SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Historia-Jakie wady , plusy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2882

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 0
Witam pozwólcie , że przedstawię wam moją historię dotyczącą "Pakowania".
Zapał do ćwiczeń na siłowi mam niesamowity chodzę już półtora roku i nie zamierzam sobie odpuścić.Mam 13 lat i jestem nie typowym dzieciakiem.Otóż mam 185cm wzrostu.Na siłowni ćwiczę od roku , pierwsze 3 mieś. na siłce jechałem na sucho nic nie brałem żadnych odżywek itd.Już w 4,5mieś. zdecydowałem się na HMB revolution w celu wyrzeźbienia się z tłuszczyku. Udało się po 3 mieś. stosowania hmb straciłem 15 kilogramów.Później zrobiłem sobie przerwę 1 mieś. i znów zdecydowałem się na odżywki tylko , że już na masę ! Kupiłem sobie Magnum 8000 oraz Trec Cm3 1250.Magnuma zjadłem 6kg a kreatyny opakowanie 180 kaps. i 360 kaps- jeśli dobrze pamiętam.Efekty niesamowite.Przybrałem 12kg. masy mięśniowej lecz już pomyślałem , że mi już masy wystarczy w szkole nazywali mnie Burneika itd. :D . Obecnie zdecydowałem się znów na rzeźbę i biorę SUPER CUTS 3 oraz ARGININE3 na razie efekty są dość fajne. I to jest moja historia. Dodam , że porobiły mi się roztępy
Mam je na lewym barku z przodu oraz z tyłu , pod pachą które są aż do pleców na lewym bicepsie oraz prawym na prawym barku z tyłu i z przodu i na plecach. Dużo wymieniać
Podam jeszcze moje wymiary

Wzrost : 185 ( tak jak wyżej podawałem)
Waga : 89-90kg
Obw. Bicepsów : 43cm.
Obw. Klatki : 114cm.
obw. Brzucha : 84cm.
Dalej już nie mierzyłem :D
I teraz pytanie czy taki styl życia nie zagraża mojemu zdrowiu/życiu? Dodam , że po odżywkach nie było żadnych efektów ubocznych , robiło się tylko lepiej :D Czy przyda mi to się kiedyś ? Czy mogę to wykorzystać w jakiś sposób ? Jeśli tak to proszę napisać. Dziękuje !
Ekspert SFD