SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

NABÓR - Rób formę na lato z HI TEC! 8 osób (4M+4K) - 10 tyg!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16406

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 637 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4377
Cześć, chciałbym zgłosić swoją kandydaturę.
Dodatkowe warunki firmy Hi-Tec
-ukończone 18 lat
-minimum 300 postów
-Co najmniej 3 miesiące na sfd.pl

ANKIETA:
https://www.sfd.pl/]]]_ANKIETY__TUTAJ_składamy_podania_do_weryfikacji!_[[[-t323656-s93.html#post3
Zgłaszam chęć uczestnictwa w teście.

Dlaczego ja ?
Moim najbliższym celem jest poprawa całościowej formy. Zależy mi na maksymalnej redukcji tkanki tłuszczowej oraz wzroście masy mięśniowej. Trenuję już bardzo długo, bo od zimy 2009 roku, mimo to efektów kulturystycznych zawsze brakowało.
Działo się tak, ponieważ zawsze obok siłowni były inne sporty. Sztuki walki, bieganie, crossfit. W tym momencie czuję się na siłach dźwignąć na siebie prawdziwą kulturystykę i co najważniejsze - chcę to robić. Zależy mi na tym przede wszystkim dlatego, że jestem w trakcie robienia kursu trenera personalnego, przez co sam czuję, że moje treningi i pojęcie o tym jak ćwiczyć, żeby był efekt nagle skoczyły kilkanaście pięter wyżej. Trenuję w dużej sieciowej siłowni, w której po zakończeniu kursu będę na 90% pracować, wobec czego dodatkowo zależy mi na poprawie sylwetki, celem lepszej autoreklamy.

Mam bardzo dobrą technikę ćwiczeń (także wielostawowych, olimpijskich, które uwielbiam), pojęcie o suplementacji, jem z głową i kaloriami, które zapisuję na myfitnesspal.

Dodatkowo prowadzę bloga, na którym chętnie będę publikował efekty współpracy (www.becominghero.pl dawniej www.becominghero.blogspot.com, facebook.com/becominghero).