SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik Nobivac

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11474

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Remik7 z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4554
Sprawa wygląda tak:
Mam za sobą 3 miesiąc P90x3 basic - skończyłam pod koniec czerwca z kontuzją nadgarstka. Jakoś specjalnie nie schudłam ale na pewno zredukowałam trochę tkanki tuszczowej i trochę mięśni zbudowałam, bo to widać.
Nadgarstek działa, ja się znów niefajnie zaokrągliłam i pora wrócić do ćwiczeń. Znów do p90x3 - teraz lean. Problem jest taki, że mogę ćwiczyć co 2 dzień, koło 20 wieczorem i nie wiem jak to pogodzić z posiłkami. Ćwiczenia są 30 min. Czy sensownym było by dodanie do tych ćwiczeń (cardio) ćwiczeń siłowych? Jeśli tak to najpierw cardio, potem mass czy odwrotnie, czy to bez znaczenia?
Faktem jest, że po 30 min czasami idę do łazenki na czworakach :)

Nasz rozkład posiłków (mój i 2letniego syna) jest taki: 7-śn, 10-przegryzka, 13-zupa, 16-II danie, 19-kolacja. Godziny są raczej niemodyfikowalne. Jadamy wszystko zachowując kilka zasad: chudo, bez smażenia,bez fixów i innych kuleczek smaku, dużo warzyw/owoców., różnoorodnie. Nie wyobrażam sobie diety jajeczno-kurczakowo-ryżowej. Nie mam czasu na gotowanie każdemu z osobna dlatego to co szykuję dla siebie, będzie jadł mąż i 2-latek

Co mam zjeść na kolację o 19, by móc po 20 ćwiczyć i co zjeść po ćwiczeniach by spokojnie iść spać?

2 pytanie - czy ktoś ma tu pojęcie o takiej pamiątce po ciąży jak rozstęp mięśnia prostego brzucha.Nie jest to jakieś bardzo problematyczne no ale, żebym miała płaski brzuch to cały czas muszę go napinać. W przeciwnym razie wyglądam jakbym znów była w b.niskiej ciąży?

Dane podstawowe:
masa: 64,5 wzrost:170; wiek:34
cel - redukcja tk tłuszczowej

Jakie zapotrzebowanie na makroskładniki ? Bo z kalkulatora wynika, że około 2200 kcal ale dla utrzymania masy a co z redukcją?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 5052 Wiek 47 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 81861
Ponieważ przeniesiono twój temat z innego działu, żeby otrzymać odpowiedź w tym dziale muszisz spełnić warunek pkt.4 regulaminu
http://www.sfd.pl/]]]KONCEPCJA,_REGULAMIN_DZIAŁU[[[-t666947.html

Co do rozstępu to poczytaj tutaj http://www.sfd.pl/-t900427.html

Zmieniony przez - reziolki w dniu 2014-09-15 12:50:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4554
Wiek : 34
Waga : 64,5
Wzrost : 170

Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 73
Obwód na wysokości pępka : 79
Obwód bioder (3): 97
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58

W którym miejscu najszybciej tyjesz : pupa, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : piersi, klatka piersiowa, ramiona

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: przez 3 miesiące P90x3 classic dzień w dzień, ok 2 mies przerwy i teraz zaczęłam p90x3 lean ale co 2 dzień

Co lubisz jeść na śniadanie: owsianki na wodzie lub mleku z dodatkiem płatków amarantusowych, owoców i nasionek / orzechów
Co lubisz jeść na obiad : zupy (!), kasza(wszystkie) + zielsko + mięso
Co jako przekąskę : jabłka, pomidory, papryka - generalnie zielonki
Co jako deser : lody

Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: b.dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś: tak, przez cc

Preferowane formy aktywności fizycznej: domatorskie, ze wzgl na dziecko
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : nic
Stosowane wcześniej diety : "żryj połowę"

Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-15 22:09:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4554
Nie wiem w dalszym ciągu jakie powinnam miec zapotrzebowanie? :(
Wrzucam to co dziś zjadłam. Nie uwzględniłam zupy pomidorowej z makaronem o 13 ale to by chyba niewiele zmieniło, poza podbiciem węgli z makaronu. Śniadanie marne, bo syn mnie objadł :) Zwykle śniadanie jest 2x większe
Obliczanie posiłku typu zupa/pierogi itp to potworna dłubanina. W sobotę lepiłam pierogi. Wiem ile składników użyłam, wiem ile pierogów wyszło i wiem ile zjadłam - na tej podstawie obliczyłam dzisiejszą porcję. Czy tak się w ogóle robi? (abstrah**ąc od tego, czy w ogóle mogę jesć pierogi :) )
Kompletnie nie wiedziałam co zjeść na kolację. Właściciwie się do niej zmusiłam. Po 20:00 poćwiczyłam 30 min (the warrior z tony hortonem) i pewnie powinnam coś zjeść ale nie mam bladego pojęcia co.





Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-15 22:53:45

Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-15 22:58:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Ustaw sobie w zapotrzebowaniu 60-70g tłuszczu, jeśli będziesz zajmować się tylko ćwiczeniem przed TV (P90&co.), to wystarczy Ci ok. 100g białka. Węglowodany do 200g dziennie, przede wszystkim z produktów pełnoziarnistych i warzyw strączkowych. Warzywa i owoce (ze wskazaniem na to pierwsze) 6x dziennie lub w ilości 600g, niech spora ich część będzie surowa i/lub "błonnikowa", np. brokuły czy fasolka szparagowa. I tyle.
Oczywiście byłoby miło gdybyś zdecydowała się dzielić swoimi postępami w formie dziennika treningowego
Powodzenia.

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4554
Jeśli B 100, WW-200 a T-60 to wychodzi około 1800kcal, tak?
Czy mam liczyć makroskładniki z tych 600g warzyw? Rozumiem, że jeśli to nie są buraki, ziemniaki itd (z listy, którą znalazłam) to nie.

W dalszym ciągu nie wiem co jeść przed ćwiczeniami (, czyli u mnie na kolację) i co jeść po ćwiczeniach (tj. przed snem). Podpowiedzcie coś, proszę

Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-16 10:56:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 5052 Wiek 47 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 81861
Jedz co ci wyjdzie z rozkładu podanego przez Martucca, przy twoim sposobie ćwiczenia (głównie aeroby) w zasadzie nie ma znaczenia co zjesz, maja być dobre źródła białka i węgli + warzywa zielone , których nie wliczasz do bilansu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10
A to przed treningiem w ogóle się je? ja swego czasu jak ćwiczyłam to odczekiwałam ze 3 godziny od ostatniego posiłku. Ale ja to amatorka jestem więc postanowiłam wejść na to forum żeby do ćwiczeń wrócic, może czegoś się od Was dowiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 5052 Wiek 47 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 81861
Zelda87
A to przed treningiem w ogóle się je? ja swego czasu jak ćwiczyłam to odczekiwałam ze 3 godziny od ostatniego posiłku. Ale ja to amatorka jestem więc postanowiłam wejść na to forum żeby do ćwiczeń wrócic, może czegoś się od Was dowiem

Ja mogę zjeść przed treningiem pół godziny i nie mam z tym problemu wszystko zależy od indywidualnych preferencji. A odczekiwanie 3 godzin miało jakiś cel?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4554
Pierwszy dzień pilnowania michy. Trudno mi jakoś uwierzyć, że mam w siebie tyle wtłoczyć by zredukować tłuszcz a i tak nie wyrobiłam zaleconej normy :) Na pewno zjadłam więcej T niż wykazała tabelka, bo nie umiem uwzględnić pieczonego faszerowanego kurczaka (20?30g - nie wiem). Do 2 dania i kolacji były zielonki. Poza tym moim problemem jest dojadanie po synu, bo przecież "nie może się zmarnować" --- wrrrrrry. Dziś nie dojadałam, bo walczę z tym. Muszę też wyeliminować a przynajmniej zmniejszyć ilość wypijanej kawy.

Pytania:
1.Czy w dniach "niefizycznych" to zapotrzebowanie dobowe nie powinno być mniejsze?
2. na czym ladies gotują zupy? Uwielbiam chyba wszystkie zupy. Nie zabielam ich, ani nie zagęszczam niczym. Są bardo gęste od warzyw,, treściwe, zwykle na jakimś oskórowanym ptaku. Mam nadzieje, że nie jest to zakazane. Tylko próby liczenia kalorii to jakiś cyrk.

Pozdrawiam




zebrałam się również na obfocenie się - oto ja...





Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-16 21:25:49




Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-16 21:26:58




Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-16 21:27:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4554
Czy ktoś może skomentować moją wczorajszą miskę? Czym podbić B i T, żeby nie było WW?? :)

PS. Można jakoś zmienił tytuł posta, by zachęcił do zaglądania forumowiczów? ;P

Zmieniony przez - Nobivac w dniu 2014-09-17 10:07:50
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ćwiczenie brzucha a zagubienie talii??

Następny temat

Co zrobić i czy w ogóle się da?