SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak przytyć w wieku 16 lat?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5746

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie i Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3281
Witam, mam 16lat 182 cm wzrostu oraz ważę 55kg. Chciałbym przytyć, lecz kompletnie nie znam się na dietach oraz kiedy co i jak jeść. Liczę na pomoc, Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17708 Napisanych postów 132171 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460727
To w sumie nie jest typowy placek tak się nazywa go czesto,, można go nazwać też omletem. jaja na twardo ok, twarożek dobrze jakby był to ser twarogowy (odrobina jogurtu naturalnego wkroić warzywka) a nie takie już gotowe twarożki.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 978 Napisanych postów 11361 Wiek 5 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 191524