SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mala zmiana w planie treningowym

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 919

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1386
Trening na redukcje(rzezbe):

A: klatka, barki(przod i bok), tricepsy, brzuch

B: nogi, grzbiet, tyl barkow, bicepsy

Bede cwiczyl w takim systemie:

Pon. trening A
Wt. trening B
Sr. wolne
Czw. trening A
Pt. trening B
Sob. wolne
N. wolne

Plan treningowy:

Trening A:

Klatka

1.Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 4 serie po 12- 8 pow.
2.Wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 3 serie po 15 pow.
3.Rozpietki na lawce poziomej 3 serie po 15 pow.

w ćwiczeniach pierwszych odpoczynake prawie że jak przy normalnych seriach na masę.
w dwóch kolejnych robisz krótkie przetrwy i pojedynczo, albo łaczysz je razem w serie łączone.

Barki

1.Wyciskanie sztangi zza karku 4 serie po 12- 8 pow.
2.Wyciskanie sztangielek nad głowę siedzac 3 serie 15 pow.
3.Unoszenie bokiem w gore sztangielek stojac 3 serie 15 pow.


Tricepsy

1.Francuskie wyciskanie sztangi od czoła an ławce poziomej 3 serie 12- 8 pow.
2.Prostowanie ramienia ze sztangielka w opadze 3 serie po 15 pow.
3.Francuskie wyciskanie sztangielki za głową 3 serie po 15 pow.


Brzuch

1.Spinanie tulowia na maszynie 4 serie po 20 pow.
2.Unoszenie nog w zwisie na drazku 4 serie po 20 pow.
3.Sklony tulowia w przod na maszynie 4 serie po 20 pow.
-połacz to w jedna serie potrójną.

Łydki

1.Wspiecia na palce stojac z gryfem na barkach suwnica Smitha/lub/siedzac maszyna 4 serie 15 pow.
2.Wspiecia na palce jednej nogi z obciazeniem w dloni 4 serie 20 pow.

Trening B:

Uda

1.Wypychanie nog po skosie do gory na maszynie(moze byc zamiast przysiadow?) 4 serie po 12- 8 pow.
2.Prostowanie nog na maszynie siedzac 4 serie po 20 pow.
3.Zginanie nog na maszynie lezac 4 serie po 20 pow.

Grzbiet

1. podciąganie na drążku do karku 4 x 12-6
2.Sciaganie drazka gornego wyciagu do klatki podchwytem na szerokosc barkow 3 serie po 15 pow. /chce zamienic na to, sciaganie drazka dolnego wyciagu w siadzie plaskim do brzucha trzymajac nadchwytem
3.Sciaganie drazka wyciagu gornego do klaty 3 serie 15 pow. /

1.Szrugsy ze sztangielkami 4 serie po 15 pow.
2.Wyprosty tulowia na lawce rzymskiej 4 serie 15 pow.



Tył barków

1.odwrotny buterlfly-tzw.peck-deck/lub/unoszenie sztangielek lezac przodem na skosnej lawce (30 stopni) 3- 4 x 15 - ciezko mi sie te cwiczenie robi jak nalezy je prawidlowo wykonywac opiszcie bo atlas mi wiesza kompa

Bicepsy

1.Uginanie ramion ze sztangielkami stojac 3 serie 12- 8 pow.
2.Uginanie ramion na modlitewniku 3 serie po 15 pow.
3.Uginanie ramion w siedzeniu w opraciu o noge 3 serie po 15. pow /chce zamienic na to, uginanie ramion mlotkowe w staniu

i z klata mam problem chce rozbudowac gorna czesc bardziej i zarysowac dolna ale mysle ze narazie zostawie te zarysowanie dolnej czesci bo mi dol klaty urosnie i bedzie to zle wygladalo, lepiej sztanga dziala czy sztangielki na gorne partie, moze na plaskiej robic sztangielkami a na skosnej do gory sztanga? moj plan byl oceniany ale te cwiczenia na plecy mnie niepokoja chciabym zeby jakis specjalista to sprawdzil

ewenement

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 337 Wiek 53 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12926
Na poczatek prosba.
Nie zakladaj przy kazdym pytaniu osobnego tematu to latwiej bedzie pozbierac to do kupy.
Biceps
1.Uginanie ramion ze sztangielkami stojac 3 serie 12- 8 pow.(tu zrob uchwytem mlotkowym)
jesli koniecznie chcesz wyrzucic uginanie w oparciu o kolano to modlitewnik daj na koniec a w srodek wstaw uginanie siedzac na lawce 70-80%
ale prawde mowiac nie wiem czemu chcesz to wyrzucic robiac definicje?
Grzbiet
cwiczenie 2 zamienilbym miejscami z 3 i bedzie ok.
Klatka
przy definicji trenujac sztangietkami zmuszasz miesnie do bardziej rownomiernej pracy (obie rece pracuja niezaleznie)sztanga raczej przy masie.
pozdrawiam

