SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

5x siłownia i nadal problem z nogami - jakie ćwiczenia?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5387

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 30 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 376
Witam Was, szukałam podobnych tematów przez wyszukiwarkę,jednak nie znalazłam nigdzie odpowiedzi na konkretne moje pytanie...
Ćwiczę od 4 miesięcy na siłowni 5 razy w tygodniu, 30 min. aeroby,a potem typowe ćwiczenia siłowe połączone w superserie (plecy z klatką,biceps z tricepsem,barki z nogami). Do tego brałam DymaBurn Extreme i ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z treningu. ALE - niestety matka natura obdarzyła mnie mocnymi nogami, które "doprawiłam" 9-letnimi treningami p.ręcznej i lekkoalletyki. Już je polubiłam ale mam prośbę o jakieś ćwiczenia na "boczki" - w górnej zewnętrznej partii ud mam takie właśnie boczki, które nie chcą zniknąć, pomimo tego że wykonuję dosyć zróżnicowany trening jeśli chodzi o nogi...
Mam nadzieję ze dosyć jasno napisałam o co mi chodzi ;)
Pozdrawiam,Magda
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
Kiedy robilas odpoczynek od diety. Powinnas zrobic sobie diete na bilansie zerowym na poczatek, nawet gdyby to mial byc lekki plus. Nie dosc ze normalnie masz diete to jeszcze takie dni bez jedzenia. Bardzo zle wplywa to na metabolizm, masz go juz pewnie dosc solidnie zwolniony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert