SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening FBW na redukcji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 246

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 41 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 82
Cześć,

który z planów FBW na redukcji będzie lepszy?
Dodam, że dysponuję tylko hantlami, sztangą i ławeczką.

Trening A:
Nogi: przysiad ze sztangą trzymaną z tyłu
Plecy: wiosłowanie sztangi
Klatka piersiowa: wyciskanie sztangi na płasko
Barki: wyciskanie sztangi zza głowy
Triceps: wyciskanie "francuskie" oburącz sztangielki siedząc
Biceps: uginanie ramion ze sztangą

Trening B
Nogi: przysiady ze sztangą trzymaną z przodu
Plecy: martwy ciąg
Klatka piersiowa: rozpiętki hantlami na płasko
Barki: unoszenie ramion bokiem z hantlami stojąc
Triceps: wyciskanie "francuskie" oburącz sztangielki siedząc
Biceps: uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym

Treningi miałyby być wykonywane 3 razy w tygodniu na przemian.

LUB

Nogi: przysiady ze sztangą
Plecy: wiosłowanie sztangą
Klatka: wyciskanie sztangi na płasko
Barki: wyciskanie sztangi zza głowy
Biceps: uginanie ramion ze sztangą
Triceps: wyciskanie "francuskie" oburącz sztangielki siedząc

i ten trening byłby wykonywany 3 razy w tygodniu.

Kolejne pytanie ile serii i ile powtórzeń mam wykonywać w danych ćwiczeniach oraz jakie przerwy pomiędzy ćwiczeniami i seriami. Pytam, ponieważ w internecie można spotkać się z różnymi "konfiguracjami". Jaka będzie optymalna na redukcji?

Ostatnie pytanie, ile razy w tygodniu, kiedy i jak długo mam wykonywać trening aerobowy na rowerze stacjonarnym?

Serdecznie pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1443 Napisanych postów 5133 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 120466
kazdy plan jest dobry , redukcje jak i masę robi się w KUCHNI
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 577 Napisanych postów 948 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74123
Kebul krótko i na temat. Tłusty78 wszystko jest dobre do czasu; 4x10, 5x5, 15-12-10-8, 3x12 1x6 i całe mnóstwo różnych opcji, ważne żeby nie trzymać się więcej niż 4-6 tygodni tego samego planu z ta samą ilością powtórzeń. Aeroby ile sobie chcesz, im więcej nakręcisz tym więcej musisz zjeść bo więcej spalasz i rozkręcasz metabolizm.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10432 Napisanych postów 117496 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1383612
oba dobre czy zrobisz fbw 1 wariant a 2 to oba ok jak się do nich przyłożysz
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7710 Napisanych postów 148440 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179628
bartek81
ważne żeby nie trzymać się więcej niż 4-6 tygodni tego samego planu z ta samą ilością powtórzeń

czemu tak krotki okres czasu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 41 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 82
Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 577 Napisanych postów 948 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74123
TomQ-MAG
bartek81
ważne żeby nie trzymać się więcej niż 4-6 tygodni tego samego planu z ta samą ilością powtórzeń

czemu tak krotki okres czasu?


Żeby zmieniać bodźce, a Ty jak długo zalecasz tę samą ilość powtórzeń i serii w tych samych ćwiczeniach? Może oprócz 5x5, tam progresja idzie dłużej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5996 Napisanych postów 7720 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 230498
bartek81
TomQ-MAG
bartek81
ważne żeby nie trzymać się więcej niż 4-6 tygodni tego samego planu z ta samą ilością powtórzeń

czemu tak krotki okres czasu?


Żeby zmieniać bodźce, a Ty jak długo zalecasz tę samą ilość powtórzeń i serii w tych samych ćwiczeniach? Może oprócz 5x5, tam progresja idzie dłużej.
Jak notujesz progres w sylwetce to i miesiacami mozesz jechac na jednym planie - nie trzeba zmieniać definitywnie całego planu co 4 tygodnie ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 577 Napisanych postów 948 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74123
Bardzo proszę o czytanie ze zrozumieniem, nie wspomniałem nawet słowem o zmienianiu całego planu co 4 tygodnie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening góra dół pod masę do oceny

aerofull