SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak postępu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2509

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 50
Witam i z góry przepraszam jeśli post jest w złym miejscu ale to mój pierwszy na tym forum. A więc zacznę od początku: Ćwiczę od 8 miesięcy, regularnie, 4 razy w tygodniu po 2-3 godz. w każdym dniu inne partie ciała. Mam 164 cm wzrostu i ważę ok. 60 kg. No i problem w tym, że przy większości ćwiczeń jest progres, a przy klatce piersiowej- nie :( 60 kg, 1 powtórzenie to max jaki robię przy wyciskaniu, i tak od 2 miesięcy, po prostu się zaciąłem i nie wiem czemu. Dieta jako taka jest ale że studiuję to różnie bywa (ale staram się jeść produkty wysokobiałkowe- dużo twarogu, ryb, mleka, jajek, mięso no i inne: ryż, płatki itp) No i chyba jestem hardgainerem bo jem dużo a bardzo powoli przybieram na masie. Mój trening na klatkę był taki:
wyciskanie poziomo - 10/8/8/6/4
ale że nie było progresu to zmieniłem i robię (oprócz rozgrzewki) 3 serie po 5 powtórzeń (50kg; 52,5kg; 55kg) i raz w tygodniu dokładam czwartą serię z 60kg.
Po poziomie robie wyciskanie hantlami (20kg per hantel) skos w górę 3 serie po 10 powtrzórzeń.
I poziomo rozpiętki (10kg per hantel) 3 serie po 12 powtórzeń.
Ostatnio nawet kupiłem kreatyne ale cykl nie przyniósł żadnych skutków. Gdzie tkwi problem? Czy robię coś nie tak? Pomocy!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 95225