/definicyjne) i można zacząć cykl na nowo - oczywiście z odpowiednio większymi cieżarami.

Bo tak mi się spodobało...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 148 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1567
Zapomnialem dodać:

Trening sprawdzony na 100% tylko na klacie. Ale przy rozpisie pisze że nogi, barki rozwijają się w podobnym tempie i zakresie.

Bo tak mi się spodobało...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 419 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20187
tylko płaska ,nic wiecej ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 148 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1567
Tylko plaska, to trening siłowy - większe ciężary do późniejszej masówki - lepsze efekty (bynajmniej tyle zauważyłem po sobie)

Bo tak mi się spodobało...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 854 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14576
Fajne.
Duchowy

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 11262 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 109635
ciekawy trening probowałem podobne i tez bylem zadowolony mam nadzieje ze ten tez wypróbuje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

MASS - Gonzo18199

BF