nic na siłę - weź większy młotek!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1386
o to chodzi ze ja nie rozumiem tego 2 cwiczenia na grzbiet dlatego chce je zamienic, ale niewiem o ktorym cwiczeniu napisales zostawic tak jak jest czy wprowadzic moje zmiany napisalem tam przy grzbiecie moje propozycje kreske lamana wstawilem i po niej sa moj epropozycje :( a na biceps dziwnie mi sie te cwiczenie wykonuje w oparciu o udo:(

ewenement

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 337 Wiek 53 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12926
Dlatego pisalem o nie zakladaniu tylu tematow.
To ja proponowalem ci zamiane tego cwiczenia i dalem odpowiedz jak je wykonac w innym twoim poscie:

http://www.sfd.pl/pare_pytan_odnosnie_mego_planu-t300130.html

pozdrawiam

nic na siłę - weź większy młotek!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1386
ok dzieki zamienie sciaganie do brzucha na cwiczenie 7b, tylko ja zawsze trzymalem nogi proste przy tym cwiczeniu, moge trzymac proste czy musze koniecznie zginac ta jak na obrazku a co do tych 2 postow sorki, widocznie bylem zmeczony i niewiedzialem co robie 7a chyba duzo sie neirozni od 7b?

Zmieniony przez - ewenemente w dniu 2006-11-19 12:57:41

ewenement

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 337 Wiek 53 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12926
Trzymajac nogi lekko ugiete lepiej izolujesz miesnie grzbietu. Jesli masz mozliwosc stosuj rozne uchwyty co jakis czas, w ten sposob miesnie beda atakowane pod inymi katami i z rozna intensywnoscia.W tym cwiczeniu bardzo ladnie czuc ktore miesnie pracuja wiec sam mozesz dobierac uchwyt w zaleznosci od potrzeb.

pozdrawiam

nic na siłę - weź większy młotek!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1386
a co z przedramionami wogole nic nierobie na ta grupe miesniowa co proponujesz, wogole jest sens robic przedramiona podobno i tak caly czas pracuja?

i jeszcze chcialbym wprowadzic/ zamienic jedno cwiczenie na grzbiet chcialbym wykonywac podciaganie sztangielki w opadzie po przeczytalem ze martwy ciag i podciaganie sztangielki to podstawa na kazdy trening grzbietu moglbys wkleic jak sie to wykonuje i czy warto zamienic jakies cwiczenie np wywalic te cwiczenie 7b?

Zmieniony przez - ewenemente w dniu 2006-11-19 18:56:31

ewenement

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 303 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9083
a co z przedramionami wogole nic nierobie na ta grupe miesniowa co proponujesz, wogole jest sens robic przedramiona podobno i tak caly czas pracuja?

właśnie dlatego ,że ciągle pracują są bardzo oporne. warto je trenować.

podciąganie sztangielek w opadzie dobrze się robi tak:
A)kładziesz kolano na ławce(lewą) i opierasz pośladki o pięte położonej nogi
B)drugą nogę prostujesz i opierasz o ziemie (kąt miedzy nogą ,a ławką przypomina cyrkiel wbity do rysowania okręgu)
C)opierasz lewą rękę boku ławki płasko lub pięścią
D) prawą ręką chwytasz sztangielkę i starasz się wykonywać naturalny ruch i wyczuć mięśnie grzbietu. ruch prowadzisz z góry na dół. prowadzisz rękę wzdłuż "niewidzialnej" osi symetrii która przecina z góry na dół Twój najszerszy grzbietu.

jeżeli opis je zbyt pogmatwany to ładnie jest to rozrysowane w atlasie "stranght training anatomy edition 2"(link do megaupload na forum)

ciężar jaki stosujesz powinien być duży(oczywiście relatywnie duży-wedle umiejętności)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1386
to jak w koncu cwiczyc 1 grupe 2 razyw tygodniu czy 1 grupe 1 raz w tygodniu, raz jest napisane tak a raz tak i zglupialem jak jest na mase a jak na redukcje niech mi to ktos wyjasni w tym poscie najlepiej jakis znawca i da wyczerpujaca odpowiedz, i jakimi ciezarami te wszystkie cwiczenia robic jak na klate biore 60kg to na barki tez ma byc 60? np, jesli biore na klate 60 to na plecy tez 60...?

Zmieniony przez - ewenemente w dniu 2006-11-20 11:05:38

ewenement

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Domowy" trening?

Następny temat

plan do Oceny

Fruzelina