SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 77643

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1489 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35079
START
PONIEDZIAŁEK (07.04)- DZIEŃ 1, TYDZIEŃ 1
MISKA- BTW: 130/80/155



Suple: Sylimarol
Leki: Euthyrox 62,5 oraz chwilowo: probiotyk Lacti
Napoje: różne herbaty: żółta, czarna z dodatkami,woda filtrowana,wino czerwone wytrawne do obiadu
Warzywa: ogórki kiszone, cebula, rzodkiewka, kapusta kiszona, kalafior gotowany

Saida
Fajne przyrosty.

Tak już jest w moim przypadku: brak treningu + brak liczenia = przyrosty oraz trening + brak liczenia/ chociaż lekkiego ograniczania ilości jedzenia= przyrosty.

Zmieniony przez - Agnese w dniu 2014-04-07 16:14:29

"Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do."

P.S. Cudownie być poza Ladies: czysta micha z czitem raz w tygodniu, jedzenia aż za dużo, przez większą część roku brak aero, indywidualna trenerka i forma psychiczna i fizyczna jest, a na wakacje będzie mega wypas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1489 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35079
WTOREK (08.04)- DZIEŃ 2, TYDZIEŃ 1
MISKA- BTW: 130/80/155


Suple: Sylimarol
Leki: Euthyrox 62,5 oraz chwilowo: probiotyk Lacti
Napoje: różne herbaty: żółta, czarna z dodatkami,woda filtrowana, kombucha
Warzywa: ogórki kiszone, cebula, dużo rzeżuchy

TRENING SIŁOWY + AERO + NOGI
1. MC 5x5 rampa: 29 kg x 5, 39 kg x 5, 49 kg x 5, 59 kg x 4 i piątej serii nie było, bo przesadziłam z kg
2. Przysiad sumo 5x5 rampa: 24 kg x 5, 29 kg x 5, 34 kg x 5, 39 kg x 5, 44 kg x 1 i tata pomógł wstać
3. Opuszczanie na drążku z ncchwytem 3x 10: 10 x 5 sekund, 10 x 6s, 6 x 7 s
4. Push press 4 x 8-10 progres cięzaru: 9,5 kg x 10, 14,5 kg x 10, 19,5 kg x 10, 22 kg x 5
5. Shoulder box 3 x 6 regres (podaję kg na rękę): I.2,5 kg x 1 + 2 kg x 2 + 1,5 kg x 3, II. 1,5 kg x 6, III. 1,5 kg x 6

+ Aero
15 minut, YourselfFitness

+ Wieczorem: seria wytrzymalosciowo -obwodowa na nogi: pieczenia jakiegoś strasznego nie było, ale strasznie mi drętwiały nogi

Rekolekcje są = chwilowo czasu mnóstwo, więc go wykorzystam jak najbardziej produktywnie się da na treningi

Pytanie: Chciałabym się upewnić, co do rampy. Lepiej jest robić przerwy pomiędzy seriami, czy bez przerw? Nie mogę sobie przypomnieć, jak robiłam kiedyś, a wyczytałam różne informacje. Dzisiaj robiłam 60 s przerwy pomiędzy seriami.


Zmieniony przez - Agnese w dniu 2014-04-08 21:00:30

"Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do."

P.S. Cudownie być poza Ladies: czysta micha z czitem raz w tygodniu, jedzenia aż za dużo, przez większą część roku brak aero, indywidualna trenerka i forma psychiczna i fizyczna jest, a na wakacje będzie mega wypas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1489 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35079
ŚRODA(08.04)- DZIEŃ 3, TYDZIEŃ 1
MISKA- BTW: 130/80/155



Suple: Sylimarol
Leki: Euthyrox 62,5 oraz chwilowo: probiotyk Lacti
Napoje: różne herbaty: żółta, czarna z dodatkami,woda filtrowana + cytryna, wino wytrawne czerwone do obiadu
Warzywa poza miską: ogórki kiszone, cebula, dużo rzeżuchy

To zapotrzebowanie z potreningu jakieś z palca wyssane heh

INTERWAŁY 30/30
Bieganie w terenie: udało się zrobić jedynie 3 pełne interwały.

Docelowo miało być 30 sekund na maksa i 30 sekund truchtu, a po drugim maksie już truchtać nie dałam rady. Ogólnie z kondycją słabo po przerwie, bo już po 5-min rozgrzewce dziwnie się czułam. Być może @ się zbliża, bo już 36 dzień cyklu.
Po interwałach ból brzucha (ale nie żołądka tylko jakby mięśni),kłucie w klatce piersiowej i tradycyjnie ból uszu, ale to od wiatru pewnie.


NA NOGI
Seria wytrzymalosciowo -obwodowa na nogi: drugi obwód bardzo ciężko szedł, ale dałam radę.

Po wczoraj od rana mam zakwasy na ramionach i plecach, a koło południa doszły zakwasy nóg Na szczęście nie utrudniają życia za bardzo.

Pytanie: W następnym treningu mam przysiad narciarski - max. Nigdy go nie robiłam wcześniej. Na Youtube filmiki są różne. Mam po prostu przyjąć pozycję i tak "siedzieć" ile dam radę?

Zmieniony przez - Agnese w dniu 2014-04-11 13:32:15

"Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do."

P.S. Cudownie być poza Ladies: czysta micha z czitem raz w tygodniu, jedzenia aż za dużo, przez większą część roku brak aero, indywidualna trenerka i forma psychiczna i fizyczna jest, a na wakacje będzie mega wypas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1489 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35079
CZWARTEK (10.04)- DZIEŃ 4, TYDZIEŃ 1
MISKA- BTW: 130/80/155



Suple: Sylimarol
Leki: Euthyrox 62,5 oraz chwilowo: probiotyk Lacti
Napoje: różne herbaty: żółta, czarna z dodatkami, biała, woda filtrowana, kombucha
Warzywa poza miską: ogórki kiszone, cebula, dużo rzeżuchy, szczypiorku i kalarepy

Trochę tłuszczu mniej niż założyłam, ale stwierdziłam, że na siłę nie będę go dokładać.

TRENING SIŁOWY + AERO
1a. Przysiad 4 x 10-12: 27 kg x 12, 32 kg x 12, 37 kg x 12, 42 kg x 6 (i dobrze, że tata był w pobliżu )
1b. Przysiad narciarski przy ścianie 4x max: 54 sekundy (dywan mi się przesunął), 1 min 3 s, 47 s, 41 s
2a. MC romanian 4 x 10-12: 27 kg x 12, 32 kg x 12, 37 kg x 8
(chwyt zaczął puszczać, ściągnęłam rękawiczki i dobiłam do końca) + 37 kg x 4, 42 kg x 2
2b. Wznosy bioder na jednej nodze leząc na plecach 4x max nie wiecej niz 10, tempo 3330: lewa noga: 5 x, 3 x, 2 x, 1 x , prawa noga: 4 x, 2 x, 1 x, 1 x
Zaskoczyło mnie to ćwiczenie stopniem trudności. Już w pierwszej serii prawa noga strasznie się roztrzęsła na tyle po 4-tym powtórzeniu już nie byłam w stanie się unieść w górę.
3. Przysiad wykroczny z nogą przednia na podwyższeniu 3 x 6-8 na noge: 6 x, 6 x, 1 x (chyba za nisko zeszłam)
W necie znalazłam jedynie filmik takiego przysiadu z nogą tylnią na podwyższeniu i sama doszłam do tego, jak powinien wyglądać ten. Próby oparcia nogi na piłce skończyły się śmiechawką (zero równowagi), ławka okazała się za wysoka (w żaden sposób nie dałam rady się ponieść) i w końcu moim podwyższeniem zostały 4 talerze jeden na drugim.
4. Wyciskanie na ławie płaskiej 4 x 8-10 : 17 kg x 10, 22 kg x 10, 24 kg x 10, 26,5 kg x 5 (i znowu tata pomógł)
5. Prostowanie ramion na wyciagu 3x 10-12 zamieniłam na prostowanie ramion w opadzie (podaję kg na rękę): 1,5 kg x 12, 2,5 kg x 12 (pieką mięśnie), 3,5 kg x 4 (niepełny 5-ty)

+ Aero
15 minut: skakanka i skakanie z piłką, freestyle

Ciężko było robić aero z zakwasami na całym ciele, ale dałam radę.

NA NOGI
Wieczorem seria wytrzymalosciowo -obwodowa na nogi 20 x każde z ćwiczeń.

Dobra...nie zadaję już pytań, bo to i tak nie ma większego sensu.


Zmieniony przez - Agnese w dniu 2014-04-11 15:30:18

"Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do."

P.S. Cudownie być poza Ladies: czysta micha z czitem raz w tygodniu, jedzenia aż za dużo, przez większą część roku brak aero, indywidualna trenerka i forma psychiczna i fizyczna jest, a na wakacje będzie mega wypas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1489 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35079
PIĄTEK (11.04)- DZIEŃ 5, TYDZIEŃ 1
MISKA- BTW: 130/80/155



Suple: Sylimarol
Leki: Euthyrox 62,5 oraz chwilowo: probiotyk Lacti
Napoje: różne herbaty: żółta, czarna z dodatkami, biała, woda filtrowana, kombucha
Warzywa poza miską: ogórki kiszone, cebula, kalarepa, brokuł

WYTRZYMKA
Miękkie nogi, czas 14 minut 22 sekundy
Robiłam najpierw 15 burpees....1 przysiad...itp. Jakbym zwiększanie burpees zostawiła na koniec, chyba bym się poddała, bo miałam takie myśli. Zakwasy nadal są, więc część z podskokiem była tylko tak lekko nad ziemią, na siłę. Ale dałam radę i jestem bardzo zadowolona


Zmieniony przez - Agnese w dniu 2014-04-11 15:35:06

"Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do."

P.S. Cudownie być poza Ladies: czysta micha z czitem raz w tygodniu, jedzenia aż za dużo, przez większą część roku brak aero, indywidualna trenerka i forma psychiczna i fizyczna jest, a na wakacje będzie mega wypas

napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Szacuny 1012 Napisanych postów 12435 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184500
Pytanie: Chciałabym się upewnić, co do rampy. Lepiej jest robić przerwy pomiędzy seriami, czy bez przerw? Nie mogę sobie przypomnieć, jak robiłam kiedyś, a wyczytałam różne informacje. Dzisiaj robiłam 60 s przerwy pomiędzy seriami.

zawsze sie robi przerwy miedzy seriami, chyba ze powiedziane jest inaczej, tu robisz przerwy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1489 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35079
bziubzius
zawsze sie robi przerwy miedzy seriami, chyba ze powiedziane jest inaczej, tu robisz przerwy.


Dziękuję Chciałam się upewnić, czy aby na pewno robię dobrze.

"Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do."

P.S. Cudownie być poza Ladies: czysta micha z czitem raz w tygodniu, jedzenia aż za dużo, przez większą część roku brak aero, indywidualna trenerka i forma psychiczna i fizyczna jest, a na wakacje będzie mega wypas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 638 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8369
Agnese, a ten trenign to ktoś doradził Ci, czy sama robisz?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1489 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35079
bubumysz
Agnese, a ten trenign to ktoś doradził Ci, czy sama robisz?


Sama znalazłam i robię.
Z tego, co się zdążyłam zorientować na doradzanie w sprawie treningu, czy diety nie mam co liczyć. Najwyżej na krytykę, jak będę coś robić źle przez dłuuugi czas.
Czemu pytasz?


Zmieniony przez - Agnese w dniu 2014-04-11 17:56:22

"Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do."

P.S. Cudownie być poza Ladies: czysta micha z czitem raz w tygodniu, jedzenia aż za dużo, przez większą część roku brak aero, indywidualna trenerka i forma psychiczna i fizyczna jest, a na wakacje będzie mega wypas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 638 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8369
Bo hardkorowy dosyć jest i na te nogi strasznie dużo... Jak będziesz katować tak nogi, to one będą rosły,wiesz o tym?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening 17-latek (piłka nożna)

Następny temat

roczny zapas

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne