SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

180 cm wzrostu 88kg wagi - 103 w pasie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6693

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 129
Witam na samym początku chciałbym Wam napisać , że nie znalazłem tematu podobnego do tego który tworzę i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Otóż mam 180cm wzrostu 88kg wagi i aż 103 w pasie !! 88kg to nawet dużo ale powiem Wam , że na całym ciele nie mam sadła tylko wyglądam dość umięśnienie biceps twardy zbity , klatka również , przedramię twarde - zero fald tłuszczowych. Przed przytyciem wyglądałem jak z obozu i byłem bardzo bardzo chudy. Teraz kiedy przytyłem czuję się pewniej ( dobieranie ciuchów nie sprawia mi takiego problemu jak kiedyś , jeansy na mnie nie wiszą itp. ) dlatego naprawdę nie chcę chudnąc. Bardzo przeszkadza mi brzuch z reszty jestem zadowolony i byłbym w 100% usatysfakcjonowany tym , że przytyłem gdyby nie ten brzuch. Kiedyś wstydziłem się wyjść na krótkim rękawku z powodu chudych rąk i ogólnie całego mnie a teraz już się tego zupełnie nie wstydzę lecz bardzo krępuję się kiedy mocno odstaję mi brzuch i ludzie mi to mówią :( Wiem , że sam się zaniedbałem dlatego również wiem , że wina leży po mojej stronie. Przybliżę Wam jak w zaledwie 5 miesięcy przytyłem z 60kg na 88 ( wiem , że ciężko uwierzyć ale naprawdę b.szybko utyłem ). Moja dieta wyglądała na b.bogatą w kcal.
Śniadanie :

6.00 3 jaja + płatki owsiane + banan

9.00 Sałatka warzywna + pieczywo lub kanapki z serem i szynką + owoc

12.00 400g jogurtu + jakiś owoc

15.00 pierś z kurczaka + surówka + ryż brązowy + oliwa z oliwek

18. Serek wiejski + pieczywo lub tuńczyk + banan

22. 250g twarogu tłustego + oliwa

Jeśli chodzi o dietę to czy ten ostatni posiłek nie wpłynął na mój brzuch czy to dlatego , że trzymając taką dietę nie ćwiczyłem na siłowni a pracę mam siedzącą ? To tyle na temat mnie. Teraz mam sprzęt na siłownie typu ławka , obciążenie , gryf prosty i łamany , modlitewnik , hantle.

Chciałbym rozpocząć aktywny tryb życia i starać się poświęcać sportu siłowemu i co najważniejsze zrzucić brzuch. Wiem wiem myślicie , że chcę iść na łatwiznę lecz tak nie jest. Wiem , że to będzie ciężka praca aby pozbyć się brzucha. ( od razu mówię , że nie chcę mieć drabinki tylko aby mieć te 85 w pasie a nie 103 ). Co mi radzicie ? Jak mam jeść i oprócz ćwiczenia na siłowni co robić ? Czy np. sama a6w + trening na siłowni pozwoli mi zrzucić te 20cm obwodu pasa bez spadków na łapach udach itp, gdyż naprawdę nie chcę być znów chudzielcem.

Przepraszam Was , że tak mocno się rozpisałem ale naprawdę potrzebuję pomocy Was profesjonalistów a zapewne wielu z Was taką pomocą świadczy. I pamiętajcie ja nie chcę drabinki tylko zrzucić z 20cm obwodu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 129
I powiedzcie mi czy to prawda , że jeżeli np. nie będę teraz jadł dużo to nie będę miał spadków na ramionach itp a energie na mięśnie będzie pobierać z brzucha i on spadnie ? jak to jest. Może to głupie pytanie ale gdzieś tak kiedyś słyszałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 274 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 113673
Jak za mocno przytniesz kcal, miesnie poleca w pierwszej kolejnosci.

Zastanawia mnie jedynie jak przy twojej wadze masz 103cm w pasie, bo ja przy tym samym wzroscie mam ok. 98-101 przy 105+kg, a jestem raczej tlusciutki. Mierzyles na solidnie wypietym?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 129
Tak na 100% mam 103 w pasie i to bez napinki brzucha. Jak napnę mocno brzuch to jeszcze większy jest. na normalnym mam 103 dokładnie i mierzę go na pępku i na 100% dobrze. Widać , że jest b.duży. No właśnie a mięśnie nie mają polecieć w 1 kolejności , gdyż zależy mi na nich. Jak będę biegać i ćwiczyć na masę z dietą którą będę trzymać regularnie to brzuch spadnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 274 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 113673
Ja bym delikatnie poobcinał weglowodany, szczegolnie w dni nietreningowe i dodal aero, ale to tylko ja, poczekaj na speców.

edit:
tak patrze na ta diete teraz, posilek o 12 wywal zupelnie, cos innego zmotaj białko+tłuszcze ewentualnie WW, te banany tez srednio potrzebne wg mnie, i warzywa widze tylko w 2 posilkach, dodaj wszedzie.

6 banan out, ja bym dodal jaj

9 nie ma bialka bo szynka czy ser zolty to nie jest jego zrodlo, z owocami tez nie przesadzaj

12 caly do wymiany

15 ok, z tym ze nie podales proporcji, ale tak powinny wygladac posilki

18 pieczywo a tunczyk to zupelnie 2 rozne sprawy, jak to jest potreningowy to szamaj, jak nie pieczywo bym wywalil, banan tez out

22 wsumie ok

poczytaj o odzywianiu, zasuwaj na silownie, aeroby w dni nietreningowe i powinno ruszyc

Zmieniony przez - heheheczky w dniu 2010-11-21 01:21:22

Zmieniony przez - heheheczky w dniu 2010-11-21 01:22:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 129
No dobra dzięki za odpowiedź ale powiedz mi tylko jeszcze jaką dietę mam sobie układać wysoko białkową czy jaką ? Czy normalnie tak jak to w dietach jest do południa węgle później ich zmniejszenie a nadwyżka białka ? Jeśli chodzi o trening na siłowni to na masę mogę jechać ? I czy w dni nietreningowe mogę biegać ? Np. godzina biegania ( truchtem czy speedem ? ). Ogólnie do tej pory jadłem nawet po 3 dziennie banany. Mój cel jest taki aby zrzucić trochę brzucha ale , żeby nie spadła masa ogólna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 274 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 113673
tu przydaly by sie fotki, albo przynajmniej wymiary, tak mi sie wydaje, nie chce cie wprowadzic w blad ale ja bym dowalil 2,5g bialka przynajmniej na kilogram masy, 1-1,2g tluszczu, reszte z wegli(kasze, ryze brazowe, makarony pelnoziarniste, owsiane), wywalic te banany, cukier calkowicie

zapotrzebowanie mozesz policzyc ze wzorow, gdzies tu sa na forum czy w sieci, generalnie mysle ze jak zaczniesz dobrze cwiczyc na silowni, do tego delikatne aero, ogarniesz troszke diete to powinienes urosnac zrzucajac troche fatu z brzucha, bo chodz czytanie ze zrozumieniem u mnie kuleje, szczegolnie w weekendy, to widze ze nie cwiczyles.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny/poprawy .

Następny temat

Obrzywiane moje

Fruzeliny