SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy moja redukcja idzie w dobrą stronę ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 211

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 25
Waga początkowa : 79.2kg
Wzrost:174
Wiek:20
Tkanka tłuszczowa 18%

Tutaj mój progres tego tygodnia. Po lewo moja waga z samego rana od razu po przebudzeniu a po prawo po treningu okolo godz 18
1 DAY 79.1Kg |
2 Day 78.9Kg | 78.8kg -Trening FBW
3 Day 78.8kg | 78.4kg -45 min biegu
4 Day 78.6kg | 78.3kg-Trening FBW
Day 5 78.0 W tym dniu wj**ałem fryteczki na kolacje z sosem i z rana wynik ładnie podskoczył jak widać na kolejny dzień
Day 6 78.4kg | 77.6 kg - 65 minut biegu

Staram sie jeść 2000-2100 kalori dziennie. Głównie białko i węglowodany . 3 małe posiłki i jeden średni jako obiad .
Czy mój proges leci w dobrą stronę ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3706 Napisanych postów 62762 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677491
Masa ciała niestety nie jest wyznacznikiem efektów. Z tego też względu nie da się określić jakie masz efekty kształtowania sylwetki. Podstawą jest pomiar obwodów ciała co jeden - dwa tygodnie rano na czczo i zapisywane ich. Na podstawie ich zmian widzisz, czy spada w pasie lub w innych obwodach, wyciągając wnioski, czy tracisz sporo mięśni, czy tkanki tłuszczowej. Poza tym dokonywane pomiaru masy ciała po treningu nie ma najmniejszego sensu. Dokonaj pomiarów i zobaczymy za dwa tygodnie. Wtedy będzie można coś stwierdzić.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 613 Wiek 23 lat Na forum 179 dni Przeczytanych tematów 2294
W zasadzie to nie podałeś żadnych informacji które mogą dawać nam możliwość ocenienia progresu. Nic nie wiemy o sile, sylwetce czy samopoczuciu. To jak wróżenie z fusów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13 Napisanych postów 221 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1948
czy dobrze masz policzone zapotrzebowanie kaloryczne? 2100 kcal to mało (wydaje mi się, że za mało)
ponadto rzeczywiście efektów nie zobaczysz po kilku dniach jak również nie należy ich szukać na wadze - głównym wyznacznikiem są obwody oraz lustro. Zmierz jutro od rana obwody, zrób sobie zdjęcia z przodu, bokiem i tyłem i za 2 tygodnie będziesz mógł zrobić to samo i porównać wyniki

" W poglądach różnica, każdy świat widzi inaczej ... "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6070 Napisanych postów 74690 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 626696
Zdecydowanie lepszym wyznacznikiem bedzie zwykły centymetr krawiecki.Pozwala precyzyjniej ocenić postępy w redukcji tkanki tłuszczowej niż waga łazienkowa. Odpowiednio użyty umożliwia dokonanie pomiaru obwodów partii ciała reprezentatywnych zarówno dla poziomu zatłuszczenia sylwetki (talia, a u pań także biodra i uda) jak i dla poziomu tkanki tłuszczowej (ramię).Tak więc w praktyce, gdy widzimy, że masa ciała się nie zmienia, ale obwód tali ulega sukcesywnemu obniżeniu, to mamy pewność, iż nasze starania przynoszą zamierzony efekt, gdyż poziom tkanki tłuszczowej sukcesywnie się zmniejsza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3706 Napisanych postów 62762 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677491
Warto pamiętać o tym, żeby wspomniane powyżej zdjęcia sylwetki wykonywać zawsze w takich samych warunkach, które oddadzą w pełni progres, czy regres sylwetki. Powinno to odbywać się w tych samych pozach, świetle, odległości, czy bieliźnie. Zdjęć sylwetki nie trzeba robić aż tak często, jak pomiarów obwodów ciała. Wystarczy raz na miesiąc. W krótszym okresie ciężko będzie zauważyć zmiany. Chyba, że u osób mocno otyłych.

Słuszna uwaga co do ilości kalorii. Niestety jedzenie tak miało nie prowadzi do niczego dobrego.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
GllaDus

Staram sie jeść 2000-2100 kalori dziennie. Głównie białko i węglowodany . 3 małe posiłki i jeden średni jako obiad .
Czy mój proges leci w dobrą stronę ?


po pierwsze nie waż się codziennie, a po drugie skoro tak wygląda odżywianie to na pewno nie idzie w dobrą stronę gospodarka hormonalna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10501 Napisanych postów 117700 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1384584
Wpadnij po miesiacu i daj pomiary obecne i te ze miesiac wtedy mozan coś wywsnioskować, na pomairach z dnia na dzien nie da się ocenić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 656 Wiek 299 dni Na forum 298 dni Przeczytanych tematów 5288
Odpuść sobie wagę i co tydzień bądź dwa zmierz wymiary centymetrem a jak już chcesz się ważyć to też raz na tydzień rano naczco
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak tłuszczy

aerofull