SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 457

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 588
Witam.
Zalozylem nowy temat bo pod poprzednim uzyskalem kilka wskazowek i rad ale nie otrzymalem koncowej oceny.

Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 19
Waga : 66
Wzrost : 184
Obwód klatki : -
Obwód ramienia : -
Obwód talii : -
Obwód uda : -
Obwód łydki : -
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : -
Aktywność w ciągu dnia : praca, spacery,
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW,
Odżywianie :
Cel : przyrost masy miesniowej wraz z redukcja tkanki tluszczowej
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : stabilny
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna, BCAA, odzywka bialkowa, ZMA, omega 3, cynk
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Dla przypomnienia dodam ze jestem osoba ktora latwo zyskuje na tkance tluszczowej, dlatego prosze o opinie czy na tej diecie istnieje ryzyko "zalania".

Suplementacja : Rano witaminy i mineraly + cynk + omega 3
Do treningu: 10g BCAA + 10g kreatyna, po treningu 30g odzywki bialkowej + banan
Do snu: Omega 3 (1g) + ZMA

Z racji iz przez ostatni miesiac mialem diete ustalona przez trenera, przez ktora jedynie zyskalem powazne zaparcia (zalatwiam sie co 3-4 dni, raz dosyc powazne zatrucie) musialem dodac rano blonnik w postaci owsianki i chleba zytniego razowowego poniewaz zadne herbatki, ziola ani no-spy mi nie pomagaja a co do takiego sniadania jestem pewny co do spraw toaletowych :)

Tak jak pisalem w poprzednim temacie, bede zmienial w miare mozliwosci tunczyka na makrele, w porach obiadowych bede zmienial od czasu do czasu mieso na szczupaka lub mintaja, warzywa na patelnie od czasu do czasu na salatke z machewki lub gotowana kapuste.
Owoce podalem takie ktore uzywam najczesciej, bede zamienial od czasu do czasu na inne oraz staral sie jesc miedzy posilkami jedno jablko dziennie.

Diete rozpisalem na dwa dni - dzien treningowy oraz dzien bez treningu aby szybko mi nie zbrzydla.

Na ta chwile wychodzi :
Dzien treningowy: B:2,6 W:4,4 T:0.9
Dzien bez treningu: B:2,5 W:4,5 T:0,8

Dieta w kolejnosci treningowa, pod nia bez treningu:





Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 870 Napisanych postów 11068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187410
Witaj,
Jeśli to ma być dieta na masę radził bym zmniejszyć białko do 1,8-2 gram na kilogram masy ciała . Tłuszcz spokojnie podbij do 1 gram na kilogram masy ciała, czy na tej diecie się zalejesz? To zależy od bilansu czy jest dodatni czy będziesz wystarczająco intensywnie ćwiczył itp .
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1439 Napisanych postów 28158 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275295
Dieta całkiem ok, + zmiany jw
Też bym podbił tłuszcz nieco
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 588
A macie jakis pomysl jak podbic tluszcz?
Z orzechow raczej nie moge bo juz duzo ich mam.
Bialko moge ograniczyc z miesa w porach obiadowych, np zbilbym do 140g.


Zmieniony przez - LOADF w dniu 2016-06-02 12:11:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1439 Napisanych postów 28158 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275295
tłuste ryby, olej lniany, jajka, oliwa z oliwek, orzechy, masło, olej kokosowy i wiórki, sery podpuszczkowe, awokado, nierafinowany olej rzepakowy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki posiłek a zawodach siłowych?

Następny temat

Odpowiednie odżywianie, cardio oraz suplemetacja