SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kreatyna- po jakim czasie działa?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 44802

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 9 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 80
witam. mam pytanko.. po jakim czasie działa kreatyna? tzn kiedy zobacze efekty "napompowanych" wodą mięsni i czy wogóle to zobacze? Jak biore 4 dzień i jak narazie nic nie widać...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3949 Napisanych postów 63951 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683592
Każdy z nas zaczynając swoją przygodę z jakąkolwiek dyscypliną sportu, pierwsze, o czym myśli to jak najszybsze uzyskanie efektów. Niestety nie jest to takie proste. Sport uczy przede wszystkim cierpliwości i wytrwałości. W przypadku kształtowania sylwetki szczególnie trudno o każdy cm w udzie, klatce, czy bicepsie. Aby uzyskać jak najlepsze efekty, przede wszystkim powinniśmy skupić się na naszej diecie i treningach. W tym celu warto odwiedzić działy:

1. Odżywianie i odchudzanie: http://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html
2. Trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html
3. Trening dla zaawansowanych: http://www.sfd.pl/trening

Dopiero gdy podstawy mamy dopięte na ostatni guzik warto pomyśleć o suplementacji. Dobrej jakości kreatynę kupić możemy tutaj: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33277.html

Kreatyna, szczególnie monohydrat jest najlepiej przebadanym i dającym efekty w postaci wzrostu siły i hipertrofii mięśni suplementem. Na rynku nie znajdziemy nic silniejszego z dopuszczonych do sprzedaży produktów. Musimy jednak pamiętać, o tym, że kreatyna sama w sobie nie da efektów, jeżeli będziemy mieli błędy w diecie, treningach, czy nawet regeneracji. Ilość snu w postaci optymalnej ilości 7-8 godzin dziennie to podstawa.

Niestety nie da się określić, po jakim czasie i jakie efekty osiągnie dana osoba. Każdy organizm jest inny i zbyt wiele zmiennych odpowiada za to, co i ile osiągniemy. Na pewno pomoże ona w poprawie naszych wyników. Trzeba jednak być cierpliwym.








Zmieniony przez - domer w dniu 2017-11-16 16:10:52

Zmieniony przez - domer w dniu 2017-11-16 16:12:58

Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1608 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17102
jaka to kretka ?
masz diete ?

Sprzedam krązki 2*18kg za 65zł + kw
http://www.sfd.pl/temat216606/ gainery-zestwianie ZAPRASZAM
http://www.sfd.pl/temat217913/ dla poczotkujących i nie tylko - WARTO ZOBACZYĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 9 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 80
diety specjalnej to nie mam.. ale jem dużo węglowodanów, białka itp. staram sie nie jeść tłustych rzeczy. Kreatyne mam tą http://www.cso-inkospor.pl/x_treme/creatine.htm biore ok 5gr rano nacczo i ok 5gr po treningu. Rano mieszam ją z wodą zmieszaną z glukozą a po treningu z sokiem z winogron.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2685 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95989
Spokojnie, to mocno indywidualna sprawa, jedni widzą efekty już po paru dniach a inni dopiero pod koniec cyklu.
1
...
Napisał(a)
Usunięty przez faftaq za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 248
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1608 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17102
jw.
liczy sie wynik końcowy )
powodzenia

Sprzedam krązki 2*18kg za 65zł + kw
http://www.sfd.pl/temat216606/ gainery-zestwianie ZAPRASZAM
http://www.sfd.pl/temat217913/ dla poczotkujących i nie tylko - WARTO ZOBACZYĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 5664 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 62767
sprawa indywidualna
jeden poczuje po 2dniach inny po tygodniu

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 69 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2229
Ja czuje dopiero po paru dniach, wiec spokojnie. A najlepsze jest to że po tych paru dniach mam taki dzień że lać mi sie co chwila chce i wtedy wiem że własnie zaczeła działać
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 9 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 80
no ja wlasnie dzisiaj to co chwile latam do kibla :D masakra.. moze wkoncu zadziala :) dzieki za odpowiedzi!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2562 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33896
a po co chcesz miec wode w męsinach bo nie trybie
2

Pane moderatore, prose ne ubija tematu

To se ne da!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 9 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 80
moze najpierw przeczytaj do czego służy kreatyna :) a pozniej sie pytaj po co chce wode w miesniach :)
8
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

creatyna przed treningiem pilkarskim czy silką ????

Następny temat

XP...+ właśnie co??

Fruzelina