SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

meta i oxa

  • Krzykacz ale te Biosiry w ciemnych buteleczkach są ok bo czytałem w necie że nie działają? Opinie o niedziałających sokach biosiry w ciemnych butlach pojawiły się na kilka tygodni przed samymi sokami tak więc chyba można się domyślać co to są za opinie %-) nowosci nie tykaj bo smierdza o biosirze juz pelno negatywnych opinie czy to inj czy orala [...]

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2012 4:07:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] że peesdeczka będzie coś na kształt mocniejszego wina, ale tutaj o stawach nie wiem, jem na siłę, ale moc i napięcie, to w ogóle inny wymiar. Szkoda, że nie stać mnie na 100mg ed :)) A wie ktoś może jak meta w płynie biosiry, bo jacyś testerzy się zapowiadali, ale chyba dopadł Ich cykor;-)? Zmieniony przez - Coorgan w dniu 2012-09-27 14:01:19

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2012 1:59:39 PM Liczba szacunów: 0
  • wiem od paru doswiadczonych w temacie osób że nie warto kończyć cyklu meta, nawet Łukasz K. wypowiadał się kiedyś o tym na forum. Moja propozycja: 1-4 meta 1-8 prop 5-9 masteron lub oxa można by było też clen dorzucić przez cały czas, ograniczy troche zalewanie przy mecie. Zmieniony przez - SebaWlkp w dniu 2011-01-25 13:55:20

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2722 Data: 1/25/2011 1:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] rzeczywiscie? Czy lepiej szukac reduce/innego blokera? Raz tylko bralem oxe w malej dawce i nie pamietam nawet, ale ogolnie kazde saa w tabsach hamuja mi apetyt, czy to meta, wino czy antek. Co do wegli prostych jaki czas juz nie jesz wcale? Szykujesz sie na scene? Ile kalorii dziennie i aero? Ze spalaczy co leci? Tyle pytan, ale nie bede [...]

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2012 10:10:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Znajac zycie to pewnie meta albo wino tam bedzie %-) akurat jem to oxe i jestem bardzo zadowolony jest tam na bank oxa.

    Odpowiedzi: 991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2013 4:54:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Deka Grecka

    Post
    Doping

    ''Meta na pierwszy raz to glupota.Lepiej brac na poczatek srodki nie androgenne. Delikatne ktore sa lagodne najlepiej oxa prima winstrol w ostateczosci deke ale napewno nie tescia i jego pochodne. To bzdura drania mesty na poczatek!!!'' hehe z Twojej wypowiedzi to by wyniklo ze zadnego koksu goscie co zaczynaja nie powinni brac oxa primka gdzie Ty [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 8781 Data: 12/19/2005 2:30:43 AM Liczba szacunów: 0
  • jak chcesz antka dziubac w dawce 50mg to lepiej wogole nie ruszac tego i zacznij sobie meta trena bym dal na probe acetat jak sie zle czujesz to szybko wyjdzie z obiegu gorzej by bylo juz z hexa 50mg eod na poczatek zebys zobaczyl jak reagujesz potem dawke mozna podbic do 75 1-5 meta 1-10 omo 3-8 tren 7-10 oxa takie cos by uszlo

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2238 Data: 12/25/2010 12:17:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] bo przy 30 juz czulem ze jest za grubo. Pozostales srodki wszystkie ori : -wino 30 mg nigdy wiecej stawy tak bolaly ze wiem jak sie czuja starzy ludzie. Nic przyjemnego -meta 40 mg mega sztos, caly czas glodny nie moge sie najesc. - antek 50/100 mg napompowalo mnie jak balon 1.Wino 30 mg + deka 200 mg + prolo 500 mg 2.Oxa 30 mg + prolo 200 [...]

    Odpowiedzi: 207 Ilość wyświetleń: 17811 Data: 5/30/2018 6:51:46 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] anapolon 75mg ed 10-11 anapolon 100mg ed 12-13 anapolon 150mg ed życzę zdrowia na takim cyklu , co 3-4 tygodnie orale . ja bym poleciał tak 1-24 test enan 500mg ew 1-8 meta 30mg 7-19 tren enan 400mg| 17-24 npp 100e3d 15-24 masteron enan 300mg po trenie 500-600mg po trenie podbijasz masteron 18-25 mało toksyczy oral jak oxa/t-bol lub [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1798 Data: 11/11/2016 8:06:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] profesjonalistów. Ja się uważam sie za amatora więc nie chciałem dotykać trena ani antka jeszcze teraz. Zaraz załączone ankietę działu. Więc na siłe środki takie jak tura meta były rewelacyjne z teściem dla amatora. Zastanawiam się jeszcze nad oxą w inj (bo sie rozpuszcza normlanie) w wysokiej dawcę przypuśćmy 150ed czy by się spisała pod dużą [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4033 Data: 12/14/2017 1:34:10 PM Liczba szacunów: 0
  • A pamieta ktos czasy poczatku scantela kiedy to była tylko meta, wino i pozniej clen ?? Zupełnie odwrotnie ;-) clen winko meth anap/oxa

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2012 11:30:48 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] dodasz ze twoje ambicje i cele ograniczaja sie jedynie do bb... dokladnie tak jest kolego moj cel to zloto w MP do 100kg i daje sobie na to 10lat, wiec spokojnie bez szalu postaram sie zabrac za mocniejsze zabawki za 3-4lata, ale jak to bedzie wyjdzie w praniu narazie jeszcze przede mna do wyprobowania meta, deka, bold, oxa, master, ph itd

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2010 3:40:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] mete po npp , a na koniec mixa + do tego jakąś oxe jak nie brałeś i chciał byś czegoś spróbować albo wino . może coś takiego 1-6 NPP 25-75mg e2d 1-8 prop 125 mg e2d 7-11 meta 20-40mg 9-16 enan/cypio 350mg e5d 17-27 mix 250mg e7d 20-28 wino/albo oxa 6 tyg - clena by fajnie było dać od tygodnia 13 i robić aeroby na temat PCT ja się nie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 6/2/2012 10:48:20 PM Liczba szacunów: 0
  • SpamPost Rozmowy Noca - Nie tylko o Hi Tec'u

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    [...] ? tren jest środkiem po którym trudniej sie odblokować (teoretycznie), a syf po nim pozostały jest gorszy od tego po npp ;) wiec pierw tren, potem przez resztę cyklu jego metabolity powoli będą opuszczały organizm... oxa w dawce 50mg, tygodnie 1-8 bo wtedy też bawimy się t3 i pomoże nie jeść więcej niż było przewidziane 1-8 Oxandrolone 50mg [...]

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2009 8:36:49 PM Liczba szacunów: 0
  • METKA+OXO+DECA

    Post
    Doping

    Wiec tak: 1.oxa 50 tab - watpie zebys cos odczul 2.Deca bez tescia - lipa przy odbloku. 3.meta+oxa - polaczenie dwoch srodkow 17 metylowanych - szkoda watroby 4.To juz bylo, ale watpliwe ze nie masz fakow oxy i/lub primki 5.Nolwa nie zbyt potrzeba.Nic oprocz mety nie aromatyzuje szczegolnie,ale 100 tab. mety to nie wymaga chyba uzycia nolwy [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2165 Data: 11/22/2004 7:43:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jedna opinia. Sam pewnie nigdy oxy na oczy nie widziales a madrzysz sie troche za mocno Jesli jestes taki madry, powiedz niby czemu kogos na oxie woda zalewalo? co niby meta tam byla? po co mieliby mete walic do oxy ? nie sadzisz, ze mozna dac tam chociazby ture ktora tak nie zalewa? A druga sprawa Slyszalem ze o dziwo master i pmp [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2013 10:21:53 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] wino poniewaz mrola bralem ostatnio. ale fakt jest faktem ze tez na mdrolu czulem flaki czasem czego nigdy nie mialem na mecie czy winie. ciekawi mnie jak podziala na mnie meta . bo w sumie jadlem ja chyba 2 razy po 100tab i to doscyc dawno.na poczatku przgody z koksem. jesli trafie na dobry towar to myle ze 30mg moze mnie ładnie porobic. ale [...]

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 7068 Data: 1/8/2009 9:32:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam, jestem aktualnie w 11 tygodniu cyklu o którym mowa w tym temacie tj. 1-6 meta 30 mg ed 1-6 enan 250 mg e5d 7-24 enan 250 mg e4d jeśli chodzi o progres to: 2. WAGA: 106 4. WYMIARY: -biceps: 41 (+2) -klatka: 122 (+9) -udo: 64 (+2) -talia: 94 (+4) do tego siłowo w seriach mimo że trening typowo masowy bardzo na + szczególnie klatka i nogi. [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 910 Data: 12/13/2014 8:46:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Albo predzej wzial sie ktos inny pod szyldem ip. Co do tych dawek 60-80mg orali typu meta, wino czy oxa na dobe, dla osoby 80 kilo moze to i sporo ale dla pakera 110-120 juz nie tak duzo ;-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2014 5:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • meta LK dziala to wiem,clen podobno tez.Bierze ktos teraz clen LK? i jak OXA tej firmy?

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2012 1:01:02 PM Liczba szacunów: 0