SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

posiłek przed i po treningowy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 3230 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29159
Witam.Mam małe zapytanko.
Mianowicei co jeśc przed i po treningu???

Ja przed treningiem jestm 100gr.płatków kukurydzianych i 500 ml mleka 0,5%.I do tego 2 łyzki stołowe rodzynków.
Płatki owsiane za*****a mi nie wchodza...błeeee

Trening koncze około 19:10
Od razu po treningu jem 5 wafli ryzowych.Pożniej po jakichś 40 minutach wciągam 6 białek z jajka.
2 godziny przed snem jem 120gr. tunczyka w sosie wlasnym.
A 30 min.przed snem pije 30 gram. białka HI-Teca.

Jezeli cos jest nie tak z moim posiłkiem potreningowym to powiedzcie co i poprawcie mnie jakoś.Moze dodam od razu ze po treningu odpadaja takie rzeczy jak filet z piersi kurczaka.

Ps:Wogóle cała diete mam ułozona pod kątem robienia masy;)

POZDRAWIAM

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=58094  głosować na "ZA"!!!


ZeSraJ SiE,a NIe DaJ SiE!

ZeSraJ SiE,a NIe DaJ SiE!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2925 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17201
Nie jedz platkow kukurydzianych przed treningiem, WW zlozone beda lepszym rozwiazaniem (ryz/kasza).
Dlaczego nie jesz WW w posilku potreningowym wlasciwym? Przeciez robisz mase. To powinien byc Twoj najwiekszy posilek w ciagu dnia. Koniecznie WW zlozone (ryz/kasz) DUZO!! Bialka z jajek OK.

no pain, no gain

były moderator działu ODŻYWIANIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2462
a czy płatki kukurydziane to nie sa ww złozone??????????????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2925 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17201
Platki kukurydziane to produkt wysokoprzetworzony (IG=85) i tylko to tak naprawde sie liczy.
Podzial na WW proste i zlozone jest poprzednim podzialem WW, przed wprowadzeniem indeksu glikemicznego, i uzywany jest niejako "z rozpedu" na zasadzie, ze na ogol WW proste to produkty o wys. IG, a zlozone to produkty o niskim IG.
Przed treningiem powinies spozyc WW o niskim IG.

no pain, no gain

były moderator działu ODŻYWIANIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2462
achaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2462
skad moge sciagnac taki indeks????????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
masz w "Tabelach" zawieszone u gory dzialu

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678
Na silowni wszyscy mi mowia ze po treningu jesc ryz z jogurtem, rodzynkami.Lubie ryz, nawet bardzo i od zawsze jem go kilogramami, ale wole ryz na slono niz na slodko. Czy mozna od razu po treningu mieszac ryz z bialkiem ( piersi kurczaka lub indyka ) ? sa jakies przeciwwskazania ku temu? Czy jest jakas zasada laczenia bialka z innymi skladnikami , chodzi mi o ewentualne negatywne zestawienia i utrate wartosci odzywczych...
042

042

042

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2925 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17201
rodzynki po treningu nie, maja duzo blonnika, nie polecam. Jogurt jak dla mnie za duzo T, chyba ze 0%. Ryz to WW zlozone. Mozna dodstarczyc bezposrednio po treningu, ale koniecznie polacz z WW prostymi o wysokim IG. Tu najlepsze sa wafle ryzowe/glukoza. Proporcje 50/50. Moga tez byc same WW proste.
1-1.5H po treningu wlasciwy posilek potreningowy. Duzo WW zlozonych (ryz/kasza/makaron) + bialko (kurak/tuna/twarog chudy) bez T. Jest to najwiekszy posilek w ciagu dnia.

no pain, no gain

były moderator działu ODŻYWIANIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 3230 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29159
A jak trening koncze około 20 to tez mam zjesc duzoooo???Tzn ryż,kurak itp???


POZDRAWIAM

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=58094  głosować na "ZA"!!!


ZeSraJ SiE,a NIe DaJ SiE!

ZeSraJ SiE,a NIe DaJ SiE!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2925 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17201
Jak robisz mase i nie masz problemu z odkladaniem sadla to tak.
Potreningowy wtedy wyjdzie ok.21.00

no pain, no gain

były moderator działu ODŻYWIANIE

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kawa czy herbata część I

Następny temat

blizny

Masa