SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

serie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1136

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 71 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 427
ćwiczę planem FBW i robie serie po 12 powtórzeń.
Czy to nie za dużo??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1737
Nie jeżeli robisz na masę trening to od 6 do 12 powtorzen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 252 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4133
zasada jest prosta:
mała ilość powtórzeń=masa
wieksza ilość powtórzeń=wytrzymałość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 252 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4133
zasada jest prosta:
mała ilość powtórzeń duzy ciezar=masa
wieksza ilość powtórzeń mniejszy ciezar=wytrzymałość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 286 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1927
O matko... ale mieszacie. Zakres powtorzen od 6 do 12 owszem, jest na mase. Mozesz tez sprobowac progresji w seriach, tj. zmniejszasz ilosc powtorzen, dokladasz obciazenia. np 12-10-8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 71 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 427
mogę poprosić o opinie eksperta??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6158 Napisanych postów 44461 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354191
6-12 to standardowy przedzial, ale na mniejszych ilosciach czy wiekszych tez sie da rosnac... Musisz sprawdzic na czym najlepiej ci idzie.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 286 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1927
Ekspert ci tu nie potrzebny. Kazdy ci napisze ze 12 powtorzen to masa. Ja osobiscie robie serie po 10 powtorzen bo nie lubie progresji.

Zmieniony przez - Nolin w dniu 2008-10-07 22:25:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 71 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 427
aby nie zaczynać nowego tematu napisze w tym
od kilku dni jade programem FBW na tricepsie mam zakwasy po kazdym treningu a na bicepsie wcale?? czym to jest spowodowane??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 286 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1927
Na poczatku mialem identycznie. z czasem na tricepsie tez przestalem miewac zakwasy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 71 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 427
Czemu tak mam....
Już FBW jadę kilka dni i na tricepsie mam zakwasy a na bicepsie nie mam czym to jest spowodowane i czy to dobrze??

Zmieniony przez - mietek1992 w dniu 2008-10-08 19:05:31
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny

Następny temat

Uginanie ramion ze sztanga

Fruzelina