SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pantomeusz

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 15202

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3435
Siemanko :)
Na imię mam Tomek i spokojnie tak się można do mnie zwracać. Trenuję dla siebie, dla przyjemności, z tym, że przyjemność jest proporcjonalna do ilości kilogramów na sztandze.
Mam 22lata,
173cm wzrostu,
73 kg wagi,
i ćwiczę od roku.

Orientacyjne wyniki:
WL- 102,5kg x3 (wymęczone)
MC- 200kg x1 (z zapasem 5kg na pewno/210 bym jeszcze może wyciągnął)
SQ- (siady robię od niedawna -nudną opowieść o kontuzji, wzmacnianiu kolana itd. sobie odpuszczę) → będę robił siady siłowo, więc będzie widoczny ciężar w serii. Przynajmniej już siadam więcej niż wyciskam na ławie
*Wiosło 117,5kg x3 (wymęczone)
*Wyciskanie skos 80kg x5
*Push press 75 x3 (czwarte bym dołożył, ale wolałem nie szarżować bez sensu)
Cel:
priorytet - zwiększenie siadów (patrząc na dysproporcję między MC a siadami + uwzględniając fakt, iż przysiady robię od niedawna, to nie może nie wyjść)
cel poboczny - dorzucenie trochę mięsa

Dieta:
brak, dbam tylko o przed- i potreningowy;
cała reszta to cheatmeale i to na co mam ochotę (serio
→ zacznę od małych zmian czyli b/w/t na kgmc+zapotrzebowanie kcal- jak to ogarnę i zacznę przestrzegać, to posłucham rad dot. bezpośrednio składników/źródeł
Suplementacja:
BCAA, białko

Plan poprzedni (wg 5x5):
Poniedziałek: Push Press ; Przysiad ; WL ; Wiosło ; Allahy+Dzień dobry
Środa: Przysiad ; MC ; Wlskos ; Podc. nachwytem+Pompki na por. ; No money + wall slide
Piątek: Przysiad ; WL ; Wiosło ; + po 2/3serie na biceps+triceps

Plan na teraz: (wg planu dla MisiaPysia [z tego co wiem to "by PanDarek & Antos"]):
*komentarz: pierwszy raz będzie split- mam zamiar przeplatać go ze zmodyfikowanym-siłowym 5x5 w dwu- / trzymiesięcznych cycklach. FUN!

Pon:
Nogi:
Siady tylne (siłowo)