SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Marne postępy na siłowni

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4197

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42
Witam
Wiem że takich tematów jest pełno, ale może nie do końca.

Mój problem polega na tym że nastąpił brak postępów jesli chodzi o przyrosty, oraz masę.

Moją pierwszą przygodę z siłownią zaczynałem 4 lata temu w wieku 19 lat - miałem 26cm w bicepsie, max ciężar 36kg klatka, waga 58kg/ po 6 miesiącach osiągnąłem wyniki 33cm biceps, 74kg klatka, 71kg waga - ćwiczyłem jeszcze 3 miesiące z zerowymi postępami i się poddałem.

Drugie podejście zrobiłem 10 miesięcy temu - miałem 31,5cm w bicepsie, max ciężar około 60kg, waga 59kg! na dzień dzisiajszy obwód bicepsu to 34,5cm, max ciężar to 88kg, waga 65kg.

Niestety od 4 miesięcy brak postępów jesli chodzi o przyrosty, oraz masę, jedynie siła idzie w górę.
Próbowałem już wszyskiego, w miarę dobrze się odżywiam, biorę dodatkowo odrzywki i to całkiem dużo, oraz kreatynę, a w chwili rozpaczy wziąłem nawet Metanabol w tabletkach - to wszystko nic kompletnie nie daje - koledzy się dziwią i mówią ze to niemożliwe, a jednak!!!

Mój trening odbywa się 3 razy w tygodniu:
Poniedziałek - klatka 4x7,6,5,5 74kg(na płaskiej + rozpiętki), triceps 3x12,12,10 26kg (francusie do czoła), przedramię 3x 20,16,10 35kg(uginanie nadgarstków podchwytem).
Środa - biceps 2x14,12,10 31kg (na stojąco sztanga + chantle), barki 2x16,14 35kg (sztanga do brody + unoszenie chantli bokiem + poręcze), plecy (drążek szeroko).
Piątek - klatka 3x12,10,9 66kg(pod kątem + rozpiętki), triceps (wciskanie w wąski chwycie), przedramię (uginanie nadgarstków nadchwytm).

Nie pisałem wszystkich obciążeń bo za dużo tego się robi, a i tak pewnie nieporzebne, a temat pewnie zostanie wyśmiany, no ale nic mi już do stracenia nie zostało.

Na chwilę obecną próbuję takimi ciężarami od 2 miesięcy, wcześniej ćwiczyłem mniejszymi i też nic nie dawało.

Więc pytanie, co mam zrobić aby ruszyła masa???

Cel życiowy - Przytyć :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 6379 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25756
Dieta jest? Przypuszczam ze nie , samym treningiem nie osiagniesz tego o czym marzysz. Wszystko reguluje sie tym co i w jakich ilosciach sie je. Zaraz bedziemy kombinowac tylko okresl sie co z ta dieta.


pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1650 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29299
Jw,a trening słaby,brak nóg i barki,plecy po bicepsie,nie bardzo,a diete rozpisz,napisz co jesz i tyle

Trza być twardym, nie miętkim!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42
Jesli chodzi o jedzenie to mój dzień treningowy wgląda następująco:
Wstaję o 7:00 rano, przed 8:00 wypijam napój białkowy (30gr. białka + 200ml mleka), jadę do pracy i o 9:00 zjadam 2 duże kromeczki, np. filet z kurczaka, pasta rybna, mięso + ser biały, żółty (lubię grubo sobie tego dawać) i tak robię co około 2 godziny, w pracy zjadam średnio puł chleba z tego typu dodatkami + zawsze jogurt typu Danio duże, jakiś owoc np. banan, jabłko, dodatkowo w trakcie piję wodę przegotowaną 1,5litra w której są dosypane węglowodany około 130gr. do tego o 13:00 wypiam napój białkowy 25gr. + mleko 200ml.
Przychodzę do domu i około 17 zjadam całkiem obfity obiad, typu ziemniaki + ryby, filet, jajka sadzone + połowa dni w tygodniu dochodzi jeszcze jakaś zupa ( za dużo tego by pisać jak by chciał wszystko wymienić).

Trenuję około 19:20 do tego czasu piję węglowodany z tą przegotowaną wodą tym razem jest ich 50gr. na 1,5 litra i ta woda wystarcza mi do końca dnia.
Po treningu wypijam kreatynę z tą wspomnianą wodą, puźniej za około 40 minut coś jem też nie mało, a jak idę spać około 23:00 to wypijam napuj białkowy 20gr. + 200ml mleka.

Dni nietreningowy wyglądają tak samo oprucz tego białka wypijanego o 13:00.

Nie wiem czy jestem w stanie zjeść dziennie więcej bo juz i tak jest tego dużo. Najwidocznie coś jest nie tak w tym moim odżywianiu, acha w sobty i niedziele jem mniej ponieważ nie jestem głodny bo nic nie robię.

Pracę mam nie zbyt ciężką, ale też i nie lekką, jestem Tapicerem i w pracy jestem w ciągłym ruchu na nogach.

Cel życiowy - Przytyć :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42
Co do tych treningów to od poniedziałku dodaję właśnie nogo, myślę aby je wcisnąć w środę ponieważ wtedy mam najwięcej sił, nigdy ich nie ćwiczyłem ponieważ nie miałem odpowiedniego sprzętu na siłowni, a teraz już będę miał jak, myślę też zrobiś wyciąg dolny + górny oraz modlitewnik - czy będzie to dobre rozwiązanie?

Cel życiowy - Przytyć :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1175 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14911
Nie chce mi się wytykać wszystkiego. dieta bardzo słaba. trening z dupy. skoro już chwilę ćwiczysz, a nawet zjadłeś metę to znaczy że "jesteś w temacie". Tu wszystko jest opisane. Zrób konkretną dietę, nie idzie masa - dołóż kalorii. Zrób lepszy trening - nie idzie na splicie, zarzuć HST. Zejdź z ciężaru. Sam się naucz to będziesz wiedział najlepiej, pomocy ci tutaj dostatek. Korzystaj z tego co jest. pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1650 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29299
Ćwicz normalnie pon kltka+ biceps/triceps sr plecy+biceps/triceps pt barki nogi i nie kombinój
Dieta to brak ryzu,kasz,oliwy,jak wstajesz odzywka i potem sniadanie,do pracy posiłki gotowe bierz a nie tylko kanapki.
wiecej kalorii i tyle

Trza być twardym, nie miętkim!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42
Niech będzie, zmodyfikuję swoją dietę od dzisiaj i zobaczę czy to coś da, co do ciężaru to na mniejsze nie przejdę ponieważ już próbowałem i jest gorzej - tracę na sile i masie, może u mnie już tak ma być ponieważ im mniejsze ciężary zakładam to mam większą wytrzymałość i równych sobie, oraz większych zostawiam wtedy daleko w tyle.
Dla przykładu cięzarem 20kg potrafię wycisnąć 200razy i więcej na jednaj serii, 30kg 100 razy spokojnie, 40 kg 60 razy spokojnie więc może ja już mam taką genetykę.
1

Cel życiowy - Przytyć :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1175 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14911
jak wazysz 65 to zapodaj 4000 kalorii i sie ruszy. a trening "normalny" to raczej z dupy. radze poczytać podwieszone posty. zarzuć sobie hst jakieś i sie skup na jedzenie to nie ma uja że nie urośniesz. przy takiej wadze. troche śmieszne .
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening

Następny temat

Barki - brak zakwasów

Shaker