SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik treningowy - mighty85

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5499

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 521 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16449


Witam wszystkich.
Postanowiłem założyć dziennik treningowy, mam nadzieję, że zarówno dziennik, jak i Wy zmotywuje mnie do pracy :)
Trochę słów o mnie...Generalnie zawsze byłem ektomorfikiem, ostatnią zimę przytyło mi się trochę (co mnie niezmiernie cieszy), ale raczej nie tam gdzie bym chciał.
Do lata jeszcze troszkę czasu, więc bierzemy się do roboty :)
Ćwiczę metodą Lafay'a. Na razie 3 tygodnie, pierwsze dwa na pierwszym planie treningowym, obecnie od niecałego tygodnia na drugim planie, poziom I.

Podstawowe informacje o mnie:
Wiek: 24 lata
Waga: 83kg
Wzrost: 185cm


Trochę wymiarów:
Klatka 94cm (wydech)
Biceps 34cm
Pas 91cm
Udo 60cm
Łydka 39cm
Przedramię 27,5cm


Diety jako takiej nie mam, jem 5 posiłków dziennie, przynajmniej raz dziennie jem ryż lub makaron, często ziemniaki i dużo białego pieczywa.

Fotka sprzed ok. 3tyg.



Zmieniony przez - mighty85 w dniu 2009-03-04 16:48:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 432 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3094
To moze rozpisz na czym polegają twoje obecne cwiczenia bo wielu forumowiczów (w tym takze ja) nie zna ksiązki layfaya, a rozpiska mogła by sie przydac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 521 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16449
Ok
Najpierw rozgrzewka: skakanka + pompki na zmianę, za każdym razem ćwicząc dłużej na skakance. Pompki 3 x 10
1 poziom treningu składa się:
dipsy,
pompki na krzesłach z nogami wyżej,
opuszczanie się na krześle z nogami położonymi na drugim krześle (jedna seria)
podciąganie się na drążku podchwytem
przysiady na jednej nodze
przysiady z wyskokiem
spięcia brzucha z nogami w górze
pompki przy ścianie ale opadamy na przedramiona.
Wszystkie ćwiczenia z wyjątkiem tego jednego po 3 serie każda max.
Mam nadzieję, że w miarę jaśnie to wyjaśniłem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 521 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16449
Ok, jestem po treningu. Postępy idą szybciej niż się spodziewałem, mam nadzieję, że będzie tak dalej.
Aktualnie sprawa wygląda tak:
aby było czytelniej każde ćwiczenie nazwę literką, tak jak w książce.
B.dipsy,
A2.pompki na krzesłach z nogami wyżej,
D.opuszczanie się na krześle z nogami położonymi na drugim krześle (jedna seria)
C5.podciąganie się na drążku podchwytem
E1.przysiady na jednej nodze
F.przysiady z wyskokiem
G.spięcia brzucha z nogami w górze
K2.pompki przy ścianie ale opadamy na przedramiona

Dzisiejszy trening:
B. 6/6/5
A2.5/5/5
D. 13
E1. 22/20/20
F. 20/18/18
G. 30/20/18
K2. 12/10/10 (wyniki zależą od rozstawienia nóg i wysokości w położeniu rąk na ścianie; nogi złączone ponad metr od ściany, ręce na wysokości ok 130cm, może nie jest to dużo, ale ćwiczenie to jest na końcu i siłą rzeczy troche się jest już zmęczonym;) )
Kolejny trening w poniedziałek, jeśli zrobię 8 powtórzeń ćwiczenia B w pierwszej serii przechodzę do poziomu drugiego.

Mam jeszcze pytanie co do posiłku po treningu. Jeść ok 20-20 min po treningu, czy nie ma to znaczenia i mogę jeść później?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 521 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16449
Oprócz mnie ktoś tu zagląda? Jak mam pisać do lustra to będę to robił w zeszycie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15083
Będe zaglądać, powodzenia i wytrwałości, przyda CI się, w osiąganiu celu.

PS. Ciekawy trening.

EDIT: Łap sogacza.

Zmieniony przez - Riobson w dniu 2009-03-06 21:52:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 432 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3094
Zagląda,zagląda pisz wszystko odczucia po treningu czy lekki czy ciezki co chesz zmienic itp itd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 142 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14462
zaglada:D
co do tego posilku to powinien on byc obfity przed i po treningu
po treningu zjedz posilek bogaty w bialo
a i bym zapomnial dodaj jeszcze jakies cwiczenia na brzuch przy pomocy drazka

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 873 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9104
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 922
Ja też zaglądam i zapraszam do mnie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 521 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16449
No nareszcie jakiś ruch
Generalnie najbardziej męczące są ćwiczenia na nogi E1 i F.
Co do posiłku po treningu to jest to makaron z sosem pomidorowym albo ryż+mięso+surówka. Przed treningiem jem jakiś owoc albo musli z jogurtem - zależnie o której godzinie zaczynam ćwiczyć.
Myślę nad dodaniem jeszcze jakiegoś ćwiczenia na brzuch, bo 91cm w pasie to troche dużo...ale chcę jeszcze poczekać miesiąc i zobaczyć co się będzie działo.

Byłbym zapomniał.
Wymiary, które podałem są po ok. miesiącu ćwiczeń.
Przybyło odpowiednio:
Klatka: 4cm
Biceps: 2cm
Udo: 3cm
Łydka: 2cm

Normex, Szczesio - zaglądam na bieżąco
Riobson - dzięki,dla Ciebie też ;]

Żeby nie było, że jakiś nowicjusz jestem - byłem tu zalogowany z 6-7 lat temu, ale długo nie zaglądałem i chyba usuneli konto
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spalenie mięśni

Następny temat

E-book Matt Furey Combat conditioning