SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

maly progres w wyciskaniu leżąc FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1385

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 689
Hej
Mam problem z malym progresem. Otoz od 24 maja jade FBW 3 razy w tygodniu. Wygląda on następująco:
- przysiad 1x50%, 1%75%, 3x100%x10
- RDL 1x50%, 1%75%, 3x100%x10
- wyciskanie leżąc 1x50%, 1%75%, 3x100%x10
- wiocłowanie 1x50%, 1%75%, 3x100%x10
- wyciskanie żołnierskie 1x50%, 1%75%, 3x100%x10
- podciąganie 3xMAX
- uginanie ramiom ze sztangą / pompki na poręczach 3xMAX
- brzuch russian twist/ allachy/ unoszenie nóg w zwisie

Przed tym treningiem cwiczylem splitem, ktorego wstydze sie tu przedstawic bo był tak *****ny :). Dopiero poczytałem na sfd co i jak i zacząłem ćwiczyć nogi, robić martwy itp.

A teraz do sedna problemu:
-Przysiad jako tako idzie do przodu. Jak narazie moge zrobic 3 serie 90 kg po 10 razy. Z technika nie jest źle. Zaczynałem od 60 kg na początku FBW
-RDL też poki co nie jest źle. Robie 3 serie 100 kg 10 razy. Tutaj raczej też technicznie robie. Zaczynałem od 60 kg na początku FBW
-i teraz moja pięta achillesowa. Wyciskanie leżąc raptem 3 serie ciężarem 80 kg, które i tak mi cięzko powtórzyć 10 razy. Tym ciężarem jade praktycznie od początku.

Z regeneracją różnie to jest. raczej dużo pracuje (umysłowo), zawalam nocki czasami itp.
Masa też nawet idzie. w przeciągu tego czasu poszło 5 kilo.

Przysiad jakoś idzie, martwy też ale wyciskanie dupa ... Przejrzałem porady i albo musze zmniejszyć ciężar, albo ilość serii. Może jednak coś innego też moge zmienić ??
Efekty wizualne są i to całkiem niezłe

Dzięki z gory za porady i konstruktywna krytyke.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 28

Waga: 96

Wzrost: 182

Cel treningowy: mas

Staż treningowy na słowni: taki porzadny to 5 miesiecy

Uprawiane inne sporty: od maja brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: jest i w miare sie trzymam

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: bialko w celu uzupełnienia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32316
A dlaczego nie rozpiszesz tego tak:
10 pow x 50%
10 pow x 60%
10 pow x 70%
10 pow x 90%
10 pow x 100%
Progresja co serie a nie 3 ostatnie ze stałym ciężarem! Możesz też zmniejszyć liczbę powtórzeń na mniejsza we wszystkich seriach albo końcowych. Zejdź trochę z ciężarem np. o 10kg i dokładaj co tydzień te 2kg. Możesz zejść o trochę więcej i stosować technika z zatrzymaniem na chwile nad klatką.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
crust123

przejdz na plan skrocony.
patrz moj post tutaj:

http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html

zacznij od obciazen,ktore juz znasz z "dziesiatek"(wg planu,ktory teraz wykonujesz).
w przypadku wyciskania na lawce-obniz jeszcze wiecej.


messsi

nie mac chlopak,nie mac !

(to juz nie pierwszy raz)

"A dlaczego nie rozpiszesz tego tak: "

pmysl sam,dlaczego tego nie zrobil.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening nie ma lipy

Następny temat

Tani, łatwo składany atlas - czy możecie coś polecić?

whey deli