[...] co jest z resztą towaru. Mail sklepowy we wtorek odpisał dość szybko, że "zgłoszenie zostało skierowane do działu reklamacji." Napisałem wiec w środę rano z pytaniem o status - cisza. Wczoraj o 13 pisze ponownie - nadal nikt nie raczy odpowiedzieć. Moze tutaj ktoś jest w stanie się tym zainteresować ? Lub chociaż upewnić sie, że na maila [...]
Witam, co dzieje się z Waszym sklepem? Złożyłem zamówienie 7 maja w godzinach porannych i cały czas widnieje status „w realizacji”. Po trzech próbach dowiedzenia się o przesyłkę poprzez czat, powiedziano mi że dane smaki sosów zero kalorii skończyły się wiec zgodziłem się na zmianę na inne, przesyłka miała wyjść do mnie w poniedziałek i dalej [...]
Witam. Kiedy mogą mi zostać dodane punkty za te zamówienie? Przesyłkę odebrałem 20.04. Wiem, że zamówienie ma status :W REALIZACJI" co oznacza, że czekacie na pieniądze od firmy kurierskiej za pobranie. Po jakim czasie to zwykle następuje. Potrzebuję jak najszybciej kilka paczek WPC i tak przy okazji jakieś witaminy bym dorzucił za punkty do [...]
W uznaniu aktywności i szerokiej wiedzy dotyczącej treningu, odżywiania etc. grono moderatorskie zdecydowało nadać Ci status doradcy w dziale Dzienniki treningowe dla początkujących. "Na rozruch" otrzymujesz również 150 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie SFD. Gratuluję. Na pytania dotyczące zamówienia odpowiem na priv. Zmieniony przez - [...]
[...] Nie było akurat w magazynie tego co chciałem nabyć więc przez telefon z Panią ze sklepu SFD uzgodniliśmy, że poprzednie zamówienie anulujemy. Dziś rano ten sam produkt miał status "dostępny" więc złożyłem zamówienie ponownie. Jakież było moje zdziwienie gdy na skrzynce mail dostałem info, ze kurier z moim poprzednim zamówieniem będzie [...]
Wyślecie to kiedyś? Już trzy razy zamówienie dostawało status przekazane do realizacji i tak w kółko Macieju:) OK w związku z brakiem wysyłki i reakcji proszę o anulowanie tego zamówienia. Kupiłem gdzie indziej. Zmieniony przez - Martainn w dniu 2017-12-15 21:52:11
Witam, Moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji 2016-01-04 , wybrałem formę płatności jako przedpłatę na konto oraz wpłaty dokonałem praktycznie od razu. Status mojego zamówienia nie zmienił się do tej pory. Chciałbym uzyskać informacje o moim zamówieniu.
Złożyłam zamówienie w niedziele, na stronie status to zrealizowane, a nadal nie mogę śledzić paczki przez dhl, bo jest napisane, ze otrzymali tylko dane elektroniczne. Nr zamówienia 3718706 Zmieniony przez - Wiktoriaweronika99 w dniu 2021-01-19 19:36:55
Dzień dobry W dniu 19.05.2020 roku zgłosiłem reklamację do zamówienia 2950186, od tamtej pory minął już blisko tydzień czasu, a z Państwa strony nie ma żadnej odpowiedzi co do statusu sprawy. Proszę o odpowiedź jaki jest status sprawy i kiedy mogę się spodziewać jej zakończenia.
Ja mam na stronie taką informację, także wygląda jakby już wysłali bo jeszcze pól h temu był inny status zamówienia. Powerlift 2 Shoes zł 62,95 Order Nr. APL00003046 shipped to M**** Expected delivery date Monday, 19. September 2016
[...] tani produkt, pobrali kase z konta, czekalem 3 tyg, w koncu sie zalogowalem i okazalo sie, ze order declined. tak po prostu. nikt nie przyslal mi maila po pobraniu kasy ze status zamowienia sie zmienil, ze wystapil problem - nic. skontaktowalem sie i twierdza ze order zostal zblokowany przez moj bank... :) o szczegolach zadnych nie wspomnieli, [...]
Jony125 czy moge Cie poprosic na prv "WIADOMOSCI" o przeslanie Twoich danych osobowych - szybko sprawdzimy jaki jest status zamowienia :-) z gory dziekuje :)
Ja również mam ten problem, z tym że zamówienie złożyłem bezpośrednio u was... 8 dni temu (02.02) dostałem potwierdzenie zapłaty (status zamówienia: Zapłacone) a tu kuriera nadal nie ma... Nr zamówienia: 20973. Proszę o odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam.
przyszła komuś paka od FA ?? mi nawet status zamówienia się nie zmienił jescze.. cały czas mam ,że "przyjęte"... NIECH ZMIENIĄ NA WYSŁANE ,BO MI CISNIENIE PODNOSZĄ