SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2351

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 252
Witam mam 20 lat ważę 63 kg przy wzroście 180 cm. Niestety moja waga jest trochę za mała więc postanowiłem przytyć :) tak z 10/15 kg.
Codziennie trenuję MMA w godzinach wieczornych czasami od 17 do 22 ( godzina przerwy między 2 treningami) trening trwa od 1,5 do 2 godzin. Przeczytałem pełno tematów na temat diety na masę i ułożyłem swoją dietę i miał bym prośbę żebyście ją ocenili bo jeszcze jestem w tym zielony :) wszelkie pytania proszę zadawać na wszystkie odpowiem. W zapotrzebowaniu brakuje trochę kcal ale obiad mamy troszkę tym nadrobi :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3674 Napisanych postów 31005 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 294222
"Poczytaj sobie o badaniach BIO przyswajalności nabiału, to może zmienisz zdanie na ten temat :)"



jakieś linki ? do tych badań :) bo ja wam mogę dać cały zbiór meta-analiz

Wykłady mnie nie interesują
Artur większość co piszesz, nie mam poparcia, nie tyle co w badaniach, co w biochemii

Polecam poczytać troszkę jak wygląda proces trawienia kazeiny
albo ogólnie białka :)

Owszem nabiał nie jedno ma imię: co innego mleko, co innego kefir, co innego twaróg co inne sery podpuszczkowe

Jeśli chodzi o ten "śluz "
to ta teoria
"wywodzi się ono z XII wieku. O wpływie mleka na produkcję śluzu przekonywał jeden z ówczesnych lekarzy zwany Majmonidesem. Czy powinniśmy ufać jego intuicji? "
...
Napisał(a)