SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

EFEKT OKOŁO 5 MIESIĘCY. REDUKOWAĆ CZY DALEJ MASA ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3103

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

19

Waga

86

Wzrost

182

Staż treningowy na siłowni

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

1rok

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

full osprzęt siłownia

Zażywane suplementy

aktualnie 3400kcal

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

wpc80,carbo,omega3,ZMA
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 191
Siema. Oto efekt mojej 5 miesięcznej "masy".Ćwiczę około rok czasu ale dopiero od 5 miesięcy bardziej się do tego przykładam. Tak jak w temacie moje pytanie brzmi co robić dalej ? masa czy powolna redukcja ?










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 304533
Za mało mięsa aby redukować. Niewiele z Ciebie zostanie. Zastosuj rotację węglowodanami i rób dalej masę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 68 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 530
Tak naprawdę od Ciebie zależy co chcesz osiągnąć i to Ty powinieneś zdecydować. Ja bym na Twoim miejscu starał się zwiększyć masę, ale mięśniową :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 307 Napisanych postów 3118 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69220