Witam. Nie znam się dobrze na kulturystyce więc proszę was o drobną pomoc. Mam bardzo małe nadgarstki. Wiem, że ich wielkość ma powiązania z genetyką, dziedziczeniem itp. ale chciałbym je troszkę powiększyć. Jeśli tak to jakie ćwiczenia (na przedramię chyba) mam wykonywać. Kiedy będą jakieś zauważalne efekty ?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Około 15 cm. W lutym będę miał 15 lat. To jest taki mój mały kompleksik.
Zmieniony przez - Afrootee w dniu 2010-11-23 20:39:25
Zmieniony przez - Afrootee w dniu 2010-11-23 20:39:25
...
Napisał(a)
A nadgarstki są proporcjonalne z bicepsem(podaj wymiary bicepsa)??
Zmieniony przez - Marcin269 w dniu 2010-11-23 20:43:25
Zmieniony przez - Marcin269 w dniu 2010-11-23 20:43:25
...
Napisał(a)
nadgarstki jeszcze ci sie pogrubią, przeciez jestes w wieku, gdzie sie jeszcze rosnie.
ja mam obwod nadgarstka 17cm i nie narzekam
Marcin269 - nadgarstki raczej nie maja zbyt duzego wplywu na obwod bicka ;p
ja mam obwod nadgarstka 17cm i nie narzekam

Marcin269 - nadgarstki raczej nie maja zbyt duzego wplywu na obwod bicka ;p
...
Napisał(a)
No ale wszyscy moi kumple mają większe nadgarstki, a niektórzy są dużo gorzej zbudowani ode mnie. W ogóle ja mam takie małe łapy. Ale jeszcze troche przypakuje na triceps i biceps i będzie git. Dzięki za pomoc
...
Napisał(a)
BrAVuz chodziło o proporcje ;p
Afrootee za dużo komputera za mało roboty ;>
Afrootee za dużo komputera za mało roboty ;>
...
Napisał(a)