SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT lubiekaszke. Program naprawczy - PCOS i IO

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8484

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lubiekaszke Redakcja SFD
Ekspert
Szacuny 475 Napisanych postów 13028 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 79809
No to wracam po ponad tygodniowym rege

Poprzedni dziennik: http://www.sfd.pl/Kaszka_nie_chce_być_już_kaszanką_pods.str._41-t1023526.html

Obowiązkowa ankieta:

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: lubiekaszke
WIEK: 24
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: niecały rok

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: ok. 57kg
WZROST: 164cm
OBWÓD RAMIENIA: 25cm
OBWÓD ŁYDKI: 35cm
OBWÓD UDA: 52cm
OBWÓD BIODER: 91cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 70cm
OBWÓD TALI: 64cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 85cm

+ tabelka:


****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Wyjść z PCOS i insulinooporności, a także w miarę możliwości poprawić sylwetkę.
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: PCOS i insulinooporność
PRZEBYTE KONTUZJE: skręcenie stawu skokowego nogi prawej
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tran, olej z wiesiołka, inozytol+kwas foliowy, wit. E, tabletki drożdżowe, chelat magnezu i wapnia, Kelp
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
Jedzenie zgodne z "co jedzą ladies" BTW 120/80/120 od stycznia 2015 (w międzyczasie przez miesiąc BTW 110/90/90)
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE?
Bez konkretnego rozkładu. Białko na poziomie ok. 120g z mięsa, ryb i jajek, tłuszcze ok. 80g z jaj, masła klarowanego, orzechów, awokado, kokosa, gorzkiej czekolady 90% , węglowodany tylko z warzyw i sporadycznie owoce (zbliża się sezon na jagodowe to włączę ich więcej)
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
Utrzymuję wagę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

ZDJĘCIA



Trening pozostaje ten sam - 3x w tyg. Trening nr 1 by Obliques z drobnymi modyfikacjami, 3 serie po 8 powtórzeń, bez aerobów na końcu (żeby zamknąć stricte siłowy - z wyłączeniem rozgrzewki i rozciągania - w ok. 30 minutach).


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DT Niedziela 10.05.2015

Miska:
1 posiłek: 5jaj, masło klarowane, sałata, pomidorki daktylowe, rzodkiewka, majonez, ogórki kiszone
2 posiłek: kapusta kiszona, migdały, ogórek zielony
3 posiłek: mięso z piersi indyka, pieczarki, papryka czerwona, masło klarowane, kapusta kiszona, majonez
4 posiłek: mięso z piersi indyka, pieczarki, papryka czerwona, masło klarowane, majonez, mleko kokosowe, kokos świeży, nasiona chia, truskawki, borówki, migdały, gorzka czekolada

Suplementy: drożdże z bratkiem, tran, wit. E, inozytol 2g+kwas foliowy, chelat magnezu, chelat wapnia, Kelp


Trening

Rozgrzewka: 5 min orbi; A 10x20kg,8x30kg; ćwiczenia wzmacniające rotatory barków (w 3 płaszczyznach) 10x4kg

Trening A.

A. Przysiad ze sztangą na plecach
40kg x6/45kg x6/50kg x6/60kg x1

B1. wyciskanie hantli skos góra
8kg x8/ 8kg x6/ 8kg x6

B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha
30kg x8 /35kg x6 /40kg x7

C1. prostowanie nóg w siedzeniu
40kg x8/45kg x6/50kg x8

C2. wznosy tułowia z opadu
cc x11/cc x10/cc x10

D. plank:
-

Komentarz:
To było takie trochę macanie się z ciężarami po ponad tygodniowej przerwie.
A. Super
B1. Ok.
B2. Ok.
C1. i C2. Musiałam najpierw zrobić C2. ciągiem, bo C1. było zajęte. Po ostatniej serii C2. chciałam usiąść na rolkach, na których opierają się nogi żeby rozciągnąć trochę plecy (jak to miałam w zwyczaju na poprzedniej siłowni). Zsunęłam się i spadłam uderzając kością ogonową o podłogę
D. Nie zrobiłam przez powyższe.

Zmieniony przez - lubiekaszke w dniu 2015-05-11 10:49:42
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 12439 Wiek 47 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 85711
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2943 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 79774
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 8999 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 79738
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 10723 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 139354
Kaszka paczam i trzymam kciuki za naprostowanie zdrowia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 8880 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 71667
powodzenia, kciuki czymam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 2999 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 37941
Kasza ale masz ciało! Powodzenia i patrzam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10900 Napisanych postów 49962 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Powiadomki on :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 3267 Wiek 45 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134398
To ja sobie też zaspamuję - powodzenia, Kaszka!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 6131 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 38080
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 658 Napisanych postów 8581 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 143544
Nowy dzienniczek widze. No to tez paczem

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poczatek - male rady

Następny temat

Nowy plan treningowy dla kobiety na dokończenie redukcji

fitking