SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szczepienie

  • Szczepienie przeciwko grypie Vaxigrip'em

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam. Dzis rano byłem w aptece i nabyłem szczepionke przeciwko grypie "Vaxigrip". Nigdy sie nie szczepiłem, ale w tym roku postanowiłem zaryzykowac i zaszczepic sie, a to ze wzgledu na to, ze zaczeły sie dojazdy do szkoly autobusem, marzniecie na przystanku i kichajacy pasażerowie. CZy "Vaxigrip" to dobra szczepionka ? Ogolnie pytajac sie ludzi [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 8610 Data: 9/29/2006 12:25:03 PM Liczba szacunów: 0
  • szczepienie a alkohol

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam :) znowu pisze na temat alkoholu, tym razem chcialbym wiedziec czy mozna go spozywac po szczepionce na tezec? impreza jest jakies 50h po szczepieniu :] Zmieniony przez - Marcin1989 w dniu 2007-11-28 20:37:40

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 6399 Data: 11/28/2007 8:02:41 PM Liczba szacunów: 0
  • SZCZEPIENIE - ALKOHOL?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] pytanie. :) Otoz w poniedzialek szykuje sie osiemnastka mojej kolezanki, co za tym idzie %%%. Dzis dostalem telefon z osrodka ze moj rocznik ( 1995 - 18 lat skonczone ) ma szczepienie.. Nie wiem przeciwko czemu ani nic. Otoz mam takie pytanie.. Czy biorac szczepionke mozna pozniej pic? Bo chyba jest to silniejsze od antybiotyku.. Bo jak nie [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 703 Data: 2/8/2013 5:52:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie przeciwko błonnicy - tężcowi

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Jak długo po takim szczepieniu należy powstrzymać się od wysiłku fizycznego?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 5472 Data: 10/26/2005 4:16:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie przeciw wściekliźnie, a siłownia:P

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam. Mam pytanie, otóż ostatnio ugryzł mnie w nogę pies, źle się poczułem i pojechałem na zakaźny na szczepienie :PP Mam ustalone jeszcze 4 wizyty do szczepienia, co kilka/kilkanaście dni, pierwszą już dostałem i czuję się po niej lekko osłabiony.. Moje pytanie jest takie czy już ktoś wcześniej przyjmował "Verorab" i wykonywał normalnie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 636 Data: 10/13/2013 4:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • reakcja na szczepienie przeciw tężcowi

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    We wtorek 16-go sierpnia br. syn miał szczepienie przeciwko błonicy, tężcowi (5-cio latek). W dniu dzisiejszym zauważyłam obrzęk ręki, miejsce po szczepieniu jest zaczerwienione i zaognione. Obrzęk i zaczerwienienie rozległe (ok. 10 cm), czy jest to reakcja normalna? Sylwia Michalik

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3072 Data: 8/18/2011 9:24:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie na Wścieklizne a Trening.. ;/

    Temat
    Trening w domu

    Siema. Trenuje sobie na spokojnie w domu :) Ale niestety mój piesek się złapał z obcym pieskiem.. i postanowiłem się zaszczepić na wściekliznę... bo obcy piesek mnie drasną do krwi... Szczepienie jest takie że muszę unikać wysiłku fizycznego przez 1,5mc co za tym idzie że się wkur... a mogę ćwiczyć tylko rekreacyjnie... Co polecacie by utrzymać [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 436 Data: 3/20/2014 2:47:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam, nie znalazłem odpowiedniego tematu więc zakładam własny: jestem dzień po szczepieniu wieczorem mam trening boksu, mogę iść czy są jakieś przeciwwskazania? Miejsce kłucia spuchło i boli PS. To szczepienie powinienem mieć robione 3 lata temu ale z zaniedbania lekarzy nie miałem robionego.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2/25/2011 5:44:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie a cykl PH - EPITHIN-E

    Temat
    Doping

    Witajcie, lece teraz z cyklem Epi. Po jutrze tj. 24.05 mam szczepienie przeciw błonicy i tężcowi. I tu nasuwa się pytanie czy szczepienie i przyjmowanie epi nie wywoła jakichś efektów ubocznych? Dodam, że nigdy nie miałem problemów ze zdrowiem i po żadnym szczepieniu takowych skutków nie było. Czekam na odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 650 Data: 5/22/2012 4:24:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie a test enat. ??

    Temat
    Doping

    Witam prosił bym o szybką i konkretna odpowiedz mianowicie , jestem na delikatnym cyklu z tescia enat. (2 x 1ml w tyg) i metce , mam szcepienie typu : Verorab (przeciw sciekliznie ) oraz TYT -Szczepionka durowo – tężcowa ... czy moze byc cos nie tak po takiej szczepionce .. Ostatnia dawka 1ml z 16h przed szczepieniem

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 425 Data: 3/19/2014 9:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • clenbuterol a szczepienie przeciwalergiczne

    Temat
    Doping

    Witam, co jakiś czas jeżdże na odczulanie (średnio raz na miesiąc)i moje pytanie dotyczy tego czy szczepionka może wejść w jakąś interakcje z clenem i narobić szkód? Dodam, że waże 90kg i mam 176cm wzrostu, ok. 26%fatu, dietka CKD. Pzdr Al

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1200 Data: 12/28/2006 1:36:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie na dyklu!! WAZNE

    Temat
    Doping

    Jestem na cyklu Deca, Prolo i mają nas szczepić w budzie przeciw sepsie Czy moga byc jakies powikłania? albo w jaki kolwiek moze to mi zaszkodzić? szczepionka jest obowiązkowa a cyklu tez nie mam zamiaru przerywać

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 5/22/2007 8:10:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie na WZW typ B

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Moze ktos z was wie jaki jest koszt szczepienia na zółtaczke typ B ?? Zmieniony przez - W4MP w dniu 2005-10-03 16:41:13

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2161 Data: 10/3/2005 4:40:45 PM Liczba szacunów: 0
  • zabieg. szczepienie.cykl

    Temat
    Doping

    jak to wyglada!! mam zamiar zapodac wino w tab+cypionat..lecz w czerwcu mam zabieg, usuwanie zylaka na nodze.i musze jeszcze zaszczepic sie przeciw zółtaczce. a cykla chcialem zapodac za kilka dni sa jakies przeciwskazania biorac szczepionke a saa?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 715 Data: 1/27/2008 3:25:18 PM Liczba szacunów: 0
  • szczepienie p żółtaczce

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    w marcu 1999r przyjąłem trzecią szczepionkę p żółtaczce typu B w lutym tego roku mam planowaną operację.Czy muszę ponowić szczepienie .Jeżeli tak to w jakim okresie przed operacją. czy lekarz może odmówić wykonania operacji ze względu na nieważność szczepienia

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 472 Data: 1/10/2011 2:42:52 PM Liczba szacunów: 0
  • szczepienie ospa odra swinka ?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    mam 18 lat nie chorowałem na te w/w choroby myśle nad zakupem szczepionki. Czy mozna je poprostu dostac w aptece czy trzeba w lekarza rodzinnego pytac ?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1163 Data: 1/31/2009 11:16:52 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl na horse power a szczepienie na grype

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam... mam pewien problem.... otorz w pracy beda nas szczepic na grype a jestem teraz na cyklu horse power... czy mam sie szczepic? niechcialbym przerwac cyklu z tego powodu...

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 814 Data: 10/5/2006 3:51:12 PM Liczba szacunów: 0
  • szczepienie przeciw błonicy i tężcowi

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    skończyłem właśnie 18 lat i mam iść na szczepienie przeciw błonicy i tężcowi, czy warto iść? boje sie powikłań bo naczytałem się w necie;-0

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1077 Data: 1/18/2013 7:23:48 PM Liczba szacunów: 0
  • szczepienie a cykl ?

    Temat
    Doping

    rozpoczynam właśnie 3 tydzień cyklu na teściu i mecie czy może to kolidować ze szczepieniem na tężec ? z góry wielkie dzięki

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 877 Data: 6/29/2010 12:55:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczepienie a trening

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam, dzisiaj mam szczepienie przeciw tężcowi, ale w moim planie dziś jest trening jak to wygląda po szczepieniu, mogę trenować w ten dzień czy powinienem odpuścić?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 831 Data: 10/14/2014 10:29:45 AM Liczba szacunów: 0