SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6686

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1794 Wiek 4 lata Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27658
Witam

To jest dzień dzisiejszy B/T/W kcal


Posiłek 1. ok. 7rano. Spacerek 40min z pieskiem + posiłek

Jabłko 200g 1/1/20 92kcal
Mleko 1.5% 500mln 17/8/25/ 235kcal

Razem: 18/8/45 327kcal

Posiłek 2. - śniadanie ok 8.10-15

Jajka na miękko 195g 21/16/1 236kcal
Chleb żytni razowy z ciupeńką masła 50g 3/1/23 112kcal

Razem: 24/17/24 347kcal

Posiłek 3. Po godzince aerobów w postaci marszo-biegu(głównie biegu) i godzinę przed siłownią.

Mleko spożywcze 1,5% 500mln 17/8/25 235kcal
Płatki owsiane górskie 100g 12/7/62 366kcal
Nestle Fitnes 40g 2/1/31 141kcal
Rodzynki suszone 35g 1/0/23 97kcal

Razem: 32/16/141/ 839kcal


Po treningu w przyszłości białko bądź białko z banankiem, czekam na przesyłkę więc przechdzę do obiadu (20min od zakończonego trneingu)

Posiłek 4: Obiad I i II danko :) - ok 14.40

I
Żurek 250gram 6/8/54 310kcal
II po 10min odstępu
Serek homogenizowany łowicz półtłusty 150g 13/21/6/ 200kcal
Twaróg półtłusty 100g 19/5/4 333kcal

Razem: 37/33/64

Posiłek 5. - 18.00
Grejfrut 250g 1/0/19 87kcal
Kabanos 100g 27/24/0 320kcal

Razem: 28/28/19 407kcal

Posiłek 6. - 20-21 - kolacja :)

Tuńczyk w wodzie 100g 21/1/0 96kcal





-------------------------------------------------------------







Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 87

Wzrost: 183

Obwód klatki: 106,5

Obwód ramienia: 38,5

Obwód talii: 97

Obwód uda: 65

Obwód łydki: 43

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 22%

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Aeroby i trening siłowy

Odżywianie: Miałem problemy z tłuszczem, wiele się od lutego nauczyłem i chcę skończyć to raz na zawsze

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: ----

Stan zdrowia: Zdrowy jak ryba :)

Preferowane formy aktywności fizycznej: Siłownia
Bieganie


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: TSE, 30% opakowania venoma

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie wiem

Stosowane wcześniej diety: raczej pseudo diete :)



Zmieniony przez - konar128 w dniu 2008-10-04 20:04:11

Zmieniony przez - konar128 w dniu 2008-10-04 20:05:24

Zmieniony przez - konar128 w dniu 2008-10-04 20:06:40

Zmieniony przez - konar128 w dniu 2008-10-04 20:08:46

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1794 Wiek 4 lata Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27658
Trening siłowy

1. Trening FBW redukcyjny

Pon - 15 powtórzeń.
Środa - 10 powtórzeń.
Piątek - 5 powtórzeń.

Tydzień 1 i 3
Pon: A
Śr: B
Pt: A
Tydzień 2 i 4
Pon: B
Śr: A
Pt: B


Zakładam ,że max 9 seri w tygodniu na duże partie mięśni i 6 na małe. Partie w kolejności współpracującej (klatka piersiowa- barki- tricepsy- plecy -nogi- bicepsy ).

A
1. Wyciskanie sztangi skos 3 serie
2. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do brody 2 serie
3. Prostowanie ramion na wyciągu 2 serie
4. Wiosłowanie hantlą 3 serie
5. Unoszenie tułowia z opadu 3 serie
6. Przysiady ze sztanga 3 serie
7. Uginanie ramion z hantlami 2 serie
8. Spięcia siedząc 3 serie (max - odstępstwo od 15/10/5)
9. Brzuch A - Spięcia brzucha 3xMax

B
1. Wyciskanie na płaskiej hantli 3 serie
2. Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem 2 serie
3. Wyciskanie francuskie leżąc 2 serie
4. Podciąganie na drążku 3 serie
5. Wyciskanie na suwnicy 3 serie
6. Martwy ciąg 3 serie
7. Uginanie z gryfem łamanym 2 serie
8. Wspięcia stojąc 3x max
9. Brzuch B - Boki hantlami 3x

-----------------------------------
Nie zdązyłem dodać wyżej ... :D

Napoje: Zielona ciągle, czerwona do posiłków biała z rana. Do tego woda, na treningu czasem Izotonik.
Supple:

Omega 3+ Chela magnez + ginko biloba.



Zmieniony przez - konar128 w dniu 2008-10-04 20:12:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1039 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15123
To nie jest dieta redukcyjna !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1794 Wiek 4 lata Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27658
Czemu nie ?

Moje zapotrzebowanie 2714 - zmieściłem się w ujemnym. dzień się nie udał, ale wszystko do korekty jest.

Zmieniony przez - konar128 w dniu 2008-10-04 22:01:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1039 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15123
Tak na szybko - co jest na NIE : mleko ,maslo , znowu mleko , rodzynki , zurek , serek homogenizowany , kabanos( to wymiata zabilo mnie )
Ogolnie ,,dieta,, bez ladu i skladu - poczytaj http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
potem ułóż i wklej jeszcze raz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1794 Wiek 4 lata Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27658
Czytałem i nadal nie wiem co zmienić. Może poczkeam na konia i skalara, ale dzięki za odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1039 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15123
ale czego nie wiesz??
masz bilans - teraz podziel procentowo ile bialka , wegli tluszczy ( w zaleznosci jaka diete zastosujesz)
potem rozpisz to na piersi z kurczaka , ryz brazowy i oliwe i podziel na posilki ( w ost bez wegli) , nastepnie jak chcesz cos zamienic to to zrob np zamiast piersi tunczyk lub chudy twarog , jajka , ryz na kasze , platki owsiane lub makaron razowy , oliwe na orzechy , siemienie lniane , dodaj warzyw
troche chaotycznie ale musisz sam sie nauczyc
pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1794 Wiek 4 lata Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27658
Sęk w tym ,że własnie rozumiem wszystko. Nie wiem czego Ty nie dostrzegasz w tym co napisałem. Masz ładny podział ile czego mam mieć, masz wszystko wyliczone przez dziennik posiłków vitalmax procentowo i ładnie graficznie to widać. Mówisz ,że kabanos to lol. Co powiedzieć o boczku który jest bardzo często w dietach low carb
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1039 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15123
ale twoja dieta nie jest low carb !!!- bo jesli tak to po co te rodzynki , serki homogenizowane , platki fitnes , mleko , chleb , owoce??
zrodla bialka sa zle dobrane ( tylko tunczyk ok)
Wiesz co chcesz , ale nie wiesz jak!!!
Zdecyduj sie na cos - proponuje diete zbilansowana(poczytaj)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1794 Wiek 4 lata Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27658
Czytałem i nadal nie zauważam. Piszesz ,że mleko źle. Przykładowe śniadanie z tego co mi dałeś:

Płatki owsiane
Oliwa z Oliwek
Rodzynki suszone
Mleko
Jajka
Warzywa



Nie rozumiem też czemu czepiasz się np. rodzynek. Grunt to abym nie przekroczył pewnej ilości tłuszczu, ale to raczje nie znaczy ,że ma go wcale nie być. Tak samo kabanos, ma on białko i tłuszcz. Ogólnie czasem ciężko mi dojść do tego aby liczbe tłuszczu zapełnić bo praktycznie nic nie smaże, używam takie ilości masła ,że nic nie widać nawet posmarowania. Fakt, mało warzyw i o takie właśnie porady mi chodziło.

Rozumiem ,że maltoza jest zła, ale przecież tego mleka nie mam powyżej 1l, a jak dojdzie do mnie białko to pewnie ilośc spadnie do śniadania 500mln.

Zmieniony przez - konar128 w dniu 2008-10-04 22:54:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1039 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15123
1) ja ci nic nie proponowalem tylko pisalem z jakich zrodel czerpac
2) nie chodzi tylko o tluszcz ( ilosc , sa tez ,,zdrowe ,, i ,, nie zdrowe ,, tluszcze
3) przyklad na low carbie jesz nie wiecej niz 100gr weglowodanow na dzien (na CKD nawet 30gr) wiec zrodlo weglo powinno ci rowniez dostarczyc odpowiedniej ilosci blonnika(mleko nie ma )
4 ) jak jestes na zbilansowanej diecie to nie mozesz czerpac tluszczy z kabanosow ! (dobre zrodla - orzechy , oliwa , siemie/)
5 ) twoja dieta to pomieszanie low carbow , zbilansowanej i diet z gazet dla Pan! ( bez urazy )
Jesli chcesz czekac na wypowiedz kogokolwiek , to prosze bardzo , ale uslyszysz to samo .Wiec jesli chcesz zeby ci ktos pomogl ( a ja sie staram) to posluchaj i zrob to od nowa dobrze!!
Zacznij od wyboru diety(JEDNEJ , A NIE MIXOW) - JESZCZE RAZ PROPONUJE DIETE ZBILANSOWANA
Postaraj sie choc troche i poczytaj.Nie bede ci wklejal linkow do stron , ktore ci sa potzrebne ( jest ich tu mnóstwo) !
Postaraj sie troche
pzdr!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozciąganie.

Następny temat

Białko - budowa, denaturacja