SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

klatka piersiowa - PROBLEM !

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1375

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 551
witam, otoz moj problem polega na tym ze moja klatka jest strasznie oporna, nie moge jej rozwinac..

aktualny plan treningowy klatki:

sztangielki skos gorny: 12x32kg, 10x37kg, 8x42kg, 6x47kg (waga jednej sztangielki)
sztangielki na plasko: 12x37kg, 10x42kg, 8x47kg (waga jednej sztangielki)
rozpietki: 10x22kg, 10x22kg, 10x22kg, 10x22kg (waga jednej sztangielki)
sztanga skos dol: 12x80kg, 10x90kg, 8x100kg

klatke lacze z bicepsem, robie raz w tygodniu.. odstaje klatka od reszty.. zalaczam wycinek fotki.. z gory dzieki z odpowiedzi





Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 90

Wzrost: 183

Cel treningowy: masa dobrej jakości

Staż treningowy na słowni: 1,5 roku

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt - siłownia

Dieta: jest

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Fitness Authority GOLD whey protein isolate, Fitness Authority Platinum micellar casein, Fitness Authority Xtreme Creatine, Fitness Authority Xtreme Glutamine, Fitness Authority MultiVitamin AM + PM FORMULA, Olimp Anabolic Amino 5500, Olimp BCAA Xplode, no i wiadomo jakies tam dodatki typu cynk itp.

Zmieniony przez - xnrs w dniu 2011-09-07 01:13:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
xnrs

czy aby na pewno nie przesadzasz?

nie bylo lepszego ujecia,zdjecia?


sztangielki skos gorny: 12x32kg, 10x37kg, 8x42kg, 6x47kg (waga jednej sztangielki)
sztangielki na plasko: 12x37kg, 10x42kg, 8x47kg (waga jednej sztangielki)
rozpietki: 10x22kg, 10x22kg, 10x22kg, 10x22kg (waga jednej sztangielki)
sztanga skos dol: 12x80kg, 10x90kg, 8x100kg

jakie jeszcze kombinacje alpejskie stosowales?
zawsze cwiczyles w takim ukladzie split,jaki podales?
(klatka/bic...itd.?)

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-07 01:20:59

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 551
niestety lepszego ujecia na chwile obecna nie mam.. zdjecie nie bylo robione pod ten post tylko gdzies przypadkiem i pomyslalem ze wstawie i mniej wiecej przyblize wam o co mi chodzi..

jezeli chodzi o klatke to juz wielu rzeczy probowalem..
laczylem z tricepsem, dlugo robilem sama klatke, teraz lacze z bicepsem, robilem rowniez 2x w tyg tzn 10 serii w poniedzialek na wolnych ciezarach i z 8 serii na maszynkach w czwartek.. a jezeli chodzi o cwiczenia to wiele razy wszystko zmienialem.. mam nadzieje ze poradzicie mi cos dobrego i prostego bez zadnych jak to mowisz "kombinacji alpejskich"

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
xnrs

no ale sek w tym,ze wg zdjecia krzywdy nie ma.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5027 Napisanych postów 58647 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 722895
co mi się rzuca na pierwszy rzut oka w planie to brak typowego siłowego ćwiczenia w planie

hantle fajna sprawa jednak jak byś machnął porządne pompki na poręczach w wersje na klatkę to byłoby super

jednak trzeba by było zobaczyć całość planu

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

odbudowa masy po redukcji

nutlove nowy