SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brak cardio to brak efektów?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1856

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48
Przekierowano mnie tutaj, wiec piszę.


Od około 2 lat biegałam,aby zrzucic pare kilo.Poczatkowo efekty były zadowalające, pózniej mniej.
Przerzuciłam się więc na trening siłowy.Cwicze regulanie od 2 miesięcy.3-4 razy w tyg.Plan ułozony przez trenera.Trening obwodowy.
Cel taki sam, pozbyc się ok3kg,a raczej pozbyc się tkanki tłuszczowej na rzecz mięsniowej.
Początkowo po treningu biegałam jeszcze 30 minut. Teraz wydłuzyłam sobie trening siłowy, a zrezygnowalam z biegania, czy innego cardio.
Efekty są znacznie gorsze niz były gdy zaczynałam przygodę z siłowym.Czy to wina braku cardio, czy tego ze powinnam jednak zmienic trening siłowy,bo organizm przyzwyczaił sie do ćwiczeń?
Widzę lekka rozbudowe mięsni, ale jednak z takim efektem, ze obwodowo moje ciało nie jest szczuplejsze.


P.S
Jak teraz wstawia się tutaj ankietę?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 7406 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61141
Ankieta z regulaminu.

A na to pytanie powinien raczej odpowiedzieć trener, skoro układał Twój plan. Chyba, że już u niego nie ćwiczysz to wtedy powinnaś wypisać swój trening wraz z seriami i obciążeniem oraz dietę, bo bez tego Modkom raczej będzie trudno cokolwiek podpowiedzieć.

A ciało prędzej przyzwyczai się cardio niżdo siłowego, bo w nim powinnaś progresować.
http://www.sfd.pl/-t831133.html


Zmieniony przez - porandojin w dniu 2014-08-17 20:41:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48
Płeć : kobieta
Wiek : 22
Waga : 55
Wzrost : 163
Obwód klatki : 85
Obwód ramienia : 25
Obwód talii : 64
Obwód uda :
Obwód łydki : 33
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 22%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie :
Cel : redukcja tkanki tłuszczowej
Ograniczenia żywieniowe :
Stan zdrowia :
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : wiele o niskim poziomie kcal..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48
Rozgrzewka 10min
Rozciąganie
Przysiad ze sztanga 4x10powtórzeń-10kg obciązenia
Wykroki obciązenie 15kg
Wyjścia na wysoki podest(nie wiem jak to się profesjonalnie zwie.Podest na wysokosci moich ud)
4x 20 powtórzeń z workiem bułgarskim 12kg
Sciąganie drązka za głowa 4x12 powtórzen -25kg
Wiosłowanie na maszynie 4x12 powtórzeń-20kg
wyciskanie hantli siedząc 4x12 powtórzeń-4kg
wyciskanie hantli na skosie 4x12 powtórzeń-4kg
uginanie przedramion ze sztangą3x10powtórzeń-2kg obciązenia
Spięcia na piłce z cięzarkami4kg- 4x25 powtórzeń
Unoszenie nóg w zwisie 4x10powtórzeń
Ćwiczenia na TRX na brzuch
Rozciąganie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48
Cwicze niestety juz sama.
Nie ogarniam tego, czy cwicze za mało, za duzo.Czy zle to dobieram.
Czuje przyrost masy miesniowej.Ciało jest duzo bardziej napiete.Skóra nie wisi tu i tam,ale jednak zalezalo mi na takim efekcie, ale jednak przy troche mniejszych obwodach.
Nogi mam duzo bardziej umiesnione,ale teraz są takie bardziej "toporne"
Nie wygląda to za ładnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 7406 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61141
Czy te ciężary sprawiały Ci w ogóle jakąś trudność? Trochę dziwiny ten trening wg. mnie, ale tu jedynie Modki są w stanie ocenić prawidłowo.

Wpisz jeszcze dietę swoją (zrzut z potreningu.pl), możliwe, że jest nie odpowiednia.


A do póki Modki nie znajdą chwili na ocenę tematu, to może zastanów się, czy nie wolałabyś wziąść któregoś z gotowych i sprawdzonych treningów forumowych. Może będzie rezultat szybciej dzięki nim. I pamiętaj o progresie, bez tego nie ma efektów.

Tu masz treningi:
http://www.sfd.pl/-t803543.html

Poczytaj linki z regulaminu, wiele wyjaśniają.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48
Jak na osobe,której ciezko było uniesc 5l wody to wiadomo, ze sprawiały trudnosc.
A dlaczego nie?Zaczynałam od worka bułgarskiego 5kg,czy hantli2kg i to było mi cięzko.
Tzn widzę progres w postaci przyrostu miesni,ale nie widze go w postaci wysmuklenia ciała.
Dlatego pytałam, czy to wina diety,czy braku aerobów w treningu.
Co do diety...
Ostatnie 2 lata jadłam bardzo mało.Bledne myslenie-jem mało to schudne...
Pozniej mój organizm sie do tego przyzwyczaił i jadłam mało nie dlatego, ze sie ograniczałam, ale dlatego ze nie czulam głodu.
Czasem 2 serki wiejskie na dzien i byłam najedzona.,, Zaczynałam jesc wiecej to konczyło sie na bólach brzucha.
Teraz zaczełam jesc wiecej i czesto. Niestety nie jem o regularnych porach. Ciągle nie czuje uczucia głodu.Jedzenie raczej czesto jem na siłe.
Moja dieta opiera sie na jajkach,kurczaku,warzywach,płatkach owsianych,mleku,nabiale,ryzu,ciemnym pieczywie/waflach ryzowych,oliwa z oliwek.Codziennie to jakos mieszam.
Nie mam tego rozłozonego dokładnie,wiec to duzy bład.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 7406 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61141
oj - to już nie za dobrze, jak serki wiejskie, mleko wafle ryżowe
nabiał ma tendencję do zatrzymywania wody, dlatego na sfd zaleca się ograniczenie nabiału do ok. 150 gram w jednej porcji na dzień i szukanie źródeł białka w bardziej wartościowych produktach (jaja są ok.)

Poczytaj CojedząLadies koniecznie i Twoje zdjęcia pewnie Modkom dużo powiedzą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48
Własnie zawsze zyłam w przeświadczeniu, ze nabiał jest super przy odchudzaniu.
Teraz coraz wiecej slysze/czytam opinii ze nabiał nalezy zniwelowac do minimum..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48
Rozumiem, ze to koniec tematu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 7406 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61141
A chcesz rozwijać?

Że tak zacytuję regulamin:

"4. Jeżeli mamy ci pomoc napisz wyraźnie czego oczekujesz i podaj nam podstawowe informacje o sobie
..................

B. Dołącz zdjęcia sylwetki (cała sylwetka, ujęcia przód - bok - tył w pozycji neutralnej, bez napinek, bez butów), swój plan treningowy; do pytania o dietę również swój aktualny jadlospis z kalorycznością i rozkładem białko-tłuszcz-węglowodany, najlepiej używając dziennika dietetycznego (np. ze strony potreningu.pl). To ułatwia ocenę i jest warunkiem udzielenia pomocy ......."
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla faceta

Następny temat

[Spam] Czy się leży, czy się siedzi każdej Lejdi panga się należy %-)