SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[R]Gaja - Redukcja / pods. s. 14, 20

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21183

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6302 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18029
Wiek : 24
Waga : 63 - nie posiadam wagi więc nie jestem pewna
Wzrost : 165
Obwód w biuście(1) : 102
Obwód pod biustem : 77
Obwód talii w najwęższym miejscu :75
Obwód na wysokości pępka : 86
Obwód bioder (3):92
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55
Obwód łydki : 35
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, talia
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi, pośladki, brzuch
Co lubisz jeść na śniadanie: kanapka z chlebem razowym i serem/twarogiem/wędliną
Co lubisz jeść na obiad : ziemniaki/kasze z gulaszem
Co jako przekąskę : kanapka
Co jako deser : wszystko co słodkie, jestem uzależniona od cukru.
Ograniczenia żywieniowe : nie mam
Stan zdrowia: kiedyś zwichnięte kolano, karmię 10-cio miesięczne dziecko
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej : pływanie, siłownia, zabawy z dziećmi
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : nie stosowałam
Stosowane wcześniej diety : przede wszystkim duże ograniczenia kaloryczne

Parę lat temu ograniczając kalorie do minimum doprowadziłam się do 40 kg, ciężko mi było (psychicznie) przytyć. Potem nie odchudzałam się, wyrzuciłam wagę i bałam się że znów uzależnię się od odchudzania.
Teraz nie chcę się odchudzać, ale żyć zdrowiej i wyglądać lepiej po ciąży.
Kiedyś (6 lat temu) biegałam po kilkanaście kilometrów dziennie i ćwiczyłam na siłowni. Nie wróciłam do tego po kontuzji kolana.

Moja aktywność teraz: Pływam raz w tygodniu, szaleję bawiąc się z dzieckiem, w sezonie rowerowym, który zaraz się zaczyna jeżdżę 3 razy w tygodniu rowerem na uczelnię co daje ok 17 km po mieście/ dzień.

Chciałabym zacząć treningi w domu, mam dużą piłkę bo nie zawsze bym mogła wyjść na siłownię. Przy małym dziecku wyjście 3x w tygodniu to naprawdę dużo.

Mam nadzieję, że uda mi się nabrać formy i sprawić aby ciało było jędrniejsze.

zdjęcia dodam wieczorem lub jutro ;)

To co dziś niemożliwe, kiedyś będzie tylko rozgrzewką.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6302 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18029
Dorzucam zdjęcia. Nie jestem dumna ze zdjęć ani z tego jak wyglądam i bardzo się wstydzę tego. :(


Jak wrzucić dziennik żywieniowy tutaj? U Was dziewczyny to tak ładnie wygląda, a ja bym umiała tylko wypisać tak po prostu.

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-08-07 13:02:29

To co dziś niemożliwe, kiedyś będzie tylko rozgrzewką.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
Mozesz chodzic na spacery z wózkiem?
jezeli tak to proponuje 1-2h codzienne spacery to raz
dwa dieta 1800kcal białka 130g/ 70g ww nie licz jedynie warzyw w kolorze zielonym/ reszta tłuszczu do kaloryczności
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111971
http://www.sfd.pl/-t892526.html tak wrzucić dziennik żywieniowy

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6302 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18029
Najczęściej chodziłam na spacery krótsze i z chustą, ale wózek też mam więc od dziś wózek pójdzie w ruch ;)

EDIT: Czy ja mam sylwetkę odwróconego trójkąta czy jaką? Sama nie za bardzo umiem to określić :(

Zmieniony przez - gaja1989 w dniu 2013-03-18 11:43:16

To co dziś niemożliwe, kiedyś będzie tylko rozgrzewką.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6302 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18029
Starając się zebrać rady co do żywienia z forum wyszło mi dziś coś takiego, ale nie udało mi się zachować proporcji białka do ww.
Ten jadłospis jest bardzo podobny do tego co jadłam do tej pory, tylko trzeba byłoby dodać do tego trochę słodyczy. No i jadłam zdecydowanie mniej regularnie. Teraz po dniu takiego jedzenia nie jestem wcale głodna, a zazwyczaj wieczorem miałam ochotę zjeść całą lodówkę, chociaż wydawało mi się, że jadłam w dzień sporo i regularnie. Ale tak jak napisałam- wydawało mi się.
W jaki sposób zmniejszyć ilość ww?

To co dziś niemożliwe, kiedyś będzie tylko rozgrzewką.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
zjedz sam schab z pomidorami i masz juz mniej ww, po co ci ta pajda chleba i wiecej schabu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6302 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18029
obliques
zjedz sam schab z pomidorami i masz juz mniej ww, po co ci ta pajda chleba i wiecej schabu


Po co? Chyba przyzwyczajenie z domu rodzinnego. U mnie w domu wszystko jadło się z chlebem, zupy, mięso, sałatki, surówki. Ja dla zdrowia zamieniłam chleb na razowy i zaczęłam sama piec żytni za zakwasie.

Jak widać muszę nauczyć się jeść mniej chleba...

Pomidor, schab i łyżka oliwy byłoby w porządku, ale z czym jeszcze można jeść mięso jeśli nie z chlebem? Wszelakie warzywa jeśli dobrze rozumiem?

Zmieniony przez - gaja1989 w dniu 2013-03-18 21:45:12

To co dziś niemożliwe, kiedyś będzie tylko rozgrzewką.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 179 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5896
Możesz zajrzeć do kuchni SFD, jest tam dużo przepisów na mięsko. Ja najczęściej jem z pełnoziarnistym makaronem (68g/100g ww) lub z brązowym ryżem i smakuje bardzo dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 35259
Hmm..albo tak stanęłaś albo..jesteś troszkę krzywa? Nie wiem, jam ślepa, ale rzuciło mi się w oczy, że lewy pośladek masz niżej, miednica jest tak jakby po skosie w tym zdjęciu tyłem. Ale może Szefowe się wypowiedzą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6302 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18029
huda
Hmm..albo tak stanęłaś albo..jesteś troszkę krzywa? Nie wiem, jam ślepa, ale rzuciło mi się w oczy, że lewy pośladek masz niżej, miednica jest tak jakby po skosie w tym zdjęciu tyłem. Ale może Szefowe się wypowiedzą.

Też to zauważyłam, ale bardzo prawdopodobne jest że krzywo stanęłam.

To co dziś niemożliwe, kiedyś będzie tylko rozgrzewką.

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Izuzu - marzenia o redukcji

Następny temat

Pomoc, dieta + trening, poprawki, zmiany