SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak efektów

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1510

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 68
Witam , mam problem z uzyskaniem efektów ( chodzi mi dokładnie o brzuch i klatę) , mam 183 cm wzrostu i ważę 67 kg , ćwiczę od 3 miesięcy i widzę bardzo małe efekty . Widać tylko że tłuszczu na brzuchu jest mniej i widać bardzo lekki zarys górnych partii mięśni brzucha , Diety jako takiej nie stosuję ale nie spożywam żadnych fast-foodów i nie jadam słodyczy ani chipsów , piję tylko wodę i herbatę (piwa nie piję w ogóle), odkąd zacząłem ćwiczyć na obiad spożywam ryż zamiast ziemniaków (żadnych frytek nic ) . Ćwiczę co drugi dzień . Proszę o jakąś poradę co mogę zrobić żeby uzyskać jakieś konkretne efekty . ( Do ćwiczeń posiadam : ławeczkę wielofunkcyjną do brzuszków jak i do sztangi , hantle , gryf łamany i skakankę . Biegam 3 razy w tygodniu . Może muszę zastosować jakąś dietę albo zmienić dotychczasowe ćwiczenia . Proszę o Pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 68
ciul tyle bawienia się :/ . na śniadanie chleb zwykły lub bułki z szynką sałatą i pomidorem i serem lub z twarogiem lub pasztetem , na obiad zawsze biały ryż z kurczakiem , podwieczorek to zazwyczaj bana lub jabłko na kolacje płatki czekoladowe lub kanapki z twarogiem białym i na górę rzodkiewka lub szczypiorek albo jakieś inne kanapki lub jajecznica albo omlet :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie