SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[DT] Forma luks - Frycekz

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15412
Witajcie, nazywam się Bartek, 19 lat. Zakładam nowy dziennik treningowy, bo w starym nazbierało się za dużo rzeczy i nie potrafiłem odnaleźć gdzie jest co. Ten dziennik postaram się prowadzić mniej chaotycznie, dokładniej i ciekawiej. Oczywiście jak na to pozwoli czas.

Trenuję od 2 lat. Przed rozpoczęciem przygody z siłownią przeszedłem od otyłości do wychudzenia - tak to wyglądało:



Na początku tego roku skończyłem już drugą masówkę i zacząłem drugą redukcję, oto wyniki

MASA 2014 - 14.01.15
Wzrost: 175cm


Po treningu:


Reszta zdjęć w starym dzienniku (klik)
Podałem tam, że w pasie było 90cm , drobna pomyłka - było 94cm

WYMIARY OBECNIE - 20.02.15
Wzrost: 175cm


Jak widać na razie wszystko idzie w dobrym kierunku - waga i obwody spadają.


Obecny bilans 2600kcal (B: 200g, W: 315g, T: 60g)


Uznałem, że treningi będę robił intuicyjnie jeśli chodzi o dobór ćwiczeń, więc może być ciekawie ;) Po każdym siłowym wchodzi 25-30min interwałów.
Pn: Barki + Triceps
Wt: Aeroby na czczo
Środa: Plecy + Łydki + Brzuch
Czw: Klata + Biceps
Pt: Nogi + Przedramię
Sob: Aeroby na czczo
Nd: Aeroby na czczo

Wieczorem pierwszy wpis

Zmieniony przez - Frycekz w dniu 2015-02-23 00:55:59

Zmieniony przez - Frycekz w dniu 2015-02-23 00:56:47

"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Powodzenia, będę śledził dalej

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18755 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 86699
Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 171697
Powodzenia!

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 7556 Napisanych postów 147905 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177167
rowniez bede kibicowal z ukrycia:) jak z reszta we wszytskich w miare aktywnych dziennikach%)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15412
REDUKCJA DZIEŃ 36

Rano lekki szok. Wchodzę na wagę, a tam kilogram mniej - 84,4kg. Żeby zobaczyć czy waga nie robi w buca to zmierzyłem pas. Tam też mniej o 1cm.


PLECY+BRZUCH
1. Ściąganie do klaty szeroko nachwyt 15,15,10,10 obciążenie nieco mniejsze niż zwykle, bo eksperymentowałem z nową techniką
2. Ściąganie do karku 15,15,5,20
3. Wiosło na maszynie siedząc 15,15,10,10 tu już normalne obciążenie
4. Podciąganie szeroko nachwyt 5,5,5,5
5. MC 6x60,6x60,6x60,6x60 lewa dwójka nadal przeszkadza robić pełny zakres ruchu dlatego nadal obciążenie mniejsze i mniej powt.
6. Przyciąganie dolnego drążka jednostronnie w siadzie 10,10,10,10
1. 3 Obwody: spięcia,unoszenia,skręty,kółko

Aeroby: Bieżnia 20 min (ok. 2,3km)


Rano: MMB 2x
Przed/po treningu: SFD BCAA Plus 10g, K** AAKG 5g, SFD WPC 30g, MMB 2x



POSIŁEK NR 1


POSIŁEK NR 3


POSIŁEK NR 4





Zmieniony przez - Frycekz w dniu 2015-02-23 19:25:34

"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 162 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8100
śledzę nadal! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15412
REDUKCJA DZIEŃ 37

Wpis za wczoraj

Trening nieco się przeciągnął. Aerobów nie zdążyłem zrobić,bo miałem ograniczony czas.


KLATA+BICEPS
1. Wyciskanie sztangi na płaskiej 12x60,10x60,8x65,8x70
2. Wyciskanie hantli skos dodatni 4 DROPY: 8x16-22 + 12x10
3. Wyciskanie hantli z rotacją skos ujemny 15x14,15x14,15x14,15x14
4. Rozpiętki na maszynie siedząc 15x35,10x40,8x55,20x30+10x25
1. Uginanie wąsko z łamaną modlitewnik 20x20,20x20,20x20,20x20
2. 4 SUPERSERIE: uginanie szeroko z łamaną stojąc 20x15,20x15,20x15,20x15 + uginanie hantli z supinacją stojąc 10x8,10x8,10x8,10x8


Rano: MMB 2x, SFD WPC 30g
Przed/po treningu: K** AAKG 5g, SFD WPC 30g, SFD BCAA PLUS 20g, MMB 2x



Baton

Posiłek nr 3

Posiłek nr 4




"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2255 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15643
Jak oceniasz aakg? Sam się zastanawiam czy aby tego nie dodać do pierwszego cyklu, tak aby wykorzystać go na 100% :) Beta Alaninę stosowałeś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15412
AAKG zdecydowanie polecam. Wyraźnie czuć lepszą pompę i ukrwienie mięśni. Tak, stosowałem betę i wg mnie dzięki niej była lepsza wytrzymałość. Szczególnie przydatne na aerobach po treningu siłowym.

"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15412
REDUKCJA DZIEŃ 38

Trening masakra. Kopyta zajechane na 110%. Pochodziłem chwilę na bieżni, bo odezwało się sumienie za wczorajsze odpuszczenie ;)

Jutro jadę do Zakopanego i wracam w sobotę. W tym tygodniu zrobiłem już wszystkie partie, więc nic nie stracę. Jedynie aeroby przepadną, ale postaram się zrobić jakieś crossfity. Wpisów nie będzie. Jedzenie postaram się mieć jak najbardziej czyste. Będę jechał na owsianych i ciemnych bułkach, na jutro jeszcze ugotuję makaron. Z białka to pozostaje proch i tuńczyk. Nie chcę wydawać dużo pieniędzy na jedzenie w restauracjach.


NOGI
1. Prostowanie siedząc 15,15,8,10,pojedynczo 10 obciążenie 25-90
2. Przysiady 10x70,10x80,8x90,6x100,3x110,8x90,8x80,10x70
3. Wypychanie siedząc 15x180,15x180, pojedynczo 10x80,10x80,10x80
4. Uginanie leżąc 15x25,15x25,15x20,15x20,pojedynczo 15x10
5. 3 SUPERSERIE : wspięcia siedząc 15x20,15x20,15x20 + wspięcia stojąc 20x40,20x30,20x30
6. 2 serie wykroków chodzonych bez obciążenia (1 seria - 2 długości siłowni. + 15 przysiadów po każdej długości)

Aeroby: bieżnia 15 min (wznios na 9 , prędkość 6km/h)


Rano: MMB 2x, SFD WPC 30g
Przed/po treningu: SFD WPC 30g, SFD BCAA PLUS 25g, MMB 2x



Żadnych nowości dziś nie było, więc bez fotek


"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT] Zaczynam na poważnie

Następny temat

[blog] Masa ciagła masa Petarda czyli masa z Kamilem

Zestaw 1