SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

horse power mono

  • [...] ***: Horse Power + mono + tauryna + węglowodany + witaminy + Omega OPIS SUPLEMENTACJI: - Ultimate Nutrition Horse Power 1000g - http://sklep.fbb.pl/ultimate_nutrition_horse_power_kreatyna_ids_1608_1 - Vitalmax Creatin Monohydrate 500g - http://sklep.fbb.pl/vitalmax_creatin_monohydrate_kreatyna_ids_316_1 - Vitalmax Taurin Mega Capsules [...]

    Odpowiedzi: 433 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2007 8:16:57 PM Szacuny postu: 2 (cały temat: 2)
  • Horse Power? Mono Vitala?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Wiec zaczne od tego ze mam dylemat. Staz mam nie wliczajac przerw to rok pewnie bedzie. Mialem wczesniej 2 cykle na mono vitalmaxa, te zielone najbardziej polecane chyba, 250 mesh jak dobrze pamietam (ostatni cykl skonczony z 6-7 miesiecy temu) i ponad rok temu storm + shock. Moj cel- masa Do rzeczy. Patrzylem ostatnio Horse Power. [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1643 Data: 10/19/2010 10:11:12 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Siemanko. Kupilem wlasnie stack kreatynowy Ultimate HORSE POWER, mam jeszcze okolo 500 g monohydratu micronizowanego olimpu i hmbbolon oraz tribuactiv i glutamine. Pytanie jak brac? Czy wszystkie suple na raz? W zasadzie dzisiaj zaczalem pierwszy dzien. Jak brac horsa i monohydrat zeby efekty byly najlepsze? Na horsie napisane jest 2 razy [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1957 Data: 8/18/2007 10:35:05 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • No Shotgun + Horse Power + Mono (?)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! ; ) Przymierzam się do cyklu, który miałby skłądać się z tych własnie suplementów. Shotguna i HP mam juz w domu i tu pojawia się pytanie czy dokupic do tego jeszcze Mono? Z tego co widziałem dużo osób poleca łączenie HP + Mono, wtedy cykl jest przyjaźniejszy dla kieszeni, bo HP starcza na dłuzej Prosiłbym także o jakąś optymalną rozpiske, [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1158 Data: 7/6/2010 10:48:13 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • horse power + mono dawkowanie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    siemka kupilem hp i mono i zastanawia mnie dawkowanie DT 5g mono rano 20g HP przed treningiem DNT 5g mono rano taka rozpiske znalazlem z jednym z wczesniejszych postow ale tez w podwieszonym temacie dawkowanie kreatyny bylo rozpisane ze hp 3 porcje w ciagu dnia ale po 10g mozecie mi pomoc jak rozpisac taki cykl ?? oczywiscie dietka ,witaminki i [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2773 Data: 8/22/2010 9:40:28 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Horse power + mono ???

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Zakupilem ostatnio horse power, zwykle mono i jakies dodatki typu bcaa i witaminy. Przeczytalem gdzies na tym forum ze najlepiej dawkowac tak: DT rano 5g mono przed treningiem porcja hp po treningu 5g mono DNT rano 10g mono w czesie okolotreningowym 10g mono Dodam ze trenuje 5 razy w tyg. i wyszlo mi ze hp starczy mi na okolo 7 tyg. wiec czy [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 6/14/2009 3:53:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • HORSE POWER + MONO dawki

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] się nad połączeniem tych supli i ich dawkowaniem i rozkinilem tak: Dni T: Rano 5g Mono... oraz 1,5miarki(tj 30g) HP przed treningiem Dni NT: Rano 5g mono oraz 1miarka HP gdzies miedzy hmm obiadem i kolacja=P JAk myslicie?? Moze dolozyc jeszcze 5g mono po treningu czy nie ma sensu?? a moze w DNT zamienic horsepowera miejscami z mono??

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1593 Data: 11/12/2009 1:40:34 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Storm czy Horse Power + mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Co byście mi doradzili? Kupić Storma (120zł), czy moze HP + mono (142zł)? W przypadku Storma, brał bym 2 porcje w DT i 1 porcje w DNT. W przypadku HP, brał bym 1,5 porcji w DT i 3,75g mono w DT i DNT. Za HP zapłacę więcej, ale będę dostarczał mniejsze ilości kreatyny.. Dodam jeszcze, że zależny mi na dobrych przyrostach, a nie kopaczach przed [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 674 Data: 10/27/2009 8:05:04 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Horse power + mono jak brac?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Pytanie jak w temacie ja bym byl za opcja: rano(pól miarki) horse powera przed treningiem(cala miarka) horse power po treningu mono 5g ale sam nie wiem jak to polaczyc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3183 Data: 12/6/2007 7:47:30 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Horse power + mono + białko - jak brać ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam,jak proponujecie brać te suple? Z tego co się dowiedziałem najlepszą opcją będzie: DT: HP przed treningiem (1 porcja) Mono po treningu (5 kapsow) Białko 2x dziennie tylko kiedy ? DNT: HP na czczo (1 porcja) Mono w porze treningu (5 kapsow) Białko 2x dzinnie tylko kiedy ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 2/6/2009 3:23:20 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • horse power + mono dawkowanie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam kupiłem ostatnio puchę HP. Mam ułożoną dietę zaczynam już od poniedziałku. Na puszcze HP pisze że dzienna dawka to 20gx2 których nie można brać więcej niż 3 tyg. Moglibyście mi napisać jak to dawkować? Czy jeść przez 8 tyg (tak jak dieta) czy może skrócić trochę dietę i brać więcej? Do tego mam kreatynę mono.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 8/21/2011 12:33:17 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • horse power+mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    planuje kupić HP i mono,jak brak to najlepiej??hp dwa razy dziennie,przed i po treningu,a mono rano i przed snem?? jakiej firmy mono kupić,jakie jest najlepsze??planuje połączyć to w jednym cyklu ze "stack2" z góry dzięki za pomoc!!! Zmieniony przez - scootch w dniu 2008-01-14 13:58:23

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 1/14/2008 1:57:16 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Horse power + mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Pisalem jakis czas temu czy warto kupic horse power no i nie moge znalesc tego tematu bo tam mi napisano jak co dawkowac. Szybkie pytanie: Jak dawkowac Horse Power i Mono vitalmaxa W DNT i DT? Trening 4-5 x na tydzien. Waga 83 kg

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2160 Data: 11/1/2010 9:41:35 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • horse power + mono ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Zastanawiam sie nad polączeniem tych dwoch supli... ? Ankkieta w profilu.

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3545 Data: 4/14/2009 9:53:01 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • horse power+mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam staz juz mam dlugi pare cyklow SAA i odzywek wracam po pol rocznej przerwie wiec moglby ktos rozpisac horse power+mono? ale mam teraz shotguna cala puche moze zlaczyc z mono? co bedzie lepsze hp+mono czy shot+mono? Zmieniony przez - wilkujlb w dniu 2011-01-02 11:45:51

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1040 Data: 1/2/2011 11:29:49 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • horse power + mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema, jakos w listopadzie skończyłem cykl SAA, teraz trochę nie ćwiczyłem i trochę spadło no i planuje cos odrobic na suplach. Mógłby ktos poradzić jak to brać? czy hp tylko w dni treningowe czy w nie treningowe też bo tego to troche nie ogarniam no i ogolnie cały zarys suplementacji. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 997 Data: 2/16/2010 8:14:46 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Horse power + mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    DT rano mono przed treningiem 15 g HP po treningu 15 g HP DNT rano mono w porze treningu 20 g HP bedzie?

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2233 Data: 3/2/2009 8:27:45 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Horse power + mono

    Temat
    Odżywki i suplementy

    jak dawkowac Horse powera z mono? i ile ma trwac cykl? mam 17 lat, cwicze prawie 2 lata bez wiekszych przerw cel: głównie siła, masa

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1860 Data: 10/9/2010 5:40:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, jak dawkowac Horse Power z mono i z czym najlepiej spozywac? Jaki odstep od posilkow i treningiem? Do Konia, jak niby twoim zdaniem naruszylem pkt 5 regulaminu ze usunales moj poprzedni temat?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 4/12/2009 2:38:12 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • HORSE POWER + MONO MULTIPOWER

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Małe pytaneczko:D na opakowaniu pisze ze 2 x dzeinie hp ale kolega ma mono , i pytani takie DT naczczo 2 g mono Przed treningiem HP Po Mono 2 g DNt 2 x 5 G w ciagu dnia naczczo i jakos pozniej (MONO)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 866 Data: 12/12/2010 9:56:17 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)