SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

37 w łapie,a biceps nie rośnie....

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14613

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 107
Nóg nie robię,bo mam zamiar ćwiczyć je później,na razie ćwiczę bicepsy,tricepsy,barki,klatę i kaptury ;p Dzięki wielkie za podpowiedzi,wypróbuję i dam znać ;D Łydki mam chude,ale znowu bardziej umięśnione od kolegów,a uda są okey ;) Pozdro.

Może jestem laikiem,ale staram się to szybko nadgonić ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 107
Do sllasha i ArekFCB leci Sog ;)

Może jestem laikiem,ale staram się to szybko nadgonić ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 66 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10667
a plecy ?!

Aut vincere, aut mori...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 107
Pleców na razie też nie robię,nie chcę sobie zafundować w takim wieku jakichś poważnych kontuzji kręgosłupa ,ponieważ rosnę,a z hantlami i sztangą nie widzę ćwiczeń bez martwego ciągu ;P

Może jestem laikiem,ale staram się to szybko nadgonić ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 107
Inna sprawa jakbym miał drążek ;/ Ale nie mam ...
A kasa na siłkę już mi się wyczerpała,poczekam rok,zacznę jakieś ulotki roznosić i da radę ;D

Może jestem laikiem,ale staram się to szybko nadgonić ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11645
Nie spodziewaj się efektów dobrych pomijając dwie największe partie.

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html