SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do oceny plan

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 680

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 302 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4982
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 21 lat

Waga : 61 kg

Wzrost : 172

Cel treningowy : Masa oraz Muscle Up do wakacji tego roku.

Staż treningowy na siłowni : miesiąc, poprawa w WL i podciaganiu

Uprawiane inne sporty : raz w tygodniu piłka nożna, albo inny sport gdzie leje się ostro ze mnie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Full osprzęt 5 dni w tygodniu

Dieta : 5g węgli, 2 g. białka i 1 g. tłuszczu --> na masę ciała oczywiście. Bardzo rygorystyczna, z powodu choroby, raczej czysta, raz na jakis dzień ciasto drożdżowe.

Przeciwskazania medyczne : Choroba Crohna-Leśniowskiego,

Zażywane suplementy : Witaminy

Ostatnio przerabiany plan: Ogólnorozwojowy

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: lepiej nie pisać bo bardzo mało

Generalnie to wiem, że nie mam szans na jakąś super sylwętkę przez problemy z jelitami, ale trzeba walczyć, chociażby dla siebie.


Trening jaki sobie zapalnowałem z powodu problemow z lędźwiami i zaleceniami, żeby odciążyć ten odcinek pleców na jakiś czas-- eliminacja MC i Przysiadów.

Wykroki 3x10
Wypychanie na suwnicy 4x10
Wiosłowanie w leżeniu 3x10
Wyciskanie sztangi lężąć 3x5
Podciąganie nachwytem szer, 3xmax + 2x6 negatyw
Uginanie siedząc ze sztangą 3x8
Pompki na poręczach 3x max ( Na triceps)

WL jadę 3 serie rozgrzewkokowe, a potem 3x5 docelowe
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4511 Napisanych postów 56542 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711996
jak chcesz odciążyć dolny odcinek grzbietu to Twój plan słaby wykroki suwnica mocno obciążają dół grzbietu. A jakie przeciwwskazania?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 302 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4982
Ortopeda powiedział, że mam słaby gorset mięśniowy i dlatego bolą mnie tak lędźwia. Dodał, że lepiej robić cwiczenia na siedząco lub lężąco, które odciążają kręgosłup. Tutaj na forum mi powiedziano, że wykroki i syzyfki to dobre ćwiczenia, więc sam już nie wiem...
To jakie ćwiczenia mogę tam wsadzić na nogi ?

Zmieniony przez - ekhaart w dniu 2015-02-26 06:49:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 191 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
A nie zalecił przypadkiem wzmocnienia gorsetu mięśniowego? Bo unikanie takich ćwiczeń to omijanie problemu.

Wyciskanie na suwnicy odpuść, bo akurat to ćwiczenie mocno obciąża odcinek lędźwiowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 302 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4982
Tak, wzmocnienie gorsetu mięśniowego. Dobra to co będzie najodpowiedniejszą opcja ?

Zmieniony przez - ekhaart w dniu 2015-02-26 12:12:35
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana planu

Następny temat

Dieta + trening na masę. Proszę pomóżcie

Fruzelina