już na wstępie chciałem podziękować za przybycie tu.
Co myślę?
Nie chce zostać kulturystą, aczkolwiek wierze że każdy jest w stanie doprowadzić swoje ciało do wyglądu greckiego boga, Adonisa.
Przeszłość
To że zacząłem kiedyś ćwiczyć robiłem dla swojej ex, teraz już jej nie ma i robie to da siebie.
Teraźniejszość
Jestem studentem zdrowo obciążanym nauka, aczkolwiek chce osiągnąć wysportowane ciało. Nie chce wcinać żadnych kreatyn i puchnąć i wygadać na miśka, chodzi mi o to aby rzeźba była dobra ale nie przesadna.
Z czym tu przychodzę
• Staż sportowy
1) 10 lat w karate później 6 lat przerwy
2) Chciałem mieć brzuch taka kratkę. Skończyłem weidera normalnego a teraz modyfikowanego (takiego gdzie pierwszy dzień to jest 20 powtórzeń po 3 serie. A 42 dzień to 40 powtórzeń po 3 serie.) Sukcesywnie dodając po 2 powtórzenia co 4 dni.
3) Robie drążek codziennie 3 tury po 30/30/30 i trochę pracuje na hantlach
• Aparycja
Postury jestem przeciętnej. Wzrost 172 cm 71 kg i 21 lat.
Efekty:
• Brzuch: Na pewno są. Ale nie takie jakie chciałem osiągnąć Mięsnie brzucha widoczne tylko te górne skala 7/10; środkowe 4/10; a te ostanie 0/10 zniknęły pod fałdą,
• Barki: Barki chciałbym mieć większe, doczytałem tu że na „bary" to drążek i szeroki rozstaw rąk. Czy to wszystko?
Co chce osiągnąć:
http://aktywni.pl/p/73/221/photo-5510-l.jpg
Które ćwiczenia mam wykonywać aby nabrać takiej aparycji przy uwzględnieniu domowych realiów i czy to jest mogole możliwe? Jaki plan ustalić?
Warunki:
Tylko warunki domowe.
Dieta:
Brak, wogóle nie wiem jak mam się za to zabrać. Pomóżcie proszę.
Determinacja
jak najbardziej
Pytania do ekspertów:
1) Kiedy oczekiwać efektów ze zdjęcia? Dać sobie rok?
2) Jakie ćwiczenia zastosować aby rozbudować się.
3) Dieta, mam przytyć czy już mam redukować ten tłuszcz który mam na brzuchu żeby uwypuklić brzuch.
4) Czy realia domowe wystarczą
5) Mam jedna paczke gainera (bez kreatyny), kiedy ją jeść i czy w ogóle ją jeść?
6) Mam robić nadal weidera czy jest coś lepszego